01-08-2024, 21:01 PM
Ei olnud plaanis antud masinast mingit projektipäevikut teha aga et ennast utsitada ning rahvale tsirkust ja leiba pakkuda, siis nii on. Lisaks kasvas töde maht iga kord, kui olin natuke netis tuulanud ja avastanud, et ootootootoot..... minu masinal küll midagi siukest pole.
Asi algas sellega, et töökaaslane ostis omale piltide järgi kaheukselise Gaz 69. Tuli teemaks, üts et müüja sõnul ainult elekter teha ja vinks vonks. Kuna teadis, et ma Iltisele juba olin ise teinud uue juhtmestiku, pakkus mulle teha. Pole probleemi, kümme korda lihtsam, vähem juhtmeid jne.
Veeretati siis mu õuele, algus oli paljulubav, kere ilus uued läänemaa rehvid velgedega all, tent peal.... sellega ilus piirdus.
Esimese asjana lendasin kapoti alla ja oh õudu - hunnik asju puudu, igast voolikud ja torud julmalt läbi lõigatud, värvitöö selline, et on küll krunti ja värvi pandud aga pole liivapritsi näinud. Pidureid pole, gaasipedaalihoovastik (nagu nüüd olen aru saanud siis see on üks hull konstrui) puudu, mingeid keevitustöid on tehtud kerega aga väga prostalt. Pandud uus mingisugune paak ja....... ohh nimekiri jätkub lõpmatuseni.
Olgu, kõne töökaaslasele - mis teeme? Seletasin ära kõik mis antud hetkel teadsin ning võtsime vastu otsuse - teeme fun pilli ehk siis suvekruiiseri ning kõige sellega, mida vähemalt ülevaatuseks vaja. "Fun" alaku.
Uue juhtmestiku olen juba valmis kudunud ning enam-vähem kaardistanud mootori käivitamiseks puuduolevad detailid. Põhimure on teadmatus seega olen teinud pildid hetkeseisust mootoriruumis:
Starter: puudu on salongi minev jalahoob
Parempoolses küljes puudub kõi, mis sinna käib. Nagu olen aru saanud, siis sinna käib peenõlifilter, toore tross ja veel miskit?
See imelik hoovastik karpani.... Salongipoolne on kõik puudu
Vasakpoolne natuke "rikkam". Süütepool olemas ja kõik. Netist pilte vaadates on ka klemmliistud erinevates kohtades, kui pole veel süvenenud.
Pardakk
Näide kvaliteetsest tööst
Kas siin peaks olema midagi?
Esialgu nii. Täpsemat tootmisaastat ei ole veel välja. Kindlasti on antud piltidel või tulevastel vihjeid, mis aasta ja modifikatsiooniga on tegu. Seniks jätkame.
Asi algas sellega, et töökaaslane ostis omale piltide järgi kaheukselise Gaz 69. Tuli teemaks, üts et müüja sõnul ainult elekter teha ja vinks vonks. Kuna teadis, et ma Iltisele juba olin ise teinud uue juhtmestiku, pakkus mulle teha. Pole probleemi, kümme korda lihtsam, vähem juhtmeid jne.
Veeretati siis mu õuele, algus oli paljulubav, kere ilus uued läänemaa rehvid velgedega all, tent peal.... sellega ilus piirdus.
Esimese asjana lendasin kapoti alla ja oh õudu - hunnik asju puudu, igast voolikud ja torud julmalt läbi lõigatud, värvitöö selline, et on küll krunti ja värvi pandud aga pole liivapritsi näinud. Pidureid pole, gaasipedaalihoovastik (nagu nüüd olen aru saanud siis see on üks hull konstrui) puudu, mingeid keevitustöid on tehtud kerega aga väga prostalt. Pandud uus mingisugune paak ja....... ohh nimekiri jätkub lõpmatuseni.
Olgu, kõne töökaaslasele - mis teeme? Seletasin ära kõik mis antud hetkel teadsin ning võtsime vastu otsuse - teeme fun pilli ehk siis suvekruiiseri ning kõige sellega, mida vähemalt ülevaatuseks vaja. "Fun" alaku.
Uue juhtmestiku olen juba valmis kudunud ning enam-vähem kaardistanud mootori käivitamiseks puuduolevad detailid. Põhimure on teadmatus seega olen teinud pildid hetkeseisust mootoriruumis:
Starter: puudu on salongi minev jalahoob
Parempoolses küljes puudub kõi, mis sinna käib. Nagu olen aru saanud, siis sinna käib peenõlifilter, toore tross ja veel miskit?
See imelik hoovastik karpani.... Salongipoolne on kõik puudu
Vasakpoolne natuke "rikkam". Süütepool olemas ja kõik. Netist pilte vaadates on ka klemmliistud erinevates kohtades, kui pole veel süvenenud.
Pardakk
Näide kvaliteetsest tööst
Kas siin peaks olema midagi?
Esialgu nii. Täpsemat tootmisaastat ei ole veel välja. Kindlasti on antud piltidel või tulevastel vihjeid, mis aasta ja modifikatsiooniga on tegu. Seniks jätkame.