4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Eile panid ksf. Nastik ja  hr. M mazdale uue paagi koos vana anduriga tagasi. Seekord läks vana andur katusekruvidega,  kuna originaalkruvide lahtivõtmine loomulikult ei õnnestunud. 
   
Samal ajal sai maha nokitud üks tüütu signa ning ksf. Telc plaasterdas pleki, liimi ja neetidega mõned augud kinni.
Töökojast välja ajades muidugi meenus, et piduritorude vahetamise järel jäid pidurid õhutamata... No järgmisel sessioonil parandame ära.

Täna ajasime tuppa roolivõimetusega Vormsi, mis sai ksf. Nastiku ja Rene01 abil peale teise roolilati.
   
Õhtu lõppedes oli auto nina kokku pandud koos teise radika ja  vahejahutiga ja hoolimata lahtise radika punni tõttu mahavalatud liitrist jahutusvedelikust paistis päike solgipangest.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(27-05-2024, 11:28 AM)nastik Kirjutas:  Ma seda väikesaarte antropoloogiat väga hästi ei tunne aga loodetavasti on OK paaritada Vormsi Sorento Hiiumaa roolilatiga.

See küsimus sai nüüd jah igal juhul vastatud, et Vormsi ja Hiiumaa Sorent juppide ristamisest midagi head ei sünni. Või teine variant on see, et Hiiumaalt varuosana tulnud roolilatt oli lihtsalt katki.
Vahepeal on seda asja veel mehe eest defekteeritud ja erinevat diagnostikat tehtud. Ühtlasi on roolivõimu süsteemist ära vahetatud kõik jupid enne kui teist korda roolilati ära vahetasin. Nüüdne on Peipsi äärest pärit ja kontrollitud, et töötab. 

Mingid head asjad on kogu sellel jamal muidugi ka, sest kui me poleks täna garaažis mürgeldanud hilisõhtuni siis võibolla oleks hakanud veel reede puhul alkoholiga maiustama. Nüüd küll enam ei viitsi.
   
Vasta

Samal ajal kui garaažis käib kibe töö, on Isuzu ja Opel jõudnud Põhja-Tallinna esimese konvoi kujul  Ukrainasse.
Mõistagi mitte tühjalt.  Koormas akujaamad, sorento doonormootor, niisked salfakad, gaasiballoonid jne... Nagu ikka.
   
Vasta

Väikse hilinemisega  Põhja- Tallinna garaaži detsembri kontoväljavõte

Konto: EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukrainat 

           

Kollasega märgitud raha on kandnud Rene01.
Hea meel on tõdeda, et meile on tekkinud ka püsiannetajaid, kellelt tuleb iga kuu regulaarne ülekanne. Ja lisaks saime ka meie oma väikese jõulutunneli, sest üks ettevõte suunas oma klientide kingituseks mõeldud raha meie kontole.
Tänan kõiki toetajaid!
Vasta

Tänasteks töövõitudeks jäi Peipsi Sorento kahe rihmarulliku maailma kõige koledama laagri vahetus. Enne kostus mootoriruumist krigiseva laagri hääl. Kuna garaažis on vahelduseks peremehe sõiduvahend siis leidsin teise sooja tööruumi. Professionaalsust aga võibolla ka mingit maniakaalsust näitab see, et võtsin kaasa ainult vajalikud tööriistad. Midagi ei jäänud puudu ega üle.
Pärast viisin auto Rehviposti õuele, kus homme paigaldatakse uued rehvid.

       
Vasta

(14-01-2025, 22:57 PM)nastik Kirjutas:  Tänasteks töövõitudeks jäi Peipsi Sorento kahe rihmarulliku maailma kõige koledama laagri vahetus. Enne kostus mootoriruumist krigiseva laagri hääl. Kuna garaažis on vahelduseks peremehe sõiduvahend siis leidsin teise sooja tööruumi. Professionaalsust aga võibolla ka mingit maniakaalsust näitab see, et võtsin kaasa ainult vajalikud tööriistad. Midagi ei jäänud puudu ega üle.
Pärast viisin auto Rehviposti õuele, kus homme paigaldatakse uued rehvid.

Töö- ja laoruumidest on kohati suur puudus käes. Kellel on pealinnas pinda jõude seismas, andke palun teada. Eile maandus ksf. Telc taas meie koopas mitme uue rehvijooksuga hoolimata sellest, et mitu jooksu olid juba Rehviposti toimetatud. Lisaks tõi ksf. Nastik ära doonori istmed, mis peaks Soront Vormsisse minema. Nii need hunnikud kasvavad.
Kasutatud ja uued rehvid, veljed, tulekustutid, doonoritelt eemaldatud varuosad jms. võtavad mitme väiksema garaazi mõõtu ruumi ära.
Mis puutub töökoja hõivamisse isikliku sõiduvahendiga, siis olen jah süüdi! Ligi kolm aastat Ukraina autode tegemine annab tunda, enda autod on selle ajaga ära mädanenud. Alles hiljaaegu leidsin ennast olukorrast, kus ei olnud hoovilt võtta ühtegi liikluskõlbulikku autot.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(15-01-2025, 12:40 PM)isandpauk Kirjutas:  Mis puutub töökoja hõivamisse isikliku sõiduvahendiga, siis olen jah süüdi! Ligi kolm aastat Ukraina autode tegemine annab tunda, enda autod on selle ajaga ära mädanenud. Alles hiljaaegu leidsin ennast olukorrast, kus ei olnud hoovilt võtta ühtegi liikluskõlbulikku autot.

Tere tulemast klubisse Smile  Mu puiduvagun on sõiduvõimetu ning paar sõitvat liikurit muutsin kasvava finantsnappuse tõttu rahaks. ja UA-st naastes avastasin ka,et ei olegi millegagi ise enam liigelda. Transitil tekkis mingi korralik ketiklõbin teel. Ja hetkel hoian pöidlaid pihus,et enne järgmist esmaspäeva kui remonti viin,ikka vastu peaks.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kas keegi sorondi tagasilda ka lammutanud on? Ühel loksub tagadiffri väljundvõll koledasti. Aga ei leia,et sinna sisse uut laagrit keegi pakuks. Kogemusi?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ma olen neid ainult terve sillaga vahetanud ja sisu vahetanud aga laagrit siiani mitte. Kui sul laagri mõõdud olemas on siis Varsonist olen saanud igasuguseid imemõõdus laagreid, mida mujal ei pakuta.
Vasta

(16-01-2025, 09:49 AM)wagoneer Kirjutas:  Kas keegi sorondi tagasilda ka lammutanud on? Ühel loksub tagadiffri väljundvõll koledasti. Aga ei leia,et sinna sisse uut laagrit keegi pakuks. Kogemusi?

Kui mu mälupilt mind ei peta, siis seal oli koonuslaager ehk peaks saama peale keerata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kas seal vahel seda kokkusurutavat torujuppi ei ole? Usakatel seal mingi kokkusurutav torujupp on. Eks peab lahti lammutama ja vaatama mis seal on. Üks joonis näitab jah koonust aga teine tavalist.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna sai kuulipilduja makett Kalmistu kastika kasti. Väga kena töö ja suured tänud ksf Siimjyrg
       

Mõte on kasutada seda autot enne ära viimist raha kogumiseks reklaamina. Päris täpselt veel ei teagi, kuidas aga kui kellelgi ideid on siis andke teada! Natuke on veel tehnika kallal nokitsemist ja üle võiks ka värvida.
Vasta

(16-01-2025, 22:31 PM)nastik Kirjutas:  Täna sai kuulipilduja makett Kalmistu kastika kasti. Väga kena töö ja suured tänud ksf Siimjyrg


Mõte on kasutada seda autot enne ära viimist raha kogumiseks reklaamina. Päris täpselt veel ei teagi, kuidas aga kui kellelgi ideid on siis andke teada! Natuke on veel tehnika kallal nokitsemist ja üle võiks ka värvida.

Äge oli näha teie tegemisi, tundub tore punt teil Big Grin soovin teravat puuri ja kustumatut entusiasmi!


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Kiired ajad. Nii tööalaselt kui ka Ukraina abistamisega. Jooksvat kajastamist pole jaksanud teha. Koju jõudes on voodi kallim kui ekraan.  Toungue

Praegu hea hetk tagantjärele kajastada. Tegemised ei ole kronoloogilises järjekorras.

Mazda kastikal on pidurid õhutatud, lisaks tuli vahetada kehvasti ligipääsetav esitule pirn. Ülevastusest ja õnnest lahutab vaid  ABS tuluke armatuurlauas. Mazdaabi diagnostikaseade näitas vigase anduri ette, uus on tellitud.

