4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Täna saime lõpuks kätte kalmistult toodud Mazda kastika pihustihülsid. Eelnevalt olen proovinud erinevaid tõmmitsaid, keermepuure, soojendamist ja igasugu nippe aga kui atsetüleeni jootepitsiga punaseks ajada siis tulid välja nagu lupsti. Oleks vist võinud kõik selle eelneva jama tegemata jätta. Läbi on põlenud ilmselt selle pärast et pihustitorud olid vales järjekorras. Igatahes uued on tellitud ja kohe kui kohale jõuavad saab kokku panna.
Lisaks vahetasin ära klapikambrikaane tihendi ja ksf Rene01 valmistas poritiiva, mis näeb välja kahtlaselt ilus ja tugevuse poolest elab üle ka väiksemat sorti plahvatuse.
           
Vasta

Kuna ettekirjutusi tuli juba pikemalt vasakult ja paremalt tuli need siis ära likvideerida. Jalutlejate silmavaadet pikalt häirinud fronteral löödi lõpuks ka aknad sisse,mis andis omakorda ametivõimudel võimaluse teha nüüd ettekirjutuse romusõiduki eemaldamiseks. Hoovis oli probleemiks,et ühe el camino tühi kere on asetatud muru(heina) peale. Ja see on maamunale ülimalt ohtlik. Fronteral eemaldasin veel kirurgilise täpsusega mõned vajalikud detailid ja edasi läheb lusikate ja siibrite toormaterjaliks juba. Loommulikult õnnestus ka tõstuk maa sisse nii kenasti suruda,et mast jäi kandma. Tunnike võimlemist ja väljas ta oligi. Teise kere sai kenasti Sorondi sabas kõvale pinnasele liigutada,kus varsti saabuv metallikonteiner selle omale peale laeb.
Transit sai ka kokku pandud. Natuke põhja ka lapitud. Ette uued istmed ja kuna plekk kuudis ebainimlik istuda tagasiteel,siis said teisest bussis osad polstrid ka ümber visatud. Natuke veel liimiga möllama ja saab suht viisakas. Ja ikka hoopis teine tera sõita. Ülirõve kumin on kadunud ja suurematel kiirustel kuuleb juba isegi omi mõtteid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
                                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Suures plaanis sama tegevus toimub Põhja-Tallinna üksuses. Masinate parandamise vahel valmistume lume ja automaksu tulekuks ning tõmbame kokku lahtisi otsi. 
Pildil ühe sorondi raam, mille inimjõul tõstetavateks tükkideks jupitamine alles pooleli. 
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ja kui korraks mõtled,et asjad on jonksus ja võib hakata igapäeva tööde kõrval sõidu planeerimisega tegelema,siis nii kindlasti ei ole  Rolleyes
Nimelt oli plaan viia ära Sorento (Tartu2), Frontera (DasLehmake) ja Anrdes A. poolt saadetava Ranger kastikas. Täna otsustas DasLehmake enam mitte käivituda hommikul. Mingi anomaalia KSP-ga ilmselt,sest brake cleaneriga töötab. Ühesõnaga natuke tagumikus ja kuna viga pole päriselt veel teada,sai ruttu sisse aetud Sorento-Tartu1. Sinna sai juba mingi aeg tellitud välised karbiplekid ja tagumised tiivakaared olid juba kaasas.
Sisemise osa vingeldasin ise. Keskmist karbiosa ei hakkanud üles ehitama. Jõulud on lähenemas ja äkki juhtub jõuluime.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Vahepeal on ksf. Telc taas ühe masina Ukraina toimetanud. See ei olnud küll meie endi ostetud aga kogu vaba ruumi täitsime ära.
Koormasse läksid 25 rehvi, neli kasti humanitaarabi ja palju muud.
   

Kobeda maasturi vahekokkuvõte ka. Hetkeseisuga on korjanduse seis 4712,75EUR, mis on jämedalt 78% eesmärgist.
Konto väljavõte all, millest päris kõik laekumised korjanduse arvesse küll ei lähe: 4x4 selgitusega on ksf. Nastiku rondifond ning käibemaksu tagastus läheb taas akujaamade hankimiseks, millelt me seda käibemaksu tagasi saame.
   

