4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

alumiiniumiga on see paha lugu, et selle keevitamise võimekus meil puudub ning samuti ei õnnestuks ilmselt alumiiniumist varre keevitamine rauast labida külge. jääb üle teha tapp, polt, neet vms. ühendus ja see pole enam otstarbekas.
Täpsuse huvides selgitan, et varred on roostevabad ainult käesoleval ajahetkel, sest materjaliks ei ole roostevaba teras vaid pealt kroomitud terastoru.
Lisaks on katkiste labidate kasti kõrval suurem kast tervete labidatega, mistõttu nende katkiste labidate remont on rohkem kõrvaltegevus/vaheldus, mis annab võimaluse ühtlasi keevitamis- ja mahakäiamisoskusi lihvida.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Nii. Kuna tekkis sunnitud paar päeva puhkust,sai natuke mõtiskletud möödund ajast ja tegemistest.
Abistuskontolt on läbi käinud alates konto loomise algusest(05.2023) kuni tänase (02.02.2025) päevani 35899.89 EUR Lisaks on mu isiklikule kontole laekunud 4100.- EUR
Koos jaanuari algul viidud autodega on Viimsi garaasist läinud teele 36 maasturit(üks meedikutele ümber ehitatud maastur seal hulgas). 4 kaubikut(üks meedikute vajadusi simas pidades) ja 4 haagist(siia alla ei kuulu Eesti Raudteelt annetusena saadud). Lisaks ka üks ümber ehitatud matkavagun.
Samuti on abistatud teistele abistamise organisatsioonidele autode korrastamisega 6-e auto puhul.
Ehitatud kokku 28 (15/5/8tk) komplekti algselt “vaesemehe ööseadmeid” aga siis juba kahe kaameraga süsteeme ja viimasel ajal üldse mitte enam autodesse mõeldud kuni nelja kaamera ja kuni nelja liikumisanduriga üle wifi töötavaid süsteeme,et vältida liigseid üllatusi. Viimaste asjade puhul on koostöö Läti militaarse seltskonnaga,kes abistavad tasuta vajaliku IT alase rakenduse ja wifi ümberkodeerimisega.
Kokku on ostetud ja sinna toimetatud 58 jooksu uusi maasturi ja 6 jooksu uusi sõiduautode rehve.
Samuti 6 generatorit ja palju erinevaid tööriistu. 200 pisikest põletit ja 380 gaasiballooni.
Ehitatud ports väikseid ahjusid ja ostetud kokku 12 diislijõul töötavat soojapuhurit.
Soetatud on ka palju varustust meedikutele ja sõduritele. Soetatud ka kaks Mavic thermal drooni (koostöös heade tuttvate ja endiste äripartneriteg)
Ja loomulikult kohale toimetatud annetajatelt saadud kaupa soojade riiete/kinnaste/sokkide ja erineva varustusega. Samuti generaatoreid ja kõik mõeldavat abi veel. Varjevõrkke ja isegi ühe kummipaadi Smile Lisaks ka kokku kogutud humaniteerset abi tsiviil elenikele.


Maasturitest 26tk ja kaubikutest 2tk ning järelhaagistest 2 on siis ostetud. 6 maasturit ja üks kaubik ning 1 järelhaags on soetatud UA abiorganisatsiooni rahade eest. Neile sai teostatud lihtsalt korraline õlide/filtrite vahetus vajadusel ja muud väiksemad remondid.
Üks järelhaagis ja volkari väikebuss ning üks maastur on tulnud annetusena. Lisaks 3 maasturit on tulnud Juura-80 abistajate poolt ning minu ülesanne on need olnud lihtsalt kohale viia.


Enamus annetustest ongi kulunud autode soetamisele ja vauosadele. Mõned sihtotstarbelised kogumised lisaks.
Osade autode kindlustused ja ümbervormistused on ka tasutud annetustena laekunud rahadest.
Annetuste eest teenuseid sisse ostetud ei ole.
Töökojas kuluvate materjalide soetamiseks pole samuti annetusi kasutatud.


Seda siis viimase 34 kuu jooksul mis sellega tegelenud olen. Kahjuks on see tempo jätnud jälje nii töisesse kui kodusesse argiellu. Ja seda mitte positiivsel moel. Kõik vähegi vabad vahendid on ära kasutatud ja igasugune ajaresurss samuti. Ehk midgi pole teha,aga peab hoogu maha võtma.
Hetkel ongi plaan vaadata kriitilise pilguga üle hoovis vedelevad autod ja otsustada mida ja kuidas nendega edasi minna.
Motivatsiooni on natuke pidurdanud ka UA poolel pidev skeemitamine ja susserdamine. Mistõttu olen lõpetanud koostöö mõne sealse abiorganisatsiooniga.
Aga eks aeg näitab kuidas edasi.

Igal juhul tahan ma südamest tänada kõiki abistajaid ja toetajaid. Samuti jõu ning nõuga abistajaid. Ilma Teieta oleks juba ammu väga keeruline.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tartu 3 siis ei erinenud oma olemuselt muudest täiesti pudedatest liikuritest. Boonuseks siis see,et seda oli juba 2 korda eelnevalt lapitud nii pahtli kui ka pigi ja plekiga ning tõmbeneetidega(raami siis) 38h pusimist ning keevitamist ja rajal ta oligi. Tõsi,õlid ja filtrid vaja vahetada ja ees rihmarullikud ja agregaatide rihm ka. Rõõmsalt sai ülevaatuse poole kimatud kui ühtäkki hakkas salongis puhuma vaid külma õhku. Ühesõnaga lendas pauguga laiali eelmise omaniku lapitud ülemine radikavoolik. Kiidusõnad päästekomandole kes seda plahvatust ristmikul oma autost märkasid ja mulle sellest ka märku andsid Big Grin . Järgnesid remonditööd Lasnamäe veerul.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siis sai tuppa lohistatud Das Lehmake mis lihtsalt ära suri. Doonorilt kruttisin maha KSP ja sealt sain kätte ka KSP aju. Tundus lihtne. Aga Lehmakesel ei tahtnud ma KSP-d maha võtta. Aju saab ka auto peal ära vahetada. Siis aga teatas tegelane Inglismaa Fronteera klubist,et aju kärssamise põhjus on ära mädanenud juhtmete isolatsioon ja uus aju kärssaks samuti maha. Loomulikult on üks solenoid pumba tagaosas ja täitsa alumises servas. Ja juhtmed on veetud pumba mootori poolselt küljelt tagaplaadi kinnituspoltide alt. Ehk teisisõnu nende vahetamiseks peab kaks mootori poolset plaadi kinnituspolti lahti keerama.Peeglist on näha alumise poldi asukoht. Siinkohal tuleb pikk piiiiiks ja hägustus,aga tehtud ta sai ning käima ta läks. Nüüd jääb veel lahendada probleem miks auto aju ja pumba aju päris hästi suhelda ei taha. Hetkel ei keera mootori soojenedes süüdet hilisemaks ja jääb liiga varaseks. Ning selle tulemusel hakkab mootor puterdama. Samas immo off ajuga töötab normaalselt. Ehk üritame võtta nüüd originaal ajust immo kiibi ja vahetada selle immo off ajus olevaga ära. Seda Inglismaalt laekunud info pärast,et see immo off võib suvalisel ajahetkel minna miljoni asja kokku langemisel lukku.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siin on jaanuari Põhja-Tallinn abiüksuse kontoväljavõte.

Konto: EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukraina

       

Halliga on Silja Peegli kogutud annetused akujaamade ostuks, millelt saame käibeka tagasi. Pool tuleb siia samale kontole kohaleviimise jm tegelemise eest. Nii et makse on poole käibe võrra suurem.
Kollasega on veebruari reisi saateauto MS rehvid (Poolas on naelad keelatud ja planeeritud saateautol on need all). Raha nende ostuks kandsin sinna ise. Pärast ostsin veel 150.- € eest veljed. Ja siis selgus, et tuleme siiski saateauto asemel tagasi lennukiga.. Võibolla tulevikus reisikirjas avan natuke neid tagamaid aga igatahes on mul nüüd keldris täiesti uued Vivaro rehvid velgedel. Ainult Vivaro on veel puudu Smile
Vasta

Kuna bussil oli liiga palju halli,siis ei saanud ülevaatust. Saab nüüd ühtlaselt siniseks jälle.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Mul kipub peale igasuguseid kohustuslikke asjatoimetusi õhtuti vaba aega jääma tund kuni poolteist. Selle ajaga oleks võimalik vaadata televiisorist uudiseid ja igasuguseid huvitavaid saateid. Aga kuna mul telekat ei ole siis olen hoopis jalutanud garaaži ja vaadanud, kuidas saan abiks olla? Kui midagi erilist ei toimu ja tunni ajaga suurt remonti ette võtta ei jõua siis tuunin labidaid. Üleeile said need batuudivedrudest käepidemed.
   
Üks päev vahetasin Transporteri esiistmetel manused omavahel ära, et korraliku kõrvalistuja oma saaks juhile tõsta. Eile arvas Isandpauk, et aitab labidatest. Õhutasime hoopis Vormsi pidureid, kunnitasin kere külge ABSi juhtmed ja vahetasin tagadifris õli ära. Poolteist tundi läks nagu lupsti.

Päeval siiski jõudis ka aasta lõpus ostetud Frontera A hr A kätte, kes seda putitama asub ja suve poole Ukrainasse ära viib. 
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ivoalaska, 4 külali(st)ne