Zil 130-el Mõra blokis.
#21

(28-01-2025, 00:48 AM)Telc Kirjutas:  
(27-01-2025, 22:30 PM)MuhuMees Kirjutas:  
(27-01-2025, 22:28 PM)lauren Kirjutas:  Mis rauaga tegu on malm? Komatsu ekskavaatori malmplokil sai mõrale faas sisse lõigatud ja keevitusega kinni lastud, mitu korda sai veel poore lahti käiatud ja üle keevitatud. Pidama igatahes lõpuks jäi ning aasta tööd teinud probleemideta.

Malm kyll jah aga ilmselt keevitada on mõtetu nõnda lappida naq seal pildil on on targem

Ei ole targem.
Aga miks sa siis siit nõu küsid kui ise paremini tead?

Malmi keevitamine on tänapäevaste imeelektroodidega lihtsamaks tehtud.

Terved mootoriplokid ei ole ka ilmselt maailmast otsa saanud. Kas siis peab tiktokivideo stiilis "remontima"?
Ei mulle on lihtsalt kogemusest öeldud et see käriseb teise kohapealt lahti jälle jutt olli muidugui 90nendatest võibolla tasux proovida
Vasta
#22

(28-01-2025, 09:46 AM)nastik Kirjutas:  Ma oma linna auku puruks sõidetud karteri lappisin ära keemilise metalliga (neopreen kinnastega näppude vahel muditav pasta) ja töötab suurepäraselt. Aga võib katsetada ka keevitamist. Siit leiad vihjeid elektroodivalikuks. Mõlemal juhul pead enne lahti faasima. 

Keevitusega arvatavasti esimese korraga pidama ei saa. Ja kui enam keevitada ei viitsi siis võid neid kahte meetodit ka kombineerida.

Või noh minu poolest võid ka selle paigaga mässata aga ise sellisel asjal mõtet ei näe ja pigem ei viitsiks.
 Milline see keemiline metall välja näeb?
Vasta
#23

https://www.google.com/search?client=ope...8&oe=UTF-8
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: jtt, 3 külali(st)ne