MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

(21-05-2024, 19:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(20-05-2024, 10:44 AM)spark Kirjutas:  
(14-05-2024, 07:47 AM)taxopets Kirjutas:  
(12-05-2024, 21:31 PM)Raudpats Kirjutas:  Kas keegi on Toro Zero Turni Kawasaki mootori dekompressoriga tegelenud? Häda selles, et enamasti on kõik korras, aga täitsa suvalisel hetkel käivitades mõnikord ei jaksa starter üle ÜSS keerata. Kui keerad hoorattast natuke tagasi, siis läheb kohe starterist käima. Kaks suve töös olnud masin, kodune kasutus, mitte igapäevatöö.
Minu Torot vaevab ka pea algusest sama mure. Paremaks läks kui vedasin jämedama massi akult mootorile. Originaal juhe kärssas kogu aeg akupoolsest otsast.
Ootame siis veel variante, tekkis  sama jama B&S 4175 500cc mootoriga.

Edit: käisin Stokkeris rääkimas ... see pidi olema nukvõlli küljes oleva klapi avamise jublaka probleem. Olla teine tehtud mingist jamast (ilmelt keskkonna säästu eesmärgil Smile ),  mis ära murdub ...
aitab nukvõlli vahetus ,mida oli sellel mootoril umbes 8 erinevat Smile

Mul seesama B&S 4175 500cc. Ja teeb aegajalt sama pulli et ei jõua starter üle keerata. Nukkvõlli riket peaks saama klappide juurest olukorda jälgides kontrollida. Enda mootoril teeb sisselaskeklapp enne töötakti üss väikse lisaavamise küll. Ja probleem on reeglina kuuma mootorit taaskäivitades. Külmana ei tee seda seni kordagi. Ei teagi kas see nukk mängib seal sees bingo lotot või on kuskil veel mingi variant.

Nukkvõll vahetai ära ... ja töötab taas korralikult.
Vasta

Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima

On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism
Vasta

Kas keegi on mõne briggsi traktori mootori juppideks tõmmanud või vedeleb mõni kokkujooksnud mootor kuskil kuurinurgas? Vaja oleks õhufiltri katet.
https://shop.briggsandstratton.com/produ...aner-cover
Tulemuslik kuuris kola tuulamine saab kindlasti tasutud.
Vasta

(21-06-2024, 08:37 AM)Mihkus Kirjutas:  Piisab ka sellest, et tihendad sisselaske ära, siis jõuab ilma selle dekompressioonita üle lüüa ja läheb käima

On keegi viitsinud süveneda ka mis seal siis ära pudeneb või ära kulub? Netist vaadates tundub üsna lihtne mehanism

Nuka küljes on vedruga hoob mis tsenrifugaaljõuga töötab. Kui mootoril suured pöörded siis tsenrifugaajõud ületab vedru takistude ning hoob läheb sellisesse asendisse kus pisike nukk nukkvõlli tööpinnal ära kaob. Ehk siis suurtel pööretel ei lasta pütist enne pauku õhku välja.

Katki läheb see hoob, murdub lihtsalt küljest ära ja chillib karteri põhjas. Mina oma masina sain üsna jätkusuutlikult käima nii, et võtsin õhufiltri küljest ja hoidsin kätt sisselaske ees. Siis mootor pealt käega käima lükata.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Olen B&S mootoriga hädas, mudelinumbriga 3130, aga see vist ei puutu asjasse.
Alguse sai asi nii, et valasin vist paaki solkbensiini. Viimati kui käis, siis tegi nii, et hakkas nagu välja surema, litsusin gaasi juurde, ei midagi. Kui lükkasin kahva käivitusasendisse, ehk sinna, kus on õhuklapp kinni, siis veel käis natuke, aga suri ikka välja.
Tol hetkel arvasin, et juu on mingi puruke sattunud karbussi, kohta kus teda ei tohiks olla. Kiskusin karbussi lahti, vaatasin teda siit ja sealt, puhusin igast august kus sain, purukest ei silmanud, kõik käis nagu läbi. Tegelikult oli sisselase ja ujukikamber kahtlane, nagu olkeks vett bensu sees. Siis ei saagi käima minna, kui vesi karbussis ju. Panin uuesti kokku, bens taha, järgmine hetk vaatan, ujutab üle. Midagi sees valesti. Kisun uuesti lahti, vaatan, mis sees on, kõik oleks nagu õigesti. Panen uuesti kokku, bens taha. Kuniks uuesti märkasin vaadata, oli benssu mootori sisselaske täis ujutanud, nii et ajas õhufiltri august üle ääre.
Vaatasin, et midagi ikka väga mäda. Kiskusin uuesti lahti, tähelepanelikumal põrnitsemisel selgus, et valge plastist ujuki detaili küljes oli olnud ka miski tihend, mille olin vist õhuga minema puhunud. Seetõttu ka ujuk ei toiminud, et klapp läks küll kinni, aga kanal oli ebatihe ja ajas benssu mööda.
Käisin siis linnas ja tõin poest uue remkomplekti ja panin o-rõnga sinna, kus see pidi olema.
Enam benssu välja ei aja ja karpa peaks olema korras. Mureks aga see, et ei saa enam masinat normaalselt käima. Üleliigse bensu käiasin silindrist välja. Mootoriõli panin ka uue, see oli ka bensujärgi haisev ja kahtlane.
Käima läheb, aga pole vahet, mis asendisse gaasihoova lükkan, käib longates ja justkui üle takti. Nagu süütaks pooltel kordadel. Samal ajal ajab hirmsasti toorest vingu ja tahmab.
Oskab keegi arvata, mis mul valesti võib olla?
Tänan
Vasta

Eeldatavasti Nikki karburaator?Paras nikastus see asi,vaata üle,ilmselt sai sees miskit valesti- seal on mitu tillukest o-rõngast mis vanaks saades palju jama teevad.Ise ka jebinud sellega piisavalt  Smile

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta

Komplektis oli üks suur multitihend ja teine väike. Vahetasin nüüd suure ka ära. Täpselt samamoodi käib. Kütust on nagu liiga palju. Sel karbussil pole nagu ühtegi seadistusvõimalust või ei oska.  Mitte midagi ei oska edasi teha. Sad
https://youtu.be/eHwMujrVd8w?feature=shared
Vasta

Võib-olla kadus puhastamise käigus düüs ära.See seal imitoru otsas täiesti lahtiselt.Kui ujuki raami ära võtsid tihendite vahetamiseks ja selili keerasid võis vabalt välja kukkuda.Suruõhuga majandades lendab kindlasti minema.
Vasta

tundub jahh, et jubin nr 117, nimega JET, Main  on kadunud. Ehk müügimees leiab mulle selle.
Tänan
https://shop.briggsandstratton.com/pages/parts-lookup?utm_source=briggsandstratton&utm_medium=link&utm_campaign=manual-search#/Briggs_%26_Stratton/21R807-0012-B1/Carburetor%2c_Fuel_Supply%2c_Kit_-_Carburetor_Overhaul/21R8070012B1/104820005A/y
Vasta

Kui vaja siis leian selle sulle.Kui suunal Tartu-Tallinn liikuma peaksid siis Põltsamaale sisse keerata korraks.
Vasta

Väga rõõm. Saatsin PS Cool
[Pilt: bs591936.jpg]
Vasta

Tere.Kas keegi remondib tuff torq k46 taga silda vōi kust osta sinna remont komplekti?f
Vasta

Jonsered 2320 murutraktor 2013 aasta.
Käivitamiseks vajutan vasaku pedaali alla ja mootor töötab ilusti.
Kui pedaali lasen lahti siis peaks vedama hakkama kuid hoopiski logiseb ja koliseb seal midagi.

Mis tal laiali lendas?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Suure tõenäosusega mõni rihmaratas.Niiduvärk alt ära,traktor külili ja siis kindlasti näha mis viga.
https://www.wolfswinkel.shop/spare-parts...00-2012-11
Vasta

(15-08-2024, 19:07 PM)pannkook Kirjutas:  Oskab keegi arvata, mis mul valesti võib olla?

Saan kirjeldada oma teguviisi karbussi töölesaamisel: Esiteks võtan ta täiesti osadeks. Korpuse seinas ehk lõõri seinas on segusiibri ligidal kolm või neli peenikest auku. Nende kanalite puhastamiseks on mul tehtud trossiniidist traadid, millega neid kanaleid siis puhastada. Sisse üritan ajada mõlemalt poolt ja rohkelt loputada ning suruõhk on loomulikult abiks. Kõik muud tihendid ja düüsid jne. tuleb üle vaadata, vajadusel puhastada. Ujuki nõela pesa ei tohi traadiga kratsida, sest seal on oht klapi pesa pind rikkuda, seal on abiks peenike pintsel.
 Kui asjad üle käidud, siis on otstarbekas vaadata veel, mis seisukorras on ujukinõela vedru. See asub ujukinõela ja selle kinnituskeele vahel. Väga sageli on see vedru lahti keerdunud vms. ja ei täida oma eesmärki, tulemuseks nõela mittesulgumine. Ujukikambrist läheb lõõri tõusudüüs, selle väljakeeramine võib teinekord probleemiks olla, sest on vahel kinni jäänud. Abiks on tavaliselt korralik ja suuruselt sobiv kruvikeeeraja, lisaks mingi lisaõlg, et saaks tugevamini kruvikat keerata. Ettevaatus ei tee paha, sest on juhtunud, et kruvikeeraja soone servad said rikutud ja tulemuseks uus karbuss. Koostamisel võiks tähelepanu pöörata ujukikambri kopsiku tihendile, sageli jääb see ettevaatamatusest soonest välja, keeratakse kopsik kinni ja ongi tihendil ots käes. Karbussi paigaldamise juures on erinevad tihendid - pinnad võiks olla puhtad, puhastamiseks sobib hästi näiteks atsetoon ja karukeel. Kummiga kaetud metallseib on oluline, selle kummikate võiks olla terve. Iga gramm lisaõhku selleks mitte ettenähtud kohast mõjutab karburaatori tööd.
 Ja veel - vahel ei olegi probleem karburaatoris, vaid pöörete regulaatori hoova ebaõiges reguleeringus, seda siis, kui tühikäigupöörded on liiga kõrged ja alla ei saa reguleerida, samuti siis, kui pöörded kipuvad liigselt ujuma.Selle hoova reguleerimisel peaks täpselt teadma, mida teha. Edu!


Vasta

(31-08-2024, 21:17 PM)maxi Kirjutas:  Tere.Kas keegi remondib tuff torq k46 taga silda vōi kust osta sinna remont komplekti?f

Mina hankisin hüdrostaatika jupid Saksamaalt. Momendil ei leidnud kohe inffi, pean uuesti otsima. Olen enda oma ka ise remontinud ehk siis peegelpindasid käsotsi lihvinud. Viimasena tehtud sai kevadel alla, seni töötab rahuldavalt. Endale tegin aga teenusena kellelegi tegemist ei võta miljoni eest ka ette, sest puhas õnnestumise värk. Kindlam on pumba-mootori komplekt ära vahetada. Komplekt selles mõttes, et korpus koos trumlitega ja muuga, mis sinna juurde käivad, siis võid olla kindel, et saad korraliku asja, mis töötab.


Vasta

Tänan vastuse eest.Andke siis teada kui leiate info kust juppe osta!
Vasta

Husq LT151 Kohleri mootoriga traktor.
Peaks olema selle traktori pikaaegsetele omanikele tuttav teema. Karburaatori all olev elektriline klapp läheb tuksi ja bensiin voolab välja.
Eelmine aasta ostsin uue, maksis sadakond euri. Kuna kiire oli, tuli osta. 
See aasta sama jama. Mõtlesin et tellin Hiinast terve uue karburaatori. 100 eest saaks neid neli tükki. Kuna hooaeg läbi, siis aega on katsetada.
Kellelgi kogemusi?
Vasta

(01-10-2024, 09:01 AM)Peeter2 Kirjutas:  Husq LT151 Kohleri mootoriga traktor.
Peaks olema selle traktori pikaaegsetele omanikele tuttav teema. Karburaatori all olev elektriline klapp läheb tuksi ja bensiin voolab välja.
Eelmine aasta ostsin uue, maksis sadakond euri. Kuna kiire oli, tuli osta. 
See aasta sama jama. Mõtlesin et tellin Hiinast terve uue karburaatori. 100 eest saaks neid neli tükki. Kuna hooaeg läbi, siis aega on katsetada.
Kellelgi kogemusi?

Mul on Briggsi mootoriga ja seepärast ilmselt see klapp erinev. Mul läks ta ka tuksi, aga sedaviisi et enam ei andnud kütet peale. Välja ei jooksnud. Eemaldasin ta sealt vahelt ära üldse. Ning kütusevoolikule panin vahele manuaalse kraani. Nii juba mitu aastat.
Vasta

Sai siis täna oma husgu 112-hele hooldust tehtud ja kohutav mis kõhust välja tuli.Laagripukk kust läheb rihm ette tekki karjus kuivadest laagritest...Ja samadel rihmadel mingi plast rihmaseib eraldi laagril ja too laager oli täiesti koos ja ei liikunud üldse...Lühidalt kõik laagripukid mis kõhus on sai maha ja lahti võetud ja määret laagritesse pandud,rihmapingiutid kus kaager kokku needitud plekist ratastes,need needid kah kõik lahti,laagrid määritud ja poltidega kokku tagasi.Masinal mingi 70 töötundi ja vanust kuni 5 aastat.tehases pannakse määret laagritesse tõpselt niipalju et rooste ei läheks,nüüd mitmeks aastaks muretu jälle.Niiduteki laagripukid juba ammu ümber tehtud ja määrdeniplid pukkidel ja need laagrid olid korras,peab ka kõhus olevad laagripuki ära nipeldama ja määret täis lööma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne