26-04-2024, 21:46 PM
Zis 110 B oli NSVL tehases ZIS(Zavod Imeni Stalina) aastatel 1949-1958 toodetud parteiladvikule mõeldud paraadauto. Kokku toodeti 213 eksemplari, millest ca. 30-40 olid taksofaetonid ja ülejäänud paraadautod.
Lisan ka tutvustava video, kus on näha lisaks sedaanversioonile ka faetoneid ja taksofaetoneid:
https://www.youtube.com/watch?v=WrtMfb-BBlk
Modifikatsioon 1. Puuduvad allalastavad külgaknad.
Modifikatsioon 2. Esimesed aknad on allalastavad. Selline auto on ka Riia automuuseumis.
Modifikatsioon 3. Kõik aknad allalastavad. Plaanin sellise auto ehitada.
Taksofaeton.
Zis 110 V Kabriolett
Zis 110 B faetonit toodeti kolmes põhimodifikatsioonis, peamine erinevus mudelite vahel seisnes katusepresendi iseärasustes ja allalastavate akende arvus. Autod värviti kas musta, sinakashalli, helesinist või beezi värvi. Taksofaetonitel oli ka musta-valge ruuduline riba külgedel ja esiaknal. Teine, lahtine Zis 110 versioon oli Zis 110 V kabriolett, mida toodeti ainult 4 eksemplari. Kabrioleti tunneb ära hüdraulliliste aknatõstukite, elektrilise katuse ning muude iseärasuste järgi.
Autol on palju erinevusi võrreldes sedaan Zis 110-ga. Suurim erinevus seisneb muidugi katusekonstruktsioonis ja selle osades(present, talastik ja kast). Faetonil on ka mehaanilised aknatõstukid, mitte hüdraulilised nagu sedaanil. Need mehhanismid on täiesti erinevad. Faeton kaalus nende mehhanismide ja katusekonstruktsioonide tõttu ka 75 kg rohkem kui sedaan. Erinevustest võib veel välja tuua kere lisatugevdused, mis paigaldati raami ja kere vahele.
Lisan ka tutvustava video, kus on näha lisaks sedaanversioonile ka faetoneid ja taksofaetoneid:
https://www.youtube.com/watch?v=WrtMfb-BBlk
Modifikatsioon 1. Puuduvad allalastavad külgaknad.
Modifikatsioon 2. Esimesed aknad on allalastavad. Selline auto on ka Riia automuuseumis.
Modifikatsioon 3. Kõik aknad allalastavad. Plaanin sellise auto ehitada.
Taksofaeton.
Zis 110 V Kabriolett