13-12-2024, 11:46 AM
Lvivis töö jätkub. Produktiivsus on paraku kohati madal ja suuresti suurlinna liikluse tõttu. Ja osa ülesandeid siin ongi rubriigist "käi seal, vii sinna, võta kolmandast kohast". Parimalgi juhul kulub vähemalt neli tundi igapäevaselt rooli taga. See selleks.
Hiluxil võtsin alt ära kardaani, mille keskmise risti loks oli isegi suurem kui meie tavaliste soo-rontide esikardaanidel. Sõites oli muidugi ka igal kiirendamisel-aeglustamisel võikalt tunda see laks.
Läbi oli ka kardaani tugilaager.
Ilmselgelt olid auto annetanud soomlased probleemiga kursis ja vajalikud varuosad olid autoga kaasa pakitud.
Kuna siinne vabatahtlike töökoda ei ole liiga rikkalikult varustatud, vinnasin balvanka õlale ja läksin nagu jüriratas palgiga üle hoovi sõbralikku töökotta, et saaks risti pressida ja tõmmitsaga laagrit tõmmata. Ei õnnestunud.
Töökojaboss käskis kardaani sinna jätta ja homme tagasi tulla ja näitas ust. Praegu on juba sõnum telefonis, et korista oma äraremonditud kolakas.
Ise alustasin kanderaamialuste paika sobitamist ja tagumiste rattakoobaste kitsamaks voolimist.
Kuni tuli kohalikelt abipalve väidetava keerulise tööga, millega jäid hätta...
Poolteist tundi ja 30km ummikuid hiljem olin teises linna otsas paigaldamas iina gerot droonioperaatorite T4 bussi. Entusiastlikud vabatahtlikud olid õnneks juba kõik jupid pakenditest välja võtnud ja laua peale kuhja valanud, et mul oleks huvitavam nuputada, mis kuhu käib.
Tegelikult läks hästi. Kolksvaagenil oli varem mingi webasto olnud, bussi põrandas oli õiges kohas auk väljalaskele, kütusetrassil oli pimedaks pandud kolmik soodsas kohas. Ahi sai paika, tööle ja buss pani samal õhtul ida poole minema, treileri peal pikap sabas.
Täna jätkub hiluximenetlus kui just operatiivseid ülesandeid juurde ei saja.
Hiluxil võtsin alt ära kardaani, mille keskmise risti loks oli isegi suurem kui meie tavaliste soo-rontide esikardaanidel. Sõites oli muidugi ka igal kiirendamisel-aeglustamisel võikalt tunda see laks.
Läbi oli ka kardaani tugilaager.
Ilmselgelt olid auto annetanud soomlased probleemiga kursis ja vajalikud varuosad olid autoga kaasa pakitud.
Kuna siinne vabatahtlike töökoda ei ole liiga rikkalikult varustatud, vinnasin balvanka õlale ja läksin nagu jüriratas palgiga üle hoovi sõbralikku töökotta, et saaks risti pressida ja tõmmitsaga laagrit tõmmata. Ei õnnestunud.
Töökojaboss käskis kardaani sinna jätta ja homme tagasi tulla ja näitas ust. Praegu on juba sõnum telefonis, et korista oma äraremonditud kolakas.
Ise alustasin kanderaamialuste paika sobitamist ja tagumiste rattakoobaste kitsamaks voolimist.
Kuni tuli kohalikelt abipalve väidetava keerulise tööga, millega jäid hätta...
Poolteist tundi ja 30km ummikuid hiljem olin teises linna otsas paigaldamas iina gerot droonioperaatorite T4 bussi. Entusiastlikud vabatahtlikud olid õnneks juba kõik jupid pakenditest välja võtnud ja laua peale kuhja valanud, et mul oleks huvitavam nuputada, mis kuhu käib.
Tegelikult läks hästi. Kolksvaagenil oli varem mingi webasto olnud, bussi põrandas oli õiges kohas auk väljalaskele, kütusetrassil oli pimedaks pandud kolmik soodsas kohas. Ahi sai paika, tööle ja buss pani samal õhtul ida poole minema, treileri peal pikap sabas.
Täna jätkub hiluximenetlus kui just operatiivseid ülesandeid juurde ei saja.