Raha oleme hoolega ära kulutanud. Õnneks on meil see T4 kaubik, millega sai kuus jooksu rehve korraga koju toodud. (kolmele Sorentole, mis järgmise konvoiga lähevad pluss "Peipsi 2", mis sõitis slikkidega Tartusse, aga nendega rohkem ei sõida; T4, Ssangyong "Seewald". Lisaks järgmise konvoi saateautole lamellid juhtide endi finantseeritult.
   

Seesama annetatud T4 on aidanud sõpru:
   
   

Ja loomulikult oleme me ise hoolitsenud meie tubli töölooma eest. Siduri-hooratta komplekt vahetati teenustööna ära. Nüüd käib masin nii hästi ja ühtlaselt, et kõige häirivam on rehvimüra.

Veidi pikem vastus ka ettepanekutele "kahemassiline hooratas keevitusega ühemassiliseks"
Teoreetiliselt on tõesti võimalik ilma mootorit käigukastist lahti võtmata seal vahel keevitada. Aga lahtise ja tsentrist väljas lisamassi kinnikeevitamine tähendab seda, et see jääbki laperdama.

Teiseks. Kahemassilise hooratta siduriketas on ilma leevendusvedrudeta.
   
Ühemassilisel on need olemas:
   

Seega tehes hooratta ühemassiliseks, saanuks me väga huvitava ja tundlikku jalga vajava siduri.

Ühesõnaga, loobusime leiutamisest ja lasime kogu kupatuse uue panna. 

Bussil ei käinud küljeuks. Vahetasime rullikud ja rookisin alumise rulliku soonest välja mitu kilo muda, roostet, prahti ja tammetõrusid. Nüüd käib nagu siid.
   
   
Pooleksmurdunud summuti sai ka ära lapitud.

Pärnus müüdi üsna hea hinnaga Opel Fronterat. Nädal tagasi läksime vaatama, nõidusime käima, ostsime ära ja hakkasime kodu poole sõitma.

Paraku oli tegu just kõige tuisusema päevaga ja M/T rehvid olid kinnitallatud lume ja jääkonaruste peal ülimalt ebamugavad. Libatseni rippusin rooli küljes selg märg, seal otsustasin, et Tallinn on eesmärgina liiga suitsidaalne. Mööda lummetuisanud väiksemaid teid sõitsime Raplamaale sõber Leho õuele ja jätsime Opeli sinna paremat ilma ootama. Nüüd on vast piisavalt paremad teeolud, et auto ära tuua. Siis saab ka mõne pildi teha ja näidata.

Tänavuse esimese konvoi autojuhid on Eestis tagasi. Loodetavasti jagavad peagi ka endi reisimuljeid.
   
Mootori saatmine Nova Poshtaga
   
See Opel annetati aasta lõpus (automaks!)  Ukrainasse viimiseks. Eelmine omanik käis masina ise põhjalikult üle = 100% "võta ja sõida". Seetõttu ei leia siit teemast ka erilist kajastust.
Pildil juba Ukraina vabatahtlik Lvivis. Sealt edasi läks masin Erko Laidineni organiseerimisel Kramatorskisse.

Väga aktiivne jaanuar on siiani olnud. Ütlen siinkohal otse ja häbenemata välja, et ka väga kulukas jaanuar on olnud ja toetused igati oodatud.

Kindlasti on sama oodatud toetused ka ksf! Wagoneeri kontol. Mõlemal juhul jõuavad eurod nelikveolistena Ukrainasse.  Cool

EDIT: T4 sai ka ühe uue H4 pirni. Ksf isandpauk oskab täpsemalt kirjeldada, miks küljeukse remont vähem aega võttis ja miks peab pirnivahetuseks bussil nina laiali võtma. Mina kuulsin auto all vaid valjuhäälset vandumist. :-D
Vasta

(Täna, 08:33 AM)Telc Kirjutas:  EDIT: T4 sai ka ühe uue H4 pirni. Ksf isandpauk oskab täpsemalt kirjeldada, miks küljeukse remont vähem aega võttis ja miks peab pirnivahetuseks bussil nina laiali võtma. Mina kuulsin auto all vaid valjuhäälset vandumist. :-D

Juhet ära võttes tuli pirn oma kinnitusrõnga küljest lahti ja pudises laternasse sisse. Võtsin eest võre ära, laterna välja ning sain pirni kätte. Seejärel ootasin pool õhtut, kuni toodi uus pirn, sest töökoja varudesse olid jäänud ainult mõned illegaalsed isendid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne