4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

alumiiniumiga on see paha lugu, et selle keevitamise võimekus meil puudub ning samuti ei õnnestuks ilmselt alumiiniumist varre keevitamine rauast labida külge. jääb üle teha tapp, polt, neet vms. ühendus ja see pole enam otstarbekas.
Täpsuse huvides selgitan, et varred on roostevabad ainult käesoleval ajahetkel, sest materjaliks ei ole roostevaba teras vaid pealt kroomitud terastoru.
Lisaks on katkiste labidate kasti kõrval suurem kast tervete labidatega, mistõttu nende katkiste labidate remont on rohkem kõrvaltegevus/vaheldus, mis annab võimaluse ühtlasi keevitamis- ja mahakäiamisoskusi lihvida.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Nii. Kuna tekkis sunnitud paar päeva puhkust,sai natuke mõtiskletud möödund ajast ja tegemistest.
Abistuskontolt on läbi käinud alates konto loomise algusest(05.2023) kuni tänase (02.02.2025) päevani 35899.89 EUR Lisaks on mu isiklikule kontole laekunud 4100.- EUR
Koos jaanuari algul viidud autodega on Viimsi garaasist läinud teele 36 maasturit(üks meedikutele ümber ehitatud maastur seal hulgas). 4 kaubikut(üks meedikute vajadusi simas pidades) ja 4 haagist(siia alla ei kuulu Eesti Raudteelt annetusena saadud). Lisaks ka üks ümber ehitatud matkavagun.
Samuti on abistatud teistele abistamise organisatsioonidele autode korrastamisega 6-e auto puhul.
Ehitatud kokku 28 (15/5/8tk) komplekti algselt “vaesemehe ööseadmeid” aga siis juba kahe kaameraga süsteeme ja viimasel ajal üldse mitte enam autodesse mõeldud kuni nelja kaamera ja kuni nelja liikumisanduriga üle wifi töötavaid süsteeme,et vältida liigseid üllatusi. Viimaste asjade puhul on koostöö Läti militaarse seltskonnaga,kes abistavad tasuta vajaliku IT alase rakenduse ja wifi ümberkodeerimisega.
Kokku on ostetud ja sinna toimetatud 58 jooksu uusi maasturi ja 6 jooksu uusi sõiduautode rehve.
Samuti 6 generatorit ja palju erinevaid tööriistu. 200 pisikest põletit ja 380 gaasiballooni.
Ehitatud ports väikseid ahjusid ja ostetud kokku 12 diislijõul töötavat soojapuhurit.
Soetatud on ka palju varustust meedikutele ja sõduritele. Soetatud ka kaks Mavic thermal drooni (koostöös heade tuttvate ja endiste äripartneriteg)
Ja loomulikult kohale toimetatud annetajatelt saadud kaupa soojade riiete/kinnaste/sokkide ja erineva varustusega. Samuti generaatoreid ja kõik mõeldavat abi veel. Varjevõrkke ja isegi ühe kummipaadi Smile Lisaks ka kokku kogutud humaniteerset abi tsiviil elenikele.


Maasturitest 26tk ja kaubikutest 2tk ning järelhaagistest 2 on siis ostetud. 6 maasturit ja üks kaubik ning 1 järelhaags on soetatud UA abiorganisatsiooni rahade eest. Neile sai teostatud lihtsalt korraline õlide/filtrite vahetus vajadusel ja muud väiksemad remondid.
Üks järelhaagis ja volkari väikebuss ning üks maastur on tulnud annetusena. Lisaks 3 maasturit on tulnud Juura-80 abistajate poolt ning minu ülesanne on need olnud lihtsalt kohale viia.


Enamus annetustest ongi kulunud autode soetamisele ja vauosadele. Mõned sihtotstarbelised kogumised lisaks.
Osade autode kindlustused ja ümbervormistused on ka tasutud annetustena laekunud rahadest.
Annetuste eest teenuseid sisse ostetud ei ole.
Töökojas kuluvate materjalide soetamiseks pole samuti annetusi kasutatud.


Seda siis viimase 34 kuu jooksul mis sellega tegelenud olen. Kahjuks on see tempo jätnud jälje nii töisesse kui kodusesse argiellu. Ja seda mitte positiivsel moel. Kõik vähegi vabad vahendid on ära kasutatud ja igasugune ajaresurss samuti. Ehk midgi pole teha,aga peab hoogu maha võtma.
Hetkel ongi plaan vaadata kriitilise pilguga üle hoovis vedelevad autod ja otsustada mida ja kuidas nendega edasi minna.
Motivatsiooni on natuke pidurdanud ka UA poolel pidev skeemitamine ja susserdamine. Mistõttu olen lõpetanud koostöö mõne sealse abiorganisatsiooniga.
Aga eks aeg näitab kuidas edasi.

Igal juhul tahan ma südamest tänada kõiki abistajaid ja toetajaid. Samuti jõu ning nõuga abistajaid. Ilma Teieta oleks juba ammu väga keeruline.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tartu 3 siis ei erinenud oma olemuselt muudest täiesti pudedatest liikuritest. Boonuseks siis see,et seda oli juba 2 korda eelnevalt lapitud nii pahtli kui ka pigi ja plekiga ning tõmbeneetidega(raami siis) 38h pusimist ning keevitamist ja rajal ta oligi. Tõsi,õlid ja filtrid vaja vahetada ja ees rihmarullikud ja agregaatide rihm ka. Rõõmsalt sai ülevaatuse poole kimatud kui ühtäkki hakkas salongis puhuma vaid külma õhku. Ühesõnaga lendas pauguga laiali eelmise omaniku lapitud ülemine radikavoolik. Kiidusõnad päästekomandole kes seda plahvatust ristmikul oma autost märkasid ja mulle sellest ka märku andsid Big Grin . Järgnesid remonditööd Lasnamäe veerul.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siis sai tuppa lohistatud Das Lehmake mis lihtsalt ära suri. Doonorilt kruttisin maha KSP ja sealt sain kätte ka KSP aju. Tundus lihtne. Aga Lehmakesel ei tahtnud ma KSP-d maha võtta. Aju saab ka auto peal ära vahetada. Siis aga teatas tegelane Inglismaa Fronteera klubist,et aju kärssamise põhjus on ära mädanenud juhtmete isolatsioon ja uus aju kärssaks samuti maha. Loomulikult on üks solenoid pumba tagaosas ja täitsa alumises servas. Ja juhtmed on veetud pumba mootori poolselt küljelt tagaplaadi kinnituspoltide alt. Ehk teisisõnu nende vahetamiseks peab kaks mootori poolset plaadi kinnituspolti lahti keerama.Peeglist on näha alumise poldi asukoht. Siinkohal tuleb pikk piiiiiks ja hägustus,aga tehtud ta sai ning käima ta läks. Nüüd jääb veel lahendada probleem miks auto aju ja pumba aju päris hästi suhelda ei taha. Hetkel ei keera mootori soojenedes süüdet hilisemaks ja jääb liiga varaseks. Ning selle tulemusel hakkab mootor puterdama. Samas immo off ajuga töötab normaalselt. Ehk üritame võtta nüüd originaal ajust immo kiibi ja vahetada selle immo off ajus olevaga ära. Seda Inglismaalt laekunud info pärast,et see immo off võib suvalisel ajahetkel minna miljoni asja kokku langemisel lukku.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siin on jaanuari Põhja-Tallinn abiüksuse kontoväljavõte.

Konto: EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukraina

       

Halliga on Silja Peegli kogutud annetused akujaamade ostuks, millelt saame käibeka tagasi. Pool tuleb siia samale kontole kohaleviimise jm tegelemise eest. Nii et makse on poole käibe võrra suurem.
Kollasega on veebruari reisi saateauto MS rehvid (Poolas on naelad keelatud ja planeeritud saateautol on need all). Raha nende ostuks kandsin sinna ise. Pärast ostsin veel 150.- € eest veljed. Ja siis selgus, et tuleme siiski saateauto asemel tagasi lennukiga.. Võibolla tulevikus reisikirjas avan natuke neid tagamaid aga igatahes on mul nüüd keldris täiesti uued Vivaro rehvid velgedel. Ainult Vivaro on veel puudu Smile
Vasta

Kuna bussil oli liiga palju halli,siis ei saanud ülevaatust. Saab nüüd ühtlaselt siniseks jälle.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Mul kipub peale igasuguseid kohustuslikke asjatoimetusi õhtuti vaba aega jääma tund kuni poolteist. Selle ajaga oleks võimalik vaadata televiisorist uudiseid ja igasuguseid huvitavaid saateid. Aga kuna mul telekat ei ole siis olen hoopis jalutanud garaaži ja vaadanud, kuidas saan abiks olla? Kui midagi erilist ei toimu ja tunni ajaga suurt remonti ette võtta ei jõua siis tuunin labidaid. Üleeile said need batuudivedrudest käepidemed.
   
Üks päev vahetasin Transporteri esiistmetel manused omavahel ära, et korraliku kõrvalistuja oma saaks juhile tõsta. Eile arvas Isandpauk, et aitab labidatest. Õhutasime hoopis Vormsi pidureid, kunnitasin kere külge ABSi juhtmed ja vahetasin tagadifris õli ära. Poolteist tundi läks nagu lupsti.

Päeval siiski jõudis ka aasta lõpus ostetud Frontera A hr A kätte, kes seda putitama asub ja suve poole Ukrainasse ära viib. 
   
Vasta

Kuna õhtu/öötöö ei ole täna võimalik,siis näpistasin päevast natuke ja valmistasin homseks ette.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Värske transit. Eeltöö kriitikat ei kannata,sest seda ei teinudki. Aga siniseks ta sai.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(08-02-2025, 18:30 PM)wagoneer Kirjutas:  Eeltöö kriitikat ei kannata,sest seda ei teinudki.

Ära muretse! Kingsepal pole läbi sajandite juba normaalseid kingi olnud  Big Grin
Omal nahal kogetud. Paar kuud sõitsin ilma kolmanda käiguta ringi. Juhtub.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Viimane nädal enne väljasõitu kulub alati eriti kiirelt.
Täna sai mingil määral tegeletud suisa viie autoga kuuest - ühel, teisel, kolmandal mingeid vanu või uusi pisiasju praavitada, mõnele kleepsud peale, ühel vanad reklaamkleepsud maha. Korraks oli isegi kolm autot nii kenasti rivis, et jõudis pildigi klõpsata.
   
Vasta

(02-02-2025, 21:53 PM)wagoneer Kirjutas:  Nii. Kuna tekkis sunnitud paar päeva puhkust,sai natuke mõtiskletud möödund ajast ja tegemistest.
...

 Kahjuks on see tempo jätnud jälje nii töisesse kui kodusesse argiellu. Ja seda mitte positiivsel moel. Kõik vähegi vabad vahendid on ära kasutatud ja igasugune ajaresurss samuti. Ehk midgi pole teha,aga peab hoogu maha võtma.
Hetkel ongi plaan vaadata kriitilise pilguga üle hoovis vedelevad autod ja otsustada mida ja kuidas nendega edasi minna.
Motivatsiooni on natuke pidurdanud ka UA poolel pidev skeemitamine ja susserdamine. Mistõttu olen lõpetanud koostöö mõne sealse abiorganisatsiooniga.
Aga eks aeg näitab kuidas edasi.

Igal juhul tahan ma südamest tänada kõiki abistajaid ja toetajaid. Samuti jõu ning nõuga abistajaid. Ilma Teieta oleks juba ammu väga keeruline.

Loen seda teemat igapäevaselt ja tõesti müts maha kogu seltskonna ees. Minu jaoks aukartustäratav, kui palju te pingutate, et saaks no sammukesegi maailma paremaks muuta. See rahasumma, mis kontodelt läbi käib on pisku- võtta võrdluseks teie ajakulu ja korrutada nt tavalise töökojahinnaga võib võrduda juba mitu korda rohkemat.

Ma usun, et meile kõigile on see tunnistus vägagi kainestav. Siin rahulikus tsivilisatsiooniski te lõpuks väsite ja ressurss saab otsa- seda tunnistada päästab teid ja teid ümbritsevaid. Annab ehk selle teema lugejatelegi, sh mulle, enesele andestada fakt, et me ei ole supervõimetega ja ära väsida on lubatud. Ka teile on ära väsida lubatud. Ja teie lähedastel on teid ka Väga Väga vaja. 

Aitäh!
Vasta

Eks tasakaalu otsimine oma eraelu ja selle ajamahuka abitegevuse vahel on. Hulluks ei tasu millegagi minna, sest muidu lähevad muud asjad katki. Ka sõdurid rindel räägivad, et nad on väga väsinud. Kui nii vaadata siis meie väsimus ei ole ilmselt midagi ligilähedastki kui see mida nemad igapäevaselt kogevad. Ma magan iga päev oma voodis, käin tööl, viin vahel lapsi trenni jne. Ja lõppude lõpuks on surmani väsinud veel ka vene väed. Nii et hetkel käib mäng mõlemal poolel väga pingule venitatud pillikeelel.

Üha rohkem räägitakse jutte, et võiks selle pulli ära lõpetada ja uue joone maha tõmmata. Selline areng ei oleks Eestile kahjuks sugugi kasulik. Ukraina teeb suurepärast tööd Vene lahingvõimsuse vähendamisel ja sellel on meile otsene kasu. Eriti hea oleks meile kui Ukraina jõuaks tagasi 1992 aasta piiridesse. Seda natuke raske näha aga eks anname siin kõik koos oma väikese panuse, et asjad selles suunas läheks.

Ma nädalavahetusel tegelesin desünkroniseerimise võimalike kõrvalmõjudega, mida ei olnud. Vahepeal korjasin metsast 460 kg vanarauda, mille eest sain 82.55 €. Selle raha eest ostsin Fronterale rattad ja kütuse käsipumba, mis maksid 130.- € Smile
Rauakoormas olnud trossid palusid ukrainlased endale tuua. Pidavat olema hea droonivastaseid kardinaid teha. Pühapäeval sorisin siis trossid rullidesse ja tõmbasin auto tolmuimejaga üle, et oleks vähe viisakam teele asuda.
 
           
Vasta

Novembri lõpus meile annetatud ning jaanuari keskpaigas Ukrainasse toimetatud Isuzu on jõudnud tööpostile.
Ukrainas tehti masinal enne üleandmist korda ka webasto ja kontrolliti generaatorit.
Tänatakse kõiki, kes käe alla ja külge panid!


Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tartu3 Sorentol oli plaan teha ära õlide ja fitrite vahetus ja uurida miks Sorento oma asukohta õliga märgistab.
Õlilekke põhjustas siis vaakumpumba õlituse toru. Või õigemini kahe torujupi vahele pressitud kummivoolik. Sõber pakkus kasutatud voolikut,aga kuna see väidetavalt on suht tihe õlilekke põhjustaja,sai mindud ikkagi uue varuosa teed.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kaasaelajatele infoks, et jõudsime eile kenasti Ukrainasse. Seekord on konvois 6 autot. Ühe rehvi ventiil purunes teel ja panime alla varuratta aga muidu kõik plaanipäraselt.

   

Võtsin töö juurest vabad päevad ja mõtisklesin just, et kas tegemist on ikka puhkusega? Teisipäeval startisime peale tööd ja sõitsime Kaunasesse. Magama läksime kell 2:00 öösel. Hommikul 8:30 äratus, hommikusöök ja edasi. Piiriületus oli ülisujuv - kokku 1h. Nii et panime õhtul veel mööda Ukraina teid edasi ja saime magama kell 00:30.  Kiievini on siit 312km ja Zapporriižijasse, kuhu läheb 3 autot, 871km.

Vaatasin huvi pärast üle ka oma kulud. Tankinud olen 3 korda 54,94 €, 65,67 € ja 44,41 €. Öömaja maksis Kaunases 27,50 € ja Rivnes 15,23 €. Nii et kokku olen maksnud selle veidi väsitava puhkamise eest siiani 207,75 €. Aga igatahes erineb see argirutiinist ja eestlase puhkamine pidigi olema mingi muu töö tegemine nii, et kõik on tipp topp korras Smile
Vasta

Uus voolik paigas ja kohe kuivem ja turvalisem tunne. Nüüd jääb veel seadmete rihm ja rullikud ning esikardaani tagumine rist vaba hetke tekkides ära vahetada.
Kuulutuse peale sain 150.- eest pea uued Sailuni talvekad ka. Eks kui minek kunagi,siis nokib naelad välja. Need soetasin oma raha eest,sest ülekannet ei soovitud ja arvet ka ei väljastatud Smile Ehk sulli teema ainult.
Ja suured tänud Viimsi Kummiproffi omadele rehvide vahetamise eest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne