Postitused: 5,095
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
166
30-01-2025, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2025, 11:11 AM ja muutjaks oli
kass.)
Tere!
Traattakisti PEV - 15 jne, 47 oomi, 15 watti. Skeemil pole näidatud, milleks vajalik, seda ei oska öelda, pikka videot ei viitsi vaadata. Kindlasti on olemas mingid tänapäevased hiina analoogid nende roheliste junnide asemel kasutamiseks. Kindlasti on ka kõigil kusagil kodus selliseid rohelisi junne, aga ei pruugi neid üles leida.... vb pole seda junni seal ka üldse vaja, mina ei tea...
On ikka 47 oomi, mitte 470! Ja muidugi võib panna ka suurema võimsuse ja gabariidiga ning teist värvi junni, mul kodus aias on mingeid pruune junne isegi olemas...
Postitused: 1,290
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Skeemi järgi see laadija väga "loll" ei tundugi, lülituses leidub lausa paar transistori. Mäletaks justkui, et see seade reguleerib automaatselt laadimisvoolu tugevust, ise ennast vist muidugi välja ei lülitanud?
Postitused: 5,095
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
166
Ma eriti ei imestaks, kui see takisti peaks piirama trafo (ja sealt edasi kogu aparatuuri) koormusvoolu. Kui takisti on katkestuses, siis kas lihtsalt ära väsinud või on seal veel midagi nihu läinud, trafo lühiskeerud või elektroonika poolel midagi lühises...
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(30-01-2025, 11:34 AM)stretch Kirjutas: Skeemi järgi see laadija väga "loll" ei tundugi, lülituses leidub lausa paar transistori. Mäletaks justkui, et see seade reguleerib automaatselt laadimisvoolu tugevust, ise ennast vist muidugi välja ei lülitanud?
See laadija osa on väga lihtne. "Elektroonika" osa (kaks P216G transistori) teeb hoopis 220V. Ühesõnaga, selle skeemi järgi pole vaja üldse seda 30..40 oomist takistit kui akusi laadida tahta.
- Tuleks lülitada lüliti "Elektrobritva 220V/Zarjadka" zarjadka peale ning testriga vaadata kas 220V on trafo klemmide 1 ja 2 vahel;
- Kui on, siis testriga vaadata kas pinge on olemas 6V/12V dioodide poole minevatel otstel
- Kui on siis testiga vaadata kas on alalis pinge ampermeetri mõlemal otsal laadija + klemmi suhtes
Jne
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 212
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
mul kuuris 2 sellist laadijat. võin loovutada.
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(31-01-2025, 02:05 AM)Scott Kirjutas: Vene keeles sõna 'Ом' ehk oom. Et see ei saa olla mega, tuleneb tõigast, et eesliide mega lühend on alati suur M. Väike m on milli. Seega megaoomise takisti kirjades on kas 'МОм' või 'Мом'.
...
Et suur- ja väiketähel on üüratu vahe, kiputakse tänapäeval ära unustama. Seda eriti arvutijuttudes, kus paljud on sigarahul oma millibittides sekundis netikiirusega. Saladuskatte all võib öelda, et sellise kiiruse korral on mõistlikum pidada paari tigu, kelle koja külge liimitud kirjake sihtkohta varem kohale jõuab kui neti kaudu saadetud sõnum.
Hea selgitus! Tolaal või siis pigem natuke hiljem muutus valdavaks standard, kus suurusjärku määrav täht oli ühtlasi ka komakoha märgiks. Üsna andekas süsteem tegelikult. Kolme tüvenumbriga, millest üks oli täht, anti kogu info edasi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,321
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Sa peaksid küsimusele mõistliku vastuse saamiseks rohkem taustainfot andma. Mis sul selle vaheraami all on? Kas ta on sul kahe paralleelse talaga "veoautoraam" või näiteks kolmnurkne "käruraam"? Kallutad ainult taha või küljele ka? Kas su vaheraam on täies ulatuses alusraami peal või näiteks pikendab teda tagant või tasandab mingeid erinevaid tasapindu? Kui silinder on püsti, siis on jõud väiksemad, aga kui kallutussilider on tõste alguses suure nurga all (vertikaali suhtes), siis sellest tuleneb märkimisväärne horisontaalselt lükkav-rebiv-painutav jõud.
Postitused: 327
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Eile, 00:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati:
Eile, 00:37 AM ja muutjaks oli
ronny25.)
Kus velje keskava saab suuremaks teha? Hea oleks Pärnu, aga sobib ka Tallinn