Väike fotomeenutus ka, miks me siin teeme seda mida me teeme. Et meil ei juhtuks nii nagu pildil.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Pildil vähemalt tüükad püsti,meil on päris lage...
Vasta

Kas on kellegil lahtise peaga peenemat elektroonikut kes suudaks eemaldada immobilaiseri 2000a. Opel Frontera B pealt? 
KSP peal olev plokk on maha kärsanud. Saaks võtta doonorilt teise,aga seal on vale immo sees.  Esinduse pakutavad lahendused kahjuks ei sobi. 
Igasugu tjuuning kojad juba läbi helistatud ja üldiselt saadeti sinna kus päike ei paista. Kui ei ole buumer või vaag,siis ei ole kellegil huvi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kas doonoril on kiviga süütevõti ja signaali vastuvõtu blokk süüteluku juures alles - tõsta need ka ümber ja peaks piisama?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(18-11-2024, 14:16 PM)Walter Kirjutas:  Kas doonoril on kiviga süütevõti ja signaali vastuvõtu blokk süüteluku juures alles - tõsta need ka ümber ja peaks piisama?

Sama ajastu Astral taheti saada ka mootoriaju uue võtme tegemiseks. Vist ikka ei piisa...

Autokey poisid panid kaotatud ainsa võtmega auto kenasti tööle ühe lukusüdamiku ja mootoriaju järgi kümmekond aastat tagasi. Tasub küsida, kas nad enam viitsivad.
Vasta

(18-11-2024, 14:16 PM)Walter Kirjutas:  Kas doonoril on kiviga süütevõti ja signaali vastuvõtu blokk süüteluku juures alles - tõsta need ka ümber ja peaks piisama?
Probleem ongi ju selles, et immo vastuvõtjast signaali saav blokk on surnud. 
Uuele blokile ei sobi see, mida vana võti vastuvõtja kaudu "ütleb".
Asendusblokiga ilmselt võtmeid kaasa ei anta ja kui ka antakse, peaks veel elektroonikat vahetama lisaks rikkis klotsile.
Vasta

Just nii on jah nagu Telc kirjeldas. Vaja on ajust immo jäädalavalt maha saada.
Olen teadlik,et on võimlaik kopeerida immo koodi KSP ajusse jne. Aga see ei ole jätkusuutlik.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tervitused Ukrainast!
Kuna garaaži on vallutanud Nastik, Rene ja Mux erinevate kolekastikate remontikaga ja sekka teeb ka garaažiperemees oma autode kallal remonteerivaid liigutusi, mõtlesin vahepeal mujal kasulik olla ja sõitsin Ukrainasse.
   
Sõiduvahendiks ühe teise MTÜ T5 Kolksvaagen transporter, koormaks 25 rehvi, mõned kastid riideid, meie autode standardvarustus, 3D printer ja valik tööriistu.

Põrgulikult pika sõidupäeva järel varisesin Volodymyri hotelli voodisse. Järgmisel päeval laadisin osa rehve kohalikus abibaasis maha, 
   
Nova Poshtas saatsin  jooksu T4 talverattaid Zaporižžjesse ja riideabi Dniprosse ja Nikopoli. 

       

Ise veeresin Lvivi ja hakkasin seal asju tegema.

Ühesõnaga mängin natuke aega teises riigis teise "klubi" värvides.
Esimese Lvivi päeva tulemus oli pikaks sõiduks valmis panna "evakuaator" ja üks Hummeri mammut treilerile saada. Sõitsid need minema, jäin üksi ootama A-d, kes minust päev hiljem Eestist teele asus.
(Humvee oli põnev elukas sõita, aga ainult "linnuke kirjas" mõttes. Igas muus osas kohutavalt ebaergonoomiline tank.)
   
Lisa: vaid paar päeva hiljem sõitis see Humvee üle jalaväemiini ja nüüd otsitakse sellele uut  parempoolset esiratast.
Ooteaja sisustamiseks võtsin käsile ühe Mavericki, mis oli rooli blokeerumise tõttu parema poolega teepeenras käinud. Avariis rebenes küljest esistange, kõvasti said muljuda stangetala ja selle kinnitused ja samuti parem tagatuli.
Õgvendasin, mida sain ja ladusin tükid külge. Enamusel tükkidel õnnestus isegi originaalsed poldiaugud kohakuti saada. Ainult esitiibade küljest oli stange eraldunud koos roostetanud plekijäänustega. Sai improviseeritud ja mõistagi ka nipukaid kasutatud.
Väikesteks tükkideks lennanud tagatule ja purunenud stangenurga asemele said alusplaat ja odav led. Töötas.
Järgmisel päeval võtsime koos A-ga Lvivist ettevalmistatud X5 ja sõidutasime selle Dniprosse. Öösel jõudsime kohale, orienteerusime kottpimedas suurlinnas ilma gps-signaalita (õhuhäire ajal on segajad peal) öömajale.
Andsime bemmi üle ja liigutasime käepäraste autojuhtidena ka Dnipros sees autosid ühest kohast teise. Isiklikult oli esimene kord keerata parempoolset rooli. Korra õnnestus isegi harjunud uksest sisse hüpata ja siis vandudes uuesti välja ronida.
Seejärel rongis tagasiteel itta järgmistele töövõitudele vastu.
           
Vasta

Hetkel on käsil haavatute evakueerimise masina ehitamine. Sõnaga, panen kohapeal kätt külge ja teen seda, mis vaja kuni kobeda pikapi raha koos.

Tuleb nentida, et si*ast saia tegemine Eestis on ikka hõlpsam ja lõbusam. Töökoda on soojem ja paremini varustatud, õhtul saab minna koju või sõbrannale külla, õhuhäireid ja kaasnevaid suitsusambaid linnasiluetis pole... Kondensaadijälg taevas ei ole vaatamisväärsus. Aga hakkama saadakse, saan minagi.

Korraliku pikapi ostmist saab jätkuvalt toetada:
Toeta Ukrainat MTÜ
a/a EE387700771008885941
Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele
Vasta

Sorento Tartu1-el sai ka teine külg korda tehtud. Lisaks siis porikoobaste sisemuses suuremad augud kinni pandud.Liitekohad keremastiksiga üle ja ülevaatuseks spreiga must värv peale.
Frontera DasLehmakesega edusamme pole. Ajust kirjutati immo küll välja,aga fritsud on sinna veel midagi juurde leiutanud,et asi nii lihtne poleks. Mingi immo eraldi moodul. Ja hetkel ei leia kusagilt diagramme elektrisüsteemile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Maasturikorjanduse vahekokkuvõte:

5077,75€

Toeta Ukrainat MTÜ
a/a EE387700771008885941
Selgitusse: maastur Ukraina kaitseväele

Meie eelmise reisiga viidud Mitsu L200 on praeguseks täiendavalt remonditud ja tiblatapuks ümber ehitatud      
Vasta

Tartu1 rajakõlbulikuks tegemine jätkub. 
Sai sisse taotud 60mm toru sisemisele torule. Välimisele torule tuleb see veel ka sisse peksta. Natuke väiksema läbimõõduga ainult. Aga käed ei jõudnud enam 9kg vasarat liigutada peale ühe toru paigaldust. Siis lõikasin plasmaga kinnituskronsade juurest vana toru ära ja keevitasin kronsad uue toru külge kinni.


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kabeda pikapi korjandus leidis lõpu plaanitust varem.
Läksime lõunaosariikides vaatama Mazda BT-50 nimelist sõiduriista, mida omanik on 12 aastat laitmatus konditsioonis hoidnud. Sellise maasika äraostmiseks läksime all-in ja panime pea kõik kontol leiduvad vahendid huugama ja ladusime lauale 7000€, millest käibemaksu jagu saame tagasi kui masin lõpuks Ukrainasse sõidab.

Võrus teostatud tehniline kontroll ei leidnud praktiliselt midagi. Ainult seda saime teada, et arlekiin-tüüpi kolksvaagenid on Liivimaal moodi tulnud. Lisaks isand Luige omale leidsime teise.
   

Lisaks autole endale saime jooksu viisakaid mudarehve velgedel ja poole veokasti jagu uusi ja pruugitud varuosi alates esidifrist ja kliimapumbast kuni sillapukside ja aknatõstukiteni.
Need varuosad ei ole kaasas selleks, et need vajavad vahetust vaid need on vahetatud enne nende ressursi lõppemist ja hoitud alles ootamatuteks vajadusteks.
Vasta

Katsetused Frontera immo eemaldamisega on viinud suht soovitud olukorrani. Autot käisid kaemas igasugu spetsid ja üritasid läbi OBD ajusse siseneda ja seal midagi muuta. Ma küll seletasin,et selle OBD kaudu sealt väga midagi ei näe,ega saa tjuunida. Aga noh ma pole spetsialist. No ei saadud hakkama. Siis üks sõber võttis aju lahti ja proovis mõningaid erinevaid nippe seal mingeid kivisid jootes ja progedes. Ja laupäeval uus versioon külge ja võtit. Ja käima ta läks. Immo tuluke küll vilgub aga töötab. Ja ei lugenud ka see,et ajul numbrid peal teised ja prooviaju oli aastast 1998 aga auto millel proovisin oli 2002. Hetkel ei jõua enam DasLehmakesega tegeleda,aga ilmselt dets teises pooles vahetan selle KSP kogunisti või siis ainult elekroonilise osa välja ja siis juba "värske" aju külge. 
Ühtlasi sai selgeks ka kuidas automaat kastiga ajule selgeks teha,et nüüd saab tast hoopis manuaalne käimakott. Täitsa uskumatu,et selliseid nupumehi ikka leidub veel kõvade tjuuniate vahel.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Vahepeal sain kätte kalmistu kastikale peotäie pihustiseibe ja uued kausshülsid. Nendega keerasin pihustid peale tagasi. Seibe käib pihusti alla 3tk ja tagasivoolule 1 nii et kokku igale pihustile 4 seibi.
   
Rene 01 tegi valmis ka teise tagumise poritiiva, ma remontisin ära kõrvalistuja ukse käepidemesüsteemi nii, et uks käib nüüd lahti. Edasi peaks porikad külge panema ja proovisõidule minema.

Vahepeal sai aga garaaži aetud Vormsi Sorento, mis on meile pakkunud enneolematus koguses remondirõõmu. Tema roolivõimuga on selline probleem, et see ei tööta. Vahetatud on roolilatt, roolivõimu pump, roolilati pistik, torustik läbi pestud, pistikust mõõdetud, et mingi vool sinna peale tuleb. Lisaks tegin oma seadmega diagnostikat aga täna sain vist lõpuks aru, et mu diagnostikaseade ei oska roolivõimu vigu diagnoosida. Igal juhul on tegemist müstifikatsiooniga, mis tahab veel lahendamist. Küll aga selgus sisse ajades, et mootor teeb võrdlemisi koledat häält. Seda käis stetoskoobiga kuulamas laevamehhaanik ja ütles, et kolin tuleb keti kambrist. No mis seal siis ikka. Rene01 võttis pühapeval auto eest lagedaks, peale seda eemaldasin ma mootori küljest keti nägemist takistavad elemendid ja kolmandas vahetuses õnnestus Isandpaugul ja hr A-l välja selgitada, et ketipinguti ei tee oma tööd korralikult. 



Täna sain kätte uue ketikomplekti koos pingutiga ja panin selle peale ning mootori kinni tagasi. Töö käigus sain veel teada, millist häält teeb mootor kui kett 1 hamba jagu valesti on Smile . 
Igatahes on taastatud nüüd seis, kus Rene01 pühapäeval pooleli jäi ainult mootor käib nagu Antsu viiul.
   
Vasta

Mis sümptomid seda roolivõimu saagat iseloomustavad? Ei toimi 100 prossa või aeg ajalt?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne