T-40AM ning T-40AHM
#1

Esialgu ei oskagi midagi kirjutada siia.

Sai eelmine aasta juurde ostetud T-40AHM või siis eesti päraselt mägironija või kommunaal masin. Põhjus, kuna tava 40-l käigu ülekannne on suur niitmisel, vahel vaja aeglasemalt niita aga samas kiiremini kui auglusti käik.

Esialgu plaan korrastada, uuendada ning teha korraline/suur hooldus masinale.

Esimeseks tööks sai ette võetud käigukast. Lihtsalt selle mõttega, et pole kokku puutunud lisa aeglustiga.
Mure selles, et käigukastis vesi sees, mitte väga hullusti aga vaikselt immitseb kuskilt.
Maha sai võetud ämblik, paak ning porikad, et ruumi oleks tööd teha. Selgus, et käigukasti plaadil puuduvad osaliselt kinnitus poldid ning plaat oli paigaldatud osaliselt silikooni, tihendi pappi ning ka jäetud mõne kohapealt vana tihend alla. Pind puhastamata, seega sealt see mure koht on. Hetke seis selline.

Kui siinsel rahval huvi sellise teema vastu, siis jäädvustan siia oma tegemisi.
                   
Vasta
#2

Kajasta kindlasti teemat edasi. Minu traktori teemas ka väga põhjalik remondipäevik, kui millegagi abi vaja.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3

(06-03-2025, 09:20 AM)saarrand Kirjutas:  Kajasta kindlasti teemat edasi. Minu traktori teemas ka väga põhjalik remondipäevik, kui millegagi abi vaja.

Paar-kolm aastat tagasi sai ostetud AM-l ka remont tehtud ning garaazi nurgas vedeleb ka 40 mootor millel sai eelmine talv tehtud remont.

Eks ma vaikselt kajastan AHM-i võlusi.
Vasta
#4

Mingil põhjusel oli väljavõte võll ära vahetatud.
   
Traktoriga kaasa tuli teine, millel oli õige võll küljes, kuid korpuses auk sees. Paar tundi nokitsemist ning sai ümber visatud.
   
   
Vasta
#5

JVV fiks. kuul kukub reduktori põhja ja lööb korpuse puruks,jääb põhja ja hammasratta vahele.Kivide otsas turnides puruneb ka korpus suht hõlpsasti.Õnneks on red. korpus hästi keevitatav.Suuremat hammasratast on kahe erineva hambaarvuga.
Vasta
#6

(07-03-2025, 16:28 PM)vanaain Kirjutas:  ....
Suuremat hammasratast on kahe erineva hambaarvuga.

Huvitav teadmine. Millest see on tingitud ja kuidas neil väljast vahet teha?

Paariline peab ju ka erinev olema...
Vasta
#7

Arvan ,et T-40AMH kompenseeritakse niimoodi väiksemaid tagarattaid.Ei leidnud kohe kõiki katalooge,aga nii nagu tean ammu??
Vasta
#8

(07-03-2025, 18:35 PM)vanaain Kirjutas:  Arvan