10-11-2024, 09:01 AM
Ei imeta pastakast ega ka mitte klaviatuurist.
Selline hõlpsasti vastu pandav hind on viisakas per$$esaatmise vorm.
Selline hõlpsasti vastu pandav hind on viisakas per$$esaatmise vorm.
(10-11-2024, 18:12 PM)Aare72 Kirjutas: Jah, hindade kujunduse poliitika on loomulikult iga seltsi enda vaba õigus aga minu arust pole nii kolossaalsete erinevustega hinnastus päris normaalne.
/---/
Puudub ka kahjude ajalugu. Seega ei oska kohe üldse kommenteerida, mis põhjusel täpsemalt olen ka mina juba eos enda tehnikaga neile ''üleliigne''.
(29-11-2024, 08:55 AM)Naabrivana Kirjutas: https://www.err.ee/1609536418/uus-seadus...oidukitele
(29-11-2024, 10:30 AM)envi Kirjutas:Mis see taevas siia puutub? Sõidab sulle elektrilise tõuksiga (või mingi muu "liikuriga") sisse mingi süüdimatu "jõnglane" ja kraabib/mõlgib su "linnaskäimise vankri" uksed ära - nüüd uue seaduse järgi korvab liikluskindlustus su kahjud ja sa ei pea selle "jõnglase" vanematega kuid kohut käima, et hüvitis kätte saada.(29-11-2024, 08:55 AM)Naabrivana Kirjutas: https://www.err.ee/1609536418/uus-seadus...oidukitele
Tahtsin just samast uudisest kirjutada...
Tule taevas appi!
(29-11-2024, 11:22 AM)klemm Kirjutas: Minu imelikud sõidukid.
el. roller, 22kh kiirus, kaal 80 kg. Vajab kindlustust.
avant laadur, 9 kh kiirus, kaal 550 kg. ei vaja kindlustust.
murutraktor, 20 kh kiirus, kaal midagi 100 kg kanti (pole kaalunud) vajab kindlustust.
Järeldus:
Õlle järgi hakkan käima avandiga
(29-11-2024, 11:51 AM)Peeter2 Kirjutas: Kõigi nende uute algatustega on see probleem, et ei selgitata piisavalt.No tegelikult need selgitused on enamasti ühel või teisel viisil leitavad, antud juhul näiteks: https://www.fin.ee/uudised/valitsus-kiit...muudatused ja eelnõul on ka pikk ning põhjalik seletuskiri: https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud...se-seadus/
(29-11-2024, 11:09 AM)maaks Kirjutas:(29-11-2024, 10:30 AM)envi Kirjutas:Mis see taevas siia puutub? Sõidab sulle elektrilise tõuksiga (või mingi muu "liikuriga") sisse mingi süüdimatu "jõnglane" ja kraabib/mõlgib su "linnaskäimise vankri" uksed ära - nüüd uue seaduse järgi korvab liikluskindlustus su kahjud ja sa ei pea selle "jõnglase" vanematega kuid kohut käima, et hüvitis kätte saada.(29-11-2024, 08:55 AM)Naabrivana Kirjutas: https://www.err.ee/1609536418/uus-seadus...oidukitele
Tahtsin just samast uudisest kirjutada...
Tule taevas appi!
Lausa hädavajalik muudatus oli see!
(29-11-2024, 13:05 PM)isandpauk Kirjutas: Ei pea jah sulle sisse sõitnud tõuksijuhi vanematega kohut käima, kuid kindlustuse puudumisel tuleb teha ekspertiis, kas antud tõuksile seda üldse vaja on, mis oli tõuksil kiirusepiirang õnnetuse hetkel? Kui tõuksi kindlustusleping on vanemate nimel, siis läheb ju vanemate kindlustuse koefitsent ülesSiinkohal tuleb ka meeles pidada seda, et kui lükkaja hoiab roolist või juhtrauast kinni lükkamise ajal, siis on tegu Politsei silmis sõiduki juhtimisega. Oli 10+ aastat tagasi vahejuhtum Pärnus, kus kamp poisse lükkas autot avalikul tänaval. Juhtimisõiguseta auto juhtimise eest sai trahvi kogu kambast ainult üks poiss ja tema oli see, kes hoidis läbi juhiakna kätt roolil auto lükkamise ajal.
Nagu oleme juba harjunud, siis ka sel puhul paistavad selle seadusemuudatuse tagant kindlustusfirmade kõrvad. Täpselt nagu sundkindlustuse ja igale sõidukile eraldi (st. mitte juhipõhise) kindlustusnõude puhul.
Igatahes, kuna seal värskes muudatuses oli kirjas midagi inimjõul liigutamise kohta, siis soovitan lükata oma murutraktor või saan üle tee.
(29-11-2024, 13:12 PM)mossepower Kirjutas:(29-11-2024, 13:05 PM)isandpauk Kirjutas: Ei pea jah sulle sisse sõitnud tõuksijuhi vanematega kohut käima, kuid kindlustuse puudumisel tuleb teha ekspertiis, kas antud tõuksile seda üldse vaja on, mis oli tõuksil kiirusepiirang õnnetuse hetkel? Kui tõuksi kindlustusleping on vanemate nimel, siis läheb ju vanemate kindlustuse koefitsent ülesSiinkohal tuleb ka meeles pidada seda, et kui lükkaja hoiab roolist või juhtrauast kinni lükkamise ajal, siis on tegu Politsei silmis sõiduki juhtimisega. Oli 10+ aastat tagasi vahejuhtum Pärnus, kus kamp poisse lükkas autot avalikul tänaval. Juhtimisõiguseta auto juhtimise eest sai trahvi kogu kambast ainult üks poiss ja tema oli see, kes hoidis läbi juhiakna kätt roolil auto lükkamise ajal.
Nagu oleme juba harjunud, siis ka sel puhul paistavad selle seadusemuudatuse tagant kindlustusfirmade kõrvad. Täpselt nagu sundkindlustuse ja igale sõidukile eraldi (st. mitte juhipõhise) kindlustusnõude puhul.
Igatahes, kuna seal värskes muudatuses oli kirjas midagi inimjõul liigutamise kohta, siis soovitan lükata oma murutraktor või saan üle tee.
(29-11-2024, 13:12 PM)mossepower Kirjutas:Mootorratta juhtrauast jälle võib hoida.(29-11-2024, 13:05 PM)isandpauk Kirjutas: Ei pea jah sulle sisse sõitnud tõuksijuhi vanematega kohut käima, kuid kindlustuse puudumisel tuleb teha ekspertiis, kas antud tõuksile seda üldse vaja on, mis oli tõuksil kiirusepiirang õnnetuse hetkel? Kui tõuksi kindlustusleping on vanemate nimel, siis läheb ju vanemate kindlustuse koefitsent ülesSiinkohal tuleb ka meeles pidada seda, et kui lükkaja hoiab roolist või juhtrauast kinni lükkamise ajal, siis on tegu Politsei silmis sõiduki juhtimisega. Oli 10+ aastat tagasi vahejuhtum Pärnus, kus kamp poisse lükkas autot avalikul tänaval. Juhtimisõiguseta auto juhtimise eest sai trahvi kogu kambast ainult üks poiss ja tema oli see, kes hoidis läbi juhiakna kätt roolil auto lükkamise ajal.
Nagu oleme juba harjunud, siis ka sel puhul paistavad selle seadusemuudatuse tagant kindlustusfirmade kõrvad. Täpselt nagu sundkindlustuse ja igale sõidukile eraldi (st. mitte juhipõhise) kindlustusnõude puhul.
Igatahes, kuna seal värskes muudatuses oli kirjas midagi inimjõul liigutamise kohta, siis soovitan lükata oma murutraktor või saan üle tee.