Hübriidtroll (ja emotsioonihunnikud)
#81

(26-10-2024, 22:36 PM)Marko Kirjutas:  Trollijuhile soovin pikka meelt!
Inimestele, kes ta siit välja sõid oma urisemisega soovin evrteevrnhbcneceräovcnbrebvbrebc!

Välja söödi? Küsiti samu küsimusi liiklemise legaalsuse,  kindlustuse ja registreerimise kohta.


https://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?p=864527
Vasta
#82

(27-10-2024, 00:27 AM)iisak Kirjutas:  Välja söödi? Küsiti samu küsimusi liiklemise legaalsuse,  kindlustuse ja registreerimise kohta.

Õelutseti!
Inimene kasutab oskuslikult seaduseauku. 
Pole vaja siin jälle sama janti kultiveerida, ootame natuke aega!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#83

(26-10-2024, 22:36 PM)Marko Kirjutas:  Tehnika poolepealt pakuksin lahenduseks, et luua trolli katusele mingis pikkuses isoleerimata juhtmetest kontaktliinijupike ja generaator ühendada selle, mitte otse sarvede külge.

Kui tahta lisada trolli katusele traaversid, läbiviikisolaatorid ja kontaktliin (paljasjuhe), mis on kontaktis vooluvõtturi kingadega, siis tõenäoliselt on vaja taotleda transpordiametist ümberehitusluba.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta
#84

Kuni tegu on trolliga, ei puutu Transpordiamet asjasse. Trollid ei kuulu nende haldusalasse. Samamoodi on akutrollidega, mis on Tallinna trollipargi poolt ümber ehitatud. https://tehnikamaailm.ee/artikkel/tlt-um...isoitudega
Seal isegi pilt olemas - täpselt samamoodi nagu antud Skodal, pole ka neil ei reg. märki ega kontaktliini (ühendatud). Ma julgen arvata, et ka nemad eksivad selle sama liiklusseaduse punkti vastu ja kogu see üritus lendab neil vastu taevast kui mingit sobilikku muudatust liiklusseadusesse ei tehta.
Vasta
#85

Tsitaat:Enne uute trollide liinile viimist ehitatakse ümber praegune trollitaristu, sest uued trollid on võimelised liikuma ka akude peal ehk ilma kontaktliinita. Akude peal hakkavad uued trollid sõitma plaani järgi kesklinnas ehk sealt võetakse trollide kontaktliin maha, ütles Falten.
https://www.err.ee/1609466560/tallinnas-...tma-bussid 
Eks siis tulevad ka muutused seadustesse. Arvata mõni aasta läheb, kui uued trollid saabuvad ja hipodroomi ristmik jälle tööle hakkab normaalselt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#86

(26-10-2024, 13:23 PM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(25-10-2024, 20:37 PM)MeelisV Kirjutas:  Kuskil oli teema trolli ümberehitusest generaatori toitele. Ei leidnud kohe.
Hävitati ära siit osade tegelaste poolt see teema kahjuks.

Teema ise on täitsa olemas ja kolisin värsked postitused siia. Miks ja mida pauk kustutas ja miks see hullu hinge täis tegi - seda räägivad või klativad vast soovi korral asjaosalised ise. Kõrvalt vaadates ei saa sest aru.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#87

(26-10-2024, 22:37 PM)zazik Kirjutas:  
(26-10-2024, 22:11 PM)41Degree Kirjutas:  Ainus asi, mis selle trollivideo puhul häirib, on selle pealkiri - ei mõista mina, mille poolest need kaks ametimeest mendid, mitte politseinikud on. Suhtlemine on viisakas, selgitati ära, kuidas asi käib jms; sama ka vastaspoolel.

Nõustun täielikult.
Sellele mõttelaadile pealkirjas ametnike määratlemise osas saab näiteks seletust siit. Kokkuvõttes politseinik peaks tegelema pigem kodanike aitamisega, kuid käesoleval konkreetsel juhul tegeleti kodanikule paragrahvi leiutamisega ning sellega ei saadud omade jõududega hakkama. Seejärel algatati menetlus, et ehk saab kodaniku elu kuidagigi ja kasvõi mingikski ajaks ära rikkuda. Politseinik võiks pigem vaadata, et kuidas inimest minimaalselt karistada, nt. teha trahvi kindlustuse puudumise eest, mille jaoks on olemas ka konkreetne ja üheselt mõistetav seadusandlus. Väidetavalt on seda ka varem juba tehtud.
Vasta
#88

(28-10-2024, 15:45 PM)mossepower Kirjutas:  Sellele mõttelaadile pealkirjas ametnike määratlemise osas saab näiteks seletust siit. Kokkuvõttes politseinik peaks tegelema pigem kodanike aitamisega, kuid käesoleval konkreetsel juhul tegeleti kodanikule paragrahvi leiutamisega ning sellega ei saadud omade jõududega hakkama. Seejärel algatati menetlus, et ehk saab kodaniku elu kuidagigi ja kasvõi mingikski ajaks ära rikkuda. Politseinik võiks pigem vaadata, et kuidas inimest minimaalselt karistada, nt. teha trahvi kindlustuse puudumise eest, mille jaoks on olemas ka konkreetne ja üheselt mõistetav seadusandlus. Väidetavalt on seda ka varem juba tehtud.

Läheb poliitplämaks ära.
Politsei ülesanne ei ole inimest "minimaalselt karistada". Politsei asi on tagada turvalisus. Hetkeseisuga on ebaselge, kas see sõiduriist on juhile, reisijatele ja (NB!) kaasliiklejatele piisavalt ohutu.
Algatatud menetlus võib, aga ei pruugi päädida karistusega. Kindlasti aitab see kaasa edaspidise õigusselguse saavutamiseks.

Seaduseaugu kiitjad - ma eeldan, et te kiitsite omal ajal ka Savisaart tema nutikuse eest kui ta ostis Keila-Joa suvila turuhinnast kordades odavamalt ja Juriidiliselt On Kõik Korrektne  Big Grin
Vasta
#89

https://www.delfi.ee/artikkel/120332806/...-seaduslik

Peavool ka trolliomaniku seiklused avastanud. Kes artiklit ei näe, neil pole vaja muretseda - seal pole mitte midagi uut.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#90

##  menetlusgrupi juht Jelena Mirošnitšenko sõnul selgus menetluse käigus, et tegu on siiski bussiga, kuna troll oli ümberehitatud ja kontaktliini ei kasutatud.

„Tuvastasime, et sõiduk ei olnud liiklusregistrisse registreeritud ja riiklikud registreerimismärgid puudusid,“ rääkis Mirošnitšenko ja lisas, et menetlus läheb veel edasi ning kindlaid otsuseid pole veel sündinud.
_______________

Delfilane on vaheinfo välja meelitanud pooleliolevast menetlusest. Näib nii, et toimub avaliku arvamuse töötlemine ennetavalt.

https://www.delfi.ee/artikkel/120334900/...ud-bussiks

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#91

Kaasus on minu jaoks üsna lihtne: kontaktliin saab olla ainult paljasjuhtme vormis, sest nagu nimigi (kontakt+liin) ütleb, peab see ülekandeliin elektrienergiat trollibussi vooluvõtturi kingani suutma edastada, kui vooluvõtturi king panna vastu kontaktliini alumist osa ükskõik millises kohas terve kontaktliini ulatuses. Seega ei saa kontaktliiniks olla isoleeritud kaabel või juhe, sest see ei täida eelmainitud kriteeriumi ja trollibussiks olemise nõue ei ole täidetud olenemata sellest, mis on kirjas tehnilises passis.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta
#92

(11-11-2024, 20:57 PM)hendrik Kirjutas:  Kaasus on minu jaoks üsna lihtne: kontaktliin saab olla ainult paljasjuhtme vormis, sest nagu nimigi (kontakt+liin) ütleb, peab see ülekandeliin elektrienergiat trollibussi vooluvõtturi kingani suutma edastada, kui vooluvõtturi king panna vastu kontaktliini alumist osa ükskõik millises kohas terve kontaktliini ulatuses. Seega ei saa kontaktliiniks olla isoleeritud kaabel või juhe, sest see ei täida eelmainitud kriteeriumi ja trollibussiks olemise nõue ei ole täidetud olenemata sellest, mis on kirjas tehnilises passis.

Vaata videot uuesti, ilmselgelt jäi sul mõni lause kuulmata.
Vasta
#93

(11-11-2024, 21:15 PM)deus Kirjutas:  Vaata videot uuesti, ilmselgelt jäi sul mõni lause kuulmata.

See, et seaduses kontaktliini mõiste on defineerimata jäänud, ei tähenda, et kohtunik ei kasutaks enda loogilist lähenemist antud kaasuse lahendamisel. Seda räägin puhtalt paar kuud tagasi lõppenud kohtuasjas, kus esindasin end hagejana.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta
#94

(11-11-2024, 21:28 PM)hendrik Kirjutas:  
(11-11-2024, 21:15 PM)deus Kirjutas:  Vaata videot uuesti, ilmselgelt jäi sul mõni lause kuulmata.

See, et seaduses kontaktliini mõiste on defineerimata jäänud, ei tähenda, et kohtunik ei kasutaks enda loogilist lähenemist antud kaasuse lahendamisel. Seda räägin puhtalt paar kuud tagasi lõppenud kohtuasjas, kus esindasin end hagejana.

See, et antud hetkel võttis antud sõiduk voolu kaasaskantava generaatori pealt ei muuda ju fakti, et tegu on trollibussiga, mis on võimeline sõitma ka kontaktliini pealt.
Kui elektriautot diiselgeneraatori pealt laadida, kas ta pole siis enam elektriauto?

Tallinnas oli veel paar nädalat tagasi kasutusel paar sellist trolli, mis olid suutelised akude pealt ilma kontaktliinita sõitma. Kas need siis ka pole trollid?
Vasta
#95

Kohtunik võib öelda, et eluliselt mitteusutav aga võib ka öelda vastupidist kuid lõppkokkuvõttes loeb see, kelle jurist kohtus usutavamalt räägib, sest kõik otsad on lahti jäetud, meie saame siin ainult targutada eriti selle tasutal, mida zazik taaskord esile tõi, meil on täitsa linna peal ametlikult sõitmas samasugused lahendused.
Vasta
#96

(11-11-2024, 21:34 PM)zazik Kirjutas:  ....

Tallinnas oli veel paar nädalat tagasi kasutusel paar sellist trolli, mis olid suutelised akude pealt ilma kontaktliinita sõitma. Kas need siis ka pole trollid?

Aga kas need ikka olid trollid? Ehk TLT registris ja mitte TRAM registris.

Kogu trollide hõlpsama regulatsiooni iva on ettemääratud marsruudil püsimine. Tehniliselt  on üks ülekasvanud sõiduauto kõik, aga juriidiliselt on vahe kolossaalne.
Vasta
#97

(11-11-2024, 21:55 PM)v6sa Kirjutas:  Aga kas need ikka olid trollid? Ehk TLT registris ja mitte TRAM registris.

Tehnikamaailma artiklist foto. Ei ole ei numbrimärki ega kontaktliini.

   

https://tehnikamaailm.ee/artikkel/tlt-um...isoitudega
Vasta
#98

(11-11-2024, 21:34 PM)zazik Kirjutas:  See, et antud hetkel võttis antud sõiduk voolu kaasaskantava generaatori pealt ei muuda ju fakti, et tegu on trollibussiga, mis on võimeline sõitma ka kontaktliini pealt.

Liiklusseaduses on selgelt kirjas, et troll on sõitjate vedamiseks ettenähtud elektrikontaktliiniga ühendatud auto, millel on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta. Liiklusseadus küll pajatab trolli võimekusest sõitjaid vedada, kuid sellega seadus võimekuste osas piirdub, seega selleks, et trolli üldse trollina seaduse mõttes käsitleda, peab ta parasjagu olema kontaktliiniga ühendatud. Kui ta ei ole parasjagu ühendatud, siis järelikult ta pole troll. Mis on sellise elektrikontaktliiniga ühendamata sõiduki täpne klassifikatsioon seaduse mõttes, ei oska ma öelda.


(11-11-2024, 21:34 PM)zazik Kirjutas:  Tallinnas oli veel paar nädalat tagasi kasutusel paar sellist trolli, mis olid suutelised akude pealt ilma kontaktliinita sõitma. Kas need siis ka pole trollid?

Olen kuulnud, et tänaseks need akutrollid on liiklusregistris registreeritud bussidena. Kui need akutrollid on aga endiselt TLT enda registris registreeritud kui trollid, siis seaduse mõttes, kui antud sõidukitega osaletakse liikluses, olles elekterkontaktliiniga ühendamata, ei saa neid sel hetkel käsitleda kui trolle. Miks politsei neid peedistamas pole käinud, jään vastuse võlgu. Puudutatud isikud võivad sel juhul osundada politsei poolsele diskrimineerimisele, kuid see on juba eraldiseisev kaasus.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta
#99

Pole defineeritud, kas kontaktliin peab otse Narvast tulema või võib alata su koduõuest. 
Pole defineeritud ka kas peab olema meeter haljast, millimeeter haljast või 100m haljast. 
Füüsika seisukohast pole ka otseselt vahet kui härra Oomi ignoreerida, kas on millimeeter vaske või meeter alumiiniumit, voolu juhivad mõlemad.
Kuulda võib igasuguseid asju aga kas reaalsus sellele vastab, on omaette küsimus. Suutsid vanastigi need asjad natukene ilma traatideta sõita, kui juhuslikult suudeti pealiinilt kuidagi maha sõita. Selline loogika on üle maakera olnud kasutusel juba enne sinu sünniaega, enne isegi minu sünniaega.
Vasta

Kogu loo moraal võiks minuarust pigem olla see, et juriidilise hariduse ja kogemusteta tavajussid võiks lõpuks aktsepteerida fakti, et kuigi igasugu JOKK-skeemid on pahatihti meie igapäevaelu osaks saanud, ei ole nende väljamõtlemine siiski päris igaühele jõukohane. Asjaolu, et Riigi Teataja on veebist vabalt loetav, on võrreldav sellega, et mutrivõtmed on poes vabamüügis - need võimalused ei tee suvalisest inimesest tänavalt veel juristi ega mehaanikut.

Ja isegi kui see rakett peaks mingi ime läbi legaalseks saama/jääma, siis mulle jääb küll sügavalt arusaamatuks, mida selle jauramisega saavutada üritatakse. Reisibusside hinnad Auto24s algavad kõrgetest neljakohalistest numbritest, osta ja sõida vabalt palju jaksad...

Igaks juhuks mainin ära, et videot ei vaadanud, kuna Delfi ei avane mu veebilehitsejas - tundub et see on nende poolt meelega nii tehtud, seega ei ole ka rohkem süvenenud...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne