Lintlihvija laagrid kuumenevad
#61

https://www.periko.ee/et/a/laager-6210-2rs-c3-fag 
Miks ma ilma kontrollimata võtsin sealt laagri välismõõduks 90? See ju hoopis teine laager. Otsingusse olin pannud: 
laager 6101-2rsr mõõdud.

Uus arvutus annab lindi kiiruseks 1235m/min, pingutusrullil 3278 ja juhtrullil 6051 pööret minutis.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#62

(30-08-2024, 13:09 PM)M.R. Kirjutas:  13piisab, ja ei vaibugi kui ei hakata tegelema probleemi põhjuste väljaselgitamisega aga tegeletakse tagajärgedega.
Omalt poolt pakun kuumeneva telje probleemiks lahenduse, et tuleks telg läbi puurida ja puhuda sealt siis õhku läbi jahutamiseks.
Ja kui õhuga ei kuku välja siis vett kasutada.

Probleemi põhjuste väljaselgitamisega tegeletakse jõudumööda jätkuvalt. Kui oleksin asjale käega löönud siis ei viitsiks siia ka postitusi teha. 
Sinu pakutud lahendus kuumeneva telje jahutamiseks pole aga paraku kuigi töökindel, sest kõik poldid-mutrid on rauast ja kui sealt seest auk läbi puurida ning siis hakata seda konstruktsiooni voolava veega jahutama siis on vaid aja küsimus, kuna kogu süsteem läbi roostetab. Ka õhkjahutus poleks usaldusväärsem, sest teadupärast sisaldab õhk samuti veeauru. Kodus kasutatavate kompressoritega toodetud suruõhk veel enam. Praegusel ajal pole ma märkanud, et eriti paljudel inimestel oleks kompressorivoolikute vahele vee eemaldaja installeeritud. Töökindlam oleks jahutamiseks kasutada kvaliteetset sünteetilist mootoriõli. Või kui on ikkagi tungiv vajadus seda masinavärki veega jahutada siis tuleks kõigepealt konstrueerida enda aparaadile happekindlast roostevabast metallist raam, millel oleks rullikud ning juhtteljed samuti roostevabast metallist. Alles peale seda julgeks mina hakata mõtlema sellele, et konstruktsiooni veega kokku lasta.

Torutööd Tartus +372 5693 2898
Vasta
#63

(31-08-2024, 08:43 AM)aavu Kirjutas:  https://www.periko.ee/et/a/laager-6210-2rs-c3-fag 
Miks ma ilma kontrollimata võtsin sealt laagri välismõõduks 90? See ju hoopis teine laager. Otsingusse olin pannud: 
laager 6101-2rsr mõõdud.

Uus arvutus annab lindi kiiruseks 1235m/min, pingutusrullil 3278 ja juhtrullil 6051 pööret minutis.

Ma pole hetkel unise peaga väga kindel aga mälu järgi pakun, et laagri välismõõt ei ole kohe kindlasti mitte 90mm. 90 võiks olla esimeste juhtrullikute diameeter. Praegu pole telefonis enam ka pingutusrulli ega ka juhtrulli diameetreid, sest said kustutatud kui mitteoluline info. Kui täna masina juurde satun ning meeles on siis katsun uuesti üle mõõta.

Torutööd Tartus +372 5693 2898
Vasta
#64

(31-08-2024, 08:43 AM)pikk88 Kirjutas:  
(30-08-2024, 13:09 PM)M.R. Kirjutas:  13piisab, ja ei vaibugi kui ei hakata tegelema probleemi põhjuste väljaselgitamisega aga tegeletakse tagajärgedega.
Omalt poolt pakun kuumeneva telje probleemiks lahenduse, et tuleks telg läbi puurida ja puhuda sealt siis õhku läbi jahutamiseks.
Ja kui õhuga ei kuku välja siis vett kasutada.

Probleemi põhjuste väljaselgitamisega tegeletakse jõudumööda jätkuvalt. Kui oleksin asjale käega löönud siis ei viitsiks siia ka postitusi teha. 
Sinu pakutud lahendus kuumeneva telje jahutamiseks pole aga paraku kuigi töökindel, sest kõik poldid-mutrid on rauast ja kui sealt seest auk läbi puurida ning siis hakata seda konstruktsiooni voolava veega jahutama siis on vaid aja küsimus, kuna kogu süsteem läbi roostetab. Ka õhkjahutus poleks usaldusväärsem, sest teadupärast sisaldab õhk samuti veeauru. Kodus kasutatavate kompressoritega toodetud suruõhk veel enam. Praegusel ajal pole ma märkanud, et eriti paljudel inimestel oleks kompressorivoolikute vahele vee eemaldaja installeeritud. Töökindlam oleks jahutamiseks kasutada kvaliteetset sünteetilist mootoriõli. Või kui on ikkagi tungiv vajadus seda masinavärki veega jahutada siis tuleks kõigepealt konstrueerida enda aparaadile happekindlast roostevabast metallist raam, millel oleks rullikud ning juhtteljed samuti roostevabast metallist. Alles peale seda julgeks mina hakata mõtlema sellele, et konstruktsiooni veega kokku lasta.

A kasuta jahutusvedelikku?
Vasta
#65

Pole vaja mersuniidukiks keerata seda teemat!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#66

Marko, mersuniidukiks on teemaalgataja selle ise viinud/teinud.
Minu soovitus jahutamisest õhuga/veega oli puhas iroonia, eriti lollidele tuhmidele kriitidele übermoderaator määris vinti peale
ja teavitas lugejaid sellest.
Vaatamata sellele teemaalgataja võtab ikkagi arutada jahutusküsimusi ja jõuab järeldusele roostevaba raami vajalikkusest...
Aga laagrisõlme koostisosade geomeetriliste parameetrite kontrolli teha ei suuda.Sellise polditelje lahendus oleks sobilik aiakäru ratta jaoks 
aga mitte lindirulli jaoks mis teeb 6052 ümbertiiru minutis.Teatud mööndustega võib ka toimida, aga selleks on vaja konstruktiivi natuke muuta.
Ja soovitus jahutusvedelikku tarvitada on selles kontekstis igati asjakohane, jahutusvedelikus on 
korrosioonivastased inhibiitorid sees, ei ole tarvis roostevaba raamiga jännata...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#67

(31-08-2024, 16:15 PM)M.R. Kirjutas:   teemaalgataja võtab ikkagi arutada jahutusküsimusi ja jõuab järeldusele

See oli samasugune iroonia kui sinu oma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#68

No päris samasugune ikka ei olnud...
Vasta
#69

Vaja on koostada irooniate välimääraja! Cool
Vasta
#70

Siit saab uued rullid:

https://m.okidoki.ee/item/diy-lintlihvij.../12897827/

[Pilt: 34718042_8.jpg]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#71

Tänud kuulutuse jagamise eest.
Jõudsin vahepeal ka masina juures käia ning rullikud-võllid-laagrid üle mõõta. 
Mõõdud on järgnevad: võllid on 12mm poltidest, laagrite siseava ilmselgelt samuti 12mm, välisdiameeter laagritel 37mm, esimeste juhtrullikute diameeter 83mm, rihmapingutusrulliku diameeter 120mm ja mootorivõllil asuva rulliku diameeter on 140mm.

Torutööd Tartus +372 5693 2898
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne