KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Malmi ka joodetakse, ise ilmselt pole mõistlik kogu aparatuuri soetada ja ametit õppida, aga vbl leidub mõni meistrimees, kes teeb üks-kaks-kolm ära? Sellises kohas tundub parima lahendusena, liim-liite jaoks on jõud üsna pahas suunas.
Vasta

See väike tükk ei mängi mitte mingit rolli kuniks rihma jooks sirge on. Ilu mõttes võid mõne vedel metalli laadse liimiga panna tagasi(aitab tasakaalu mõttes),kuid praktilist vajadust ei ole.
Vasta

Peaks ütlema, et endal samamoodi lollusest olen tõmmitsaga käristades rihmarattaid katki teinud ja pärast seda alles tuld näidanud. Aga faasisin servad ära, malmi elektroodiga sirtsutasin tüki kinni ja treipingis lasin kärnad maha.
Vasta

(Eile, 18:30 PM)Jesper Kirjutas:  Malmi ka joodetakse, ise ilmselt pole mõistlik kogu aparatuuri soetada ja ametit õppida, aga vbl leidub mõni meistrimees, kes teeb üks-kaks-kolm ära? Sellises kohas tundub parima lahendusena, liim-liite jaoks on jõud üsna pahas suunas.

Hõbejoodisega joota on hea variant. Tuleb leida meistrimees, kellel asjad olemas.
Hakkame asja uurima. Ehk ei olegi päris võimatu plaan. Ma olen isegi kusagil näinud sellist tööd tehtavat.
Vasta

igal teisel vanal masinal on rihmarattast tükk väljas.
Kõik toimetavad. 
Sellel nii väike osa puudu, et pseudoprobleem. Või no kui pole targemat teha, siis võib ju end selle taastamisega vaevata Big Grin
Vasta

Olen korra 1-1 sama reha otsa astunud.Mina töötlesin tavalisest terasest tüki murdunud kohta ja töötlesin nii palju,et jääks mill paar pilu läbikeevituse jaoks ja siis lihtsalt keevitasin need kokku.Kas mma või mig enam ei mäleta.Peale keevitust seib treipinki ja treisin siledaks,treimise ajal orbiidile midagi ei lennanud ja treipingi mootori küljes töötab see lapitud seib tänaseni...Ja sellest on siin foorumis kunagi ka juttu olnud kuskil teemas ja äkkki ka pildid kuskil.
Vasta

Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Vasta

(5 tundi tagasi)MeelisV Kirjutas:  Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Kui sa mõtled rihmaratast siis oluline on ju nii sise kui välismõõt.Suvalisi kindlasti leiab,aga samas mõõdus ei pruugi ja selle ajaga kui sa uut otsid keevitad selle vana 10 korda ära ja jääb aega ülegi...Tean sest olen ise läbi käinud selle tee.Kuna mul tutermaa raua kokkuost lähedal siis soovitati ka sinna uurima minna,käisin,aga tulutult ja vana sai korda alla poole tunni.
Vasta

(3 tundi tagasi)muska71 Kirjutas:  
(5 tundi tagasi)MeelisV Kirjutas:  Lihtsalt uurin ehk teate palju uus ratas maksab ?
Kui sa mõtled rihmaratast siis oluline on ju nii sise kui välismõõt.Suvalisi kindlasti leiab,aga samas mõõdus ei pruugi ja selle ajaga kui sa uut otsid keevitad selle vana 10 korda ära ja jääb aega ülegi...Tean sest olen ise läbi käinud selle tee.Kuna mul tutermaa raua kokkuost lähedal siis soovitati ka sinna uurima minna,käisin,aga tulutult ja vana sai korda alla poole tunni.

See seib sai just uus soetatud. Plaan ehitada ajam elektrimootoriga käitatavaks. Praegu on ainult traktori jõvõtu võllilt. Masin Hakkepilke 37.
Mina maksin sellest seibist 200€. See on spetsiaalne tagavara osana tellitud seib, mis ongi juba elektrimootoriga komplekteeritud masinal küljes.

Ma väga kahtlen, kas seda seibi tavalise traatkeevitusega keevitada saab? See tundub olevat mingi eriline hõredat sorti malm või ei tea mis sodi? Olen kunagi midagi sarnast proovinud ühte tükki saada, siis küll ei õnnestunud. Need tagavarana tellitud detailide materjal ongi sageli mingi "tundmatu looma nahk".

   
Vasta

Tere!
"Hõredat sorti malm" , see kõlab küll kuidagi väga ähvardatavana, see ei ole mitte sugugi enanam haakuvat  "tihedat sorti malmiga"! Aga muidugi kehtib ka siin lihtsustatud reegel, et teatud sorti subjektide käest tulebki raha ära võtta, nii on kõigile rahulikum ja kindlam - siis nad ei saa endile ega ka teistele olulist kahju põhjustada!  Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: mossepower, qwerty009, sugraM, 1 peidetud kasutaja(t), 8 külali(st)ne