Algul jäin mötlema, et äkisti pole jahutusvedelikku sees, kuid siiski oli.
Tühjenduskraane leidsin 4:
- radika enda oma all vasakul:
- ploki oma, millele ligipääsemiseks normaalselt oli vaja vintsi kardaani kaitseplekk eemaldada, mis kolme tagurpidi poldiga paikas püsib, kus mutter asub köhu all ja poldipead on kuskil raami sees nurkade taga ... väga lahe:
- salongiradika voolikute tühjenduskraan:
Selle distantsjuhtimis varda kinnitus on polditud radika külge, tuli ka lahti anda, lisaks muidugit salongiradika lödvik, mis otse jahutusradika külge ühendatud:
- eelsoojenduskatla tühjenduskraan:
Ja jahutusvedeliku kogus ikka normaalne ämbritäis.
Peale kraanide lahtikeeramist ja tühjaks laskmist, oli ämbris paras pruun vedelik. Kuid nati settimist ja pruun osa vajus pöhja, sinine vedelik läks selgeks.
Kui jahutusvedelik oli käes, loputasin kogu süsteemi ohtralt veega, et seda pruuni setet välja saada.
Kraanid (välja arvatud radika enda oma) pidin eelnevalt millegiga läbi torkima, et vedelik välja voolama hakkaks, niisama lahti keeramine ei toimind algul.