4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Tean mida tunned Telc Smile See logistika on jah asi mida eriti keegi ei hooma enne kui ise selle sisse on sattunud  Big Grin (omast kogemusest)
Ja täiesti üllatavalt röövib see päris palju aega. Õnneks saab UA omadele asju saata ka öisel ajal. Aga kohalike butiikidega suhtlemine käib ikka töisel ajal. Sest peale töiset aega saates oled vahest juba päeva transpordis kaotanud.
Igaljuhul jõudu.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eile alustas ksf.Linnuke päevases vahetuses doonorilt mootori mahavõttu. Õhtu lõppedes oli katel kenasti Rangeri kasti pakitud ja lisaks veel sada pisiasja tehtud koos Ksf. Linnukese ja Telciga. Lisaks tegi foorumis kontot mitteomav L.  viimasele kahele autole sisepesu. Kõik sujub plaanipäraselt, kuid ööpäev võiks olla kolmekümne-tunnine ja päike võiks selle arvelt hiljem loojuda.

   
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Täna käis räme kiirustamine Rangeri värvimise eeltöödega kuni selgus, et kahekomponentse värvi segamiseks vajalik kõvendi on iseseisvalt kõvaks läinud. 
   
Kuna seda sousti kuskilt välja võluda ei õnnestunud, siis jäi Ranger töökotta ootama uut päeva.
   

Kuna töökoda oli hõivatud, siis pidime gaasi ja tig-i õue vedama, et Folk sorondi tagasillas järjekordne auk kinni kleepida. Sel korral läks hästi, neljanda augu kinnikleepimise järel sai silla leketega ühele poole. Siis veel silda õige õli sisse ja dinitrol ML selga, et auke kohe juurde ei tuleks. Muidu tuleb Ukrainlastel teha nii nagu vahepeal ksf. Telc soovitas - magaziinist koeratoidu kauss tagurpidi sillale peale ja serv keevitusega kinni.
Igatahes hakkab looma ja varsti saab juba masinad teele.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(24-09-2024, 09:19 AM)wagoneer Kirjutas:  Tean mida tunned Telc Smile See logistika on jah asi mida eriti keegi ei hooma enne kui ise selle sisse on sattunud  Big Grin (omast kogemusest)
Ja täiesti üllatavalt röövib see päris palju aega. Õnneks saab UA omadele asju saata ka öisel ajal. Aga kohalike butiikidega suhtlemine käib ikka töisel ajal. Sest peale töiset aega saates oled vahest juba päeva transpordis kaotanud.
Igaljuhul jõudu.

Ja seda logistikat jagub veel. Täna sain kätte uued numbrid räbalate asemele ja tegin poolepäevase tiiru Tallinnas ja lähiümbruses, korjamaks bussi rehve, tööriistu, varustust...
Näitasin halliks võõbatud kaubiku ka endistele omanikele ette. Kiideti heaks.
Vasta

Kuidas te mehed jõuate justkui poleks ööpäevas 24 h vaid mingi muu oluliselt suurem numberSmile
Sügav kummardus ja respekt! 
Aga nagu mu vanaisa juba ütles, parem väike rubla kui suur tänu. 
Sellega seoses, küllap on talviste olude saabudes varsti oodata Ukraina sõpradelt abipalveid saata portatiivseid gaasiballoone toidu valmistamiseks vms tarbeks. Sooviks aidata hankida balloone mis sisaldavad võimalikult suures mahu% -s propaani, samas siiski sobivad matkapliitidele jne (sõltuvalt tellijate spetsifikatsioonidest). Butaan on madalatel temperatuuridel teatavasti vaid ballastaine. Kuhu võiks vaadata kui soovida propaaniga täidetud matkaballoone?
Vasta

Siiani oleme kampaaniakorras soetatud balloone võtnud siiski propaani-butaaniseguga ning seda puhtalt kuluefektiivsuse pärast. Sõdur on leidlik ning küllap saab ka sellega toidu tehtud nt ballooni vahepeal hõlma all soojendades. Sõjaaja logistika paratamatus on ka see, et "külma ilma" balloonide eristamine ei ole tõenäoliselt mõistlik ning kallima hinnaga propaan kasutataks vähemalt märkimisväärses osas ära sellises olukorras, kus tegelikult töötaks ka butaanisegu. Eks seda teavad kohapealkäinud kommenteerida, kuidas tagasiside on olnud - kas on segugaasiga muret olnud või pigem mitte märkimisväärselt. Lõppeks on oluline see, mitu liitrit teed on võimalik ühe toetuseks eraldatud euroga valmis keeta, ning parem 2 liitrit teed ebamugavalt kui liiter mugavalt.

Balloonidest siis niipalju, et "Eesti standardiks" on kujunenud 7/16'' keermega isendid ning hangitud on neid sealt, kust juhtub, üldjuhul ehituspoodidest soodukate ajal. Kui peale passida, siis ehk leiab ka puhast propaani letihinnast mõistliku alega. Kui on soov suurema koguse järele, siis usun, et ka matkapoodidest pakkumist küsides saab paremat hinda küsida.

Sõltumata sellest, kas otsustad lõpuks puhta propaani või segugaasi kasuks, on seda gaasi sinna alati vaja ning igasugune abi teretulnud!
Vasta

Väikseid keermestatud balloone oleme ka ise täitnud, mis on üleüldse soodsaim lahendus. Loomulikult kaasnevad sellega teatud riskid ning seda tuleb teha hoolikalt ja õigesti. Igatahes, kui kellelgi peaks neid keermestatud leeklambi/matkapliidi balloone kümnete kaupa üle jääma, võib meile tassida. Väiksemate koguste puhul ei ole nende kestade kogumine efektiivne.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kiire on ja pikalt muliseda pole aega.
Ranger on viimane selle satsi auto, mis saab hetkel värvi selga. 
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Täna kell
   
Veeres viimane masin töökojast välja.
Jääb üle vaid hoida kõiki pöidlaid, et tiblal oleks meie kõigi panuse jagu raskem oma plaane ellu viia.

Täname kõiki kes aitasid!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Vahest saavad ka nii otsa. Juhtus see Konstantinovitsis ja autoriks oli russki miri tulihingeline pooldaja. Kahjuks leidub selliseid palju palju seal ja päris kindlasti ka meil.
Eks peab neile midagi järgmist nüüd leiutana. Sooviti jääda manuaalse Sorondi lainele.

PS! kui on kellegil vihjeid taskukohase manuaalse Sorondi olemasolust,võib märku anda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kunagi sai soetatud üks Frontera A millel käigukast puru oli. Mootor oli ka vahetatud vabalt hingeldava Isuzu 2.2 c223 vastu. Mingi hetk siis sai soetatud doonor käigukast ja ehitatud kahest üks. Nüüd kuna doktor keelas keevitamise natukeseks ajaks ära,sai see laip sisse lohistatud ja käigukast külge poogitud. Kütusefiltrit vahetades selgus,et eelnev omanik on kütusena kasutanud vana mootoriõli(kusjuures täitsa töötas ning isegi sõitsin sellega). Ehk kiskusin ka paagi maha ja puhastasin ära. Esikardaan sai ka lahti kuumutatud ja uuesti liikuma pandud. Auto koos ja natuke proovisõitmist aga paljastas kurva tõsiasja,et tehasest sinna mootorisse paigaldatud 39kw on ikka tapvalt vähe. Ja lisaks kui saavutada lõpuks kiirus 90km/h tahab pea plahvatada. Seega sai otsustatud,et sinna liikurisse edaspidine rahapaigutus on suht kaheldava väärtusega. Seega kui keegi sooviks endale aiatraktorit või maale metsas liikumiseks liikurit,siis oleks see pakkuda. Auto eest maksin 400.- ja doonor kast ja muud jupid 180.-  Ehk siis 580.- kohalikku raha kokku. Oma paar ööd garaazis jätaks arvestuset välja. Autol dokumendid puuduvad(arvelt kustutatud). Samas on üleliigsed ühed Frontera B paberid.

Autost: +  Karbid on asendatud nelikanttoruga ja tugevad. Raam on väga eeskujulik.Põhi täiesti talutav. Taga mingi aeg vahtatud lehtvedrud ja amordid, Piduritoru vasest ja kütuseliinid kummivoolikud. Uus kütuse ja õhufilter. Ja uus kütuse jalg koos käsipumbaga. 4wd ja aeglusti kõik töötavad. Rummulukud manuaalsed ja töötavad. Mõnede kilomeetrite pikkuse prooviringi järgi ütleks,et esisilla pudinad ka suht korralikud kõik.

Autost: -  pidurid vajavad õhutamist(hetkel peab pumpama,et pidurdaks), Tagumine parem uks ei avane. Juhiukse sisemine link ei ava ust. Sisse paigaldatud fikseeritud asendis istmed(kaasa saaks anda teised Frontera istmed). Esimene parem ja tagumine vasak aken ei avane nupust. Kütus vajub kusagilt maha. Kahtlustan,et KSP pealmise kaane vahelt kuna sealt natuke lekib. Kütusenäidik ei tööta.

PS! Loomulikult lähevad saadud vahendid uuesti ja loodetavasti parema liikuri soetamiseks UA-sse saatmiseks. Pakkumist võib jagada ka oma maal elavatele või metsas müttavatele tuttavatele Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Pilt (pildid)
                               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Järjekordne ports masinaid ületas Ukraina piiri.
                   
Vasta

Tubli töö, härrased. Ohutut reisi jätku Teile.
Vasta

Jah, härrased. Kätte on jõudnud taas see kauaoodatud puhkuse aeg peale viimase hetke pingutusi. Mõni puhkab Ukrainas, mõni kodumaal. Igatahes ära kulub see puhkus kindlasti. Hetkeseis on meie puhvetist 49 autot ja kuus käru Ukraina toetuseks sõja algusest. Küll me selle 50 autot ka sel aastal täis saame, patsiente jagub. Kuniks Ksf. Telc masinate kohaletoimetusega tegeleb, saan ehk mõne oma masina lõpuni teha ja siis tõmbame järgmise patsiendi töökotta.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne