4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Juht leitud! Isuzu tuleb kaasa nii et läheme ikka 8 autoga.
Vasta

Tõmbame Ai-suzule juti alla. Tänusõnad asjaosalistelt endilt.



Järgmiseks ksf. Nastiku etteaste 7 auto (+1 saatemasin) ja kahe käruga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Viimane nädal on ärasõidu eel olnud metsikult tegemist. Viime see kord 7 autot ja igaühe kallal on midagi nokitud. Kõigi kallale ma kätt pannud ei ole ja seega kõigest ei teagi aga täna otsustasime, et Mändjala 2 Sorento väljuv suitsupilv on läinud ikka liiga hulluks ja sellega tuleb midagi ette võtta. Viisin ksf Leiutaja annetatud 8 pihustit testimisse ja sain teada, et 2 tk on korras, 2 tk on väikse ülelekkega ja 4 tk on prügi. Aga neljast meile piisas ja vahetasime õhtul pihustid ära. Sellega kadus pool suitsu ja jõudu tuli juurde, sest 2 vana pihustit tundusid päris lahti olevat.
Siis panime pimedaks ka EGRi toru ja sellega kadus teine pool suitsu ära. Kokku läks 2,5h. Tundub, et varsti võin autoremonditöökotta tööle minna. Remondiksin ainult Sorentosid Smile

Eile käis Passat sillastendis ja kliimatäitmises. Mõlemad ettevõtmised olid edukad
Üleeile sai Isuzuga ülevaatuselt läbi käidud. Ühtegi viga ei avastatud. Mändjala 1 Sorento kliima sai täidetud ja hakkas rohkem külma puhuma. Lisaks Passatile uued rehvid hangitud. Kuna müüjad karvaseid talvekaid hetkel sees ei hoia siis ostsin viisakad kasutatud. Vahetamisega toetas Rehvipost.
Päev enne seda käisin ülevaatusel Passatiga, tõin ära autode lisavarustuse, ostsin haagise varuratta jms

Oma pangakontot vaadates on kulud sellised nagu käiks iga päev joomas. Aga tegelt ei käigi vaid raha kulub hoopis Ukraina sõjavarustusele. Õnneks on siiski ka toetuskonto, kust suure osa vajalikest kulutustest teha saab.

Lisaks on olnud vaja autodele koormad peale laadida ja deklaratsioonid piiri ületamiseks teha. Praegu tundub, et asjad on enam-vähem kontrolli all ja võib teele asuda küll.
                               

Osade autode UA sõjaväele deklarites on kõik varustus ilusti sees. Osad juhid peavad piiril selgitama, et nad lihtsalt väga kardavad tuld Big Grin
Vasta

Rumal küsimus, aga mis need viimases kastis on?
Vasta

Anaaltapid tibladele
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Suurepärane Big Grin
Vasta

(25-07-2024, 23:43 PM)nastik Kirjutas:  ... ostsin haagise varuratta jms
...

Kellel vedeleb kusagil vana japsi sõiduauto 4x100 poldiringiga 13" velge, siis need lähevad kenasti kärule alla. Tasub saata Ukraina, mitte vanarauda. Siis ei pea abistajad uusi varurattaid soetama kalli hinnaga.

VAG on sfäärilise peaga poldi avadega ja kärudel tavapärase koonuspeaga poldi kipub lahti logistama, ei ole hea mõte. Poltide vahetusega saab selle korda, aga kas Ukrainas keegi enam jaksab vaadata, ma kahtlen.

Opelil on liiga suur nihutus (49 ja suurem). Kärudel on enamasti 30 ja ruumi palju pole. Isegi 155R13 rehviga hakkab sõidul vastu hõõruma.
Vasta

Pildil on jah droonimürsu hülsid. Ukrainas on päris suur kogukond, kes 3D-prindib sõjaväele vajalikke juppe ja selle kastitäie näol on ka muidu seisvale 3D printerile natuke kasutust antud.
Reis sujub täitsa kenasti. Viperustest nii palju, et Pärnus oli Isuzu tagaratas lahti tulnud aga saime viimasel hetkel jaole. Üldiselt 8-autoline kolonn koos haagistega on juba ikka päris pikk. 
   
Päris stiilne ka. Inimesed lehvitavad ja soovivad jõudu.

Samas tuleb tunnistada, et proovisõitude ajal Tallinnas juhtus ka paar veidrat juhtumit, kus ühele UA lippudega värvitud Sorentole näidati teise auto aknast keskmist sõrme. Ja Passati kõrval keris keegi akna alla ja sõimas, et "Ah kleepisid ukraina lipu peale. Kuradi E200 pede. Kleebi Kaja Kallase pilt ka. Ja siis topi see kõik endale kerse!". 
Esimene on ilmselt tibla aga teine on juba mingi veidram paralleelmaailm. Mult on ka küsitud, et kuidas meil seal E200-s läheb? Pean tunnistama, et selle erakonna tegemistest ei tea ma midagi. Kuulun küll juhtumisi ühte parteisse. Nime ei hakka ütlema aga see on liitsõna, mille mõlemad pooled algavad P tähega Smile Üldistatult võiks erakondlik kuuluvus ja Ukraina sõjaline toetamine ikka eraldi asjad olla.
Vasta

(27-07-2024, 09:33 AM)nastik Kirjutas:  Esimene on ilmselt tibla aga teine on juba mingi veidram paralleelmaailm. Mult on ka küsitud, et kuidas meil seal E200-s läheb? Pean tunnistama, et selle erakonna tegemistest ei 

Äkki oli minu suur sõber Poolametsa poiss või mõnu muu säärane sõber, kes asjade kehvasti minekul meid esimese asjana prusskatele maha müüb ja ise seina äärde lõpuks pannakse, kuna kellelegi ei meeldi äraandjad.

Heitereid jätkub igale poole. Kuidas tagasi plaanite tulla? Ühte valgesse universaali väga vist ei mahu 8 auto juhid kokku. Või on pasteet teiseks nö tagasitee autoks ?
Jõudu ja jätkuvat motivatsioonipuhangut seltsimehed!
Vasta

Laupäeva õhtul jõudsime ilusti kohale. Nublunimelise Sorento pidime jahutuskolmiku purunemise tõttu 200km enne piiri töökotta jätma. See 1200 km sõit haagis sabas 32 kraadises kuumuses on paras proovisõit, kus viimased vead välja tulevad. See kord siis väga lihtne tükk aga laupäeva õhtul olid kinni kõik autopoed ja ehituspoed nii, et see kord läks nii. Tööpäeval oleks veerand tunniga ära parandanud suvalise vasekolmnurgaga.
   
Sõidu ajal tuli sisse mõra. Lahtivõtmisel läks päris juppideks.
Vasta

Piiril läks kokku 4 tundi. Või õigemini nendel, kellel kõik ilusti deklareeritud oli läks 1,5h ja said minema. Paaril autol oli deklaris ainult auto. Tavaliselt on nii läbi saanud, et ajad mingit hernest, et need 20 kustutit on mu isiklikud asjad. See kord oldi väga konkreetsed, et kõik on vaja deklareerida. Ja õige ka. 
Piirivalvuritel olid nüüd kaamerad kaelas. Ilmselt see aitab korrektsuse suurendamisele kaasa. Eestis kadus ka politseikorruptsioon peale seda ära kui autodesse kaamerad pandi.

Tagasi startis hommikul Mercedes 4 juhiga. Passatit remontinud ja juhtinud  Hr A läks Karpaatidesse. Mina ksf Rene01 ja Muxiga lähme öörongiga Odessasse ja lendame tagasi Chišinjaust.

Autod sõitsid kõik suurepäraselt. Eriti kiita sai just Passat, mis vedas peale Nublu vooliku purunemist üle piiri ka haagist.

Edastan tänusõnad kõigile, kes on toetanud nõu, jõu ja rahaga. Siin käivad jutud, et kas Euroopa on väsinud toetamast? Aga see, et me oleme oma panusega siin andvat meeste hinnangul neile tuge jätkata.
Vasta

Nädal tagasi käisin I Land Soundil ja sai sealsete toimetamiste vahele Sorento ostetud.

(18-07-2024, 23:32 PM)Telc Kirjutas:  Uue mootori tarbeks soetasime mäda raamiga Sorento Saaremaalt. Treilerile sõitis ise ja üldse oli muus osas selline, et hakka või taastama.

Nüüd oli just Viljandi Folk ja tundub, et kui normaalsed inimesed ostavad festivalil plaate või bändisärgi siis mul õnnestus taas üks Sorento koju tuua.
Üsna asjalik toorik 1200€ eest.
   

P.S. Müüa Sorento kängururaud, astmelauad, tuulesuunajad ja lisatuled!
Vasta

Kas on kedagi või kellegi tuttavat kes saaks selle nädala jooksul(reede õhtuks) ära tuua mõistliku hinnaga ühe mitte sõitva Frontera Jõhvist?
Peab mingi tummisem asi olema kuna autol tagarattad ja üks esiratas ei veere(seisnud ja pidurid kinni)

Vedaja leitud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Head inimesed ei ole maailmast õnneks veel otsa saanud. Minu üks hea koostööpartner otsustas, et nemad ei pea vajalikuks oma vanimat bussi taastada või seda järelturul müütama hakata ja seega annetati suurim sõiduk, mis Põhja-Tallinna osakonnal töösse on sattunud.
Citroën Jumper, L3H4.
   
Hetkel pole masinal ülevaatust. Selle läbimiseks jõudsin eile ühe külje läbiroostetanud karbile "neetimisremondi" ära teha, teine siis lähiajal.
   
Vasta

Alustame uue sihtotstarbelise korjandusega, et leida järgmine kobe maastur, mis hoolduse ja pisiasjade remondi järel oleks võimeline russistlike röövvallutajate vastu võitlusse asuma.
Nagu ka eelmisel korral, on korjanduse eesmärgiks koguda 6000EUR mõne nädala jooksul korraliku pikapi ostmiseks ning ettevalmistamiseks - tõenäoliselt vaja uusi rehve jms.
Kuna eelmise korjandusega hangitud kobeda maasturi hind (5000.-) sisaldas käibemaksu, siis peale suurema koguse bürokraatlike tagurpidisaltode ja prääksuga kükkide tegemist oli tulemuseks meie kontol see:

   

Ehk teisisõnu 901,64EUR on selle korjanduse eesmärgist juba täidetud.
See oli esimene kord, kui ostsime auto käibemaksuga ja ka esimene kord, kui selle tagasi taotlesime. Teoorias saaks käibemaksu tagasi küsida ka iga ostetud tungraua ja tõkiskinga pealt, kuid meil peaks selleks olema eraldi kükkide tegija palgatud ja see lihtsalt ei tasuks ära.
Edaspidi on muidugi veidi lihtsam, kui ükskord see kadalipp läbitud aga ka siis tuleb otsustada kauba või auto väärtuse järgi, kas taotleda tagasi või mitte.

Hetkel ei ole veel teada, kuhu selle korjandusega hangitav masin teenima läheb aga ka selles osakonnas töö käib.

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Panen siis ka jooksva aasta väljavõtte. See pole väga pikk Smile
Sularaha kasutusest:
08.01 välja võetud rahast läks 1450.- 2 frontera soetamiseks lõunaeestist. Neist üks on doonor ja tänaseks loovutanud päris palju juba jubinaid teistele fronteradele. Ja teine on sõitev,aga katkise ATM kastiga.
330.- sealt läks soetamaks fronterale manuaalse käigukasti(asendus ühele Soomest toodud katkise kastiga fronterale) ja lisaks Pajero käigukast koos kardaanidega UA omadele auto elustamiseks.
04.03 250.- sai ostetud samuti UA omade palvel üks Izusu mootor koos kastiga ja sinna saadetud.
25.04 1200.- sai soetatud Raplast Sorento(eelmise käimisega sai ära viidud) 
19.07 550.- on rehvide arve(245/75/16 4tk 245/70/16 4tk 195/70/15c 4tk (passatile) 

Kuna pojal oli vaja Tartus koolis mingi analüüs teha ja läbi arvutada. Siis sai ka oma kulutused alates sõja algusest kuni 01.05.2024 seisuga neile hekseldada antud. 
01.05.2024 seisuga siis tuli isiklike rahaliste kulutuste suhe iga annetatud euro kohta 1.68 eurot lisaks. See on siis enda ja firma ja õnneks ühe tuttava panus. Teadsin,et on kulunud parasjagu,aga see võttis ennast ka kokutama natuke. Aga mis teha. Kui on vaja osta,siis tuleb osta. Samas ära jagades selle aja peale ei tulegi väga suur number kuu kohta  Big Grin   
Suurim kulutus on olnud rehvide hankimine 43 jooksu keskmise hinnaga 45.7 eur/tk(ilma km-ita).Ja paar suuremat Mavic Pro drooni. Lisandub veel ka igasugu sõjaline varustus nagu vestid,seljakotid, mõned öövaatlus optikad,vormirõivad ja jalanõud jne. Ka autosid ning varuosasid on rohkemal ja vähemal määral hangitud. Lisaks siinsele gaasi hankimisele sai soetatud veel vahepeal veel 900 ballooni(seda siis kolme peale õnneks)  Lisaks on tehtud kokku ise ligi 35tk neid kodukootud öösõitmise asju(uusim versioon võimaldab juba kasutada ka mitut kaamerat ja tänu sellele saab kasutada ka eemale paigaldatavat wifi kaamerat.  
Sellel aastal on ära viidud 4 autot ja pidin kaks nädalat tagasi ära viima veel 3 autot. Kahjuks tulid siin mõned probleemid muudes valdkondades vahele ja nii ei saanud ma vabaks tehtud nädalal minna vaid pidin olema vaidlemiseks kätte saadav. Uus üritus on ilmselt kusagil augusti teises pooles. Seda eeldusel,et autojuhid ka seda saavad. 
Hetkel on plaan ja tempo selline,et üritan iga kuu ühe romu(keskmiselt 80+ töötundi) sinna viimiseks valmis teha. Ja siis vast äkki 2 või 3 me auto kaupa neid ka ära viia.

Kraaps ja kummardus tõsiselt kõigile toetajatele ja kaasa elajatele. Ilma Teie toetuseta oleks ikka vägagi keeruline. 

PS! mul on ka üks tore annetaja. Kui vaatate väljavõttelt 0.1 eur annetustega realt,siis lugege ka härra kommentaare maksele. Paneb kukalt kratsima,aga iga sent on oluline.
Tegelikult plaanin talle kogu raha mingi hetk tagastada(omadest vahenditest). Aga pole veel suutnud välja mõelda sobilikku selgituslauset.

   
   
   
   

PPS! Hetkel üritangi hoida arvel vahendeid,et saabuva talve asju vaikselt hankima hakata. Vahepeal sai tegelikult ostetud veel ka üks sõitev ning ülevaatusega(no tagatiiva ääred-tegin juba ära ja karbiotsad vaja teaha) Frontera Raplast jälle(1000.-). Lisaks siis väljavõttelgi kajastuv Frontera 400.- eest. Algul mõtlesin,et jääb käigukasti ja asjade doonoriks katkise ATM kastiga Fronterale. Aga nüüd vaadates on raam tugev 4+. Suurem jama,et tagasilla reduktor on katki. Lisaks ka kütuse ning piduritorud mädanenud ja loomulikult ei ole karpide tagumisi otsi. Nii,et äkki saab hoopis sõitvaks. Elame näeme.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tagastada pole vaja, teatada võiks küll, sel juhul pole koputamine taunitav.
Las viivad vähemalt väikese vestluse läbi!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma arvan ka, et sedasorti tublidus peab saama premeeritud, lisaks võiks ju laiem avalikkuski tubli inimese nime teada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Toetame ukraina kaltsakaid eesti romudega
rohkem ronte eesti kaltsakatelt slaavi jätistele
Ronte putitama,kaltsakad,lehtme ja vaskiv juba ootavad!

Need siis eelmise aasta lõpust härra kommentaarid(kopeeritud just sellisena nagu nad seal on).
Aga nime ei tohi ma öelda ega ka vihjata. Naise palvel kontakteerusin vastava organiga ka tegelikult. Tulemus nagu ikka. Kuniks pole nuga saanud ei ole midagi teha. Inimesel pole keelatud oma arvamust avaldada. Ja otseselt ta kedagi ei ähvarda. Aga seda öeldi küll igaks juhuks,et vot nime ja konto andmeid sa avaldada ei tohi. Siis saan ise ka selle eest kannikasse lisaks muudele jamadele UA abistamisel.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Nii organiseeritult kui niiöelda omaenese tarkusest taolise jamaga tegelejate eesmärk ongi sind siduda - et sa pööraks tähelepanu, vastaks, kaebaks, heal juhul protsessiks nendega kohtus jne. Kõik see aeg ja vaimuenergia läheb mujale kui põhitegevusse, isegi kui mingi nipiga õnnestuks see kaltsakas kuidagi ära karistada, siis oma aega ei saa sa kunagi tagasi. Ainuke võitev taktika on ignoreerida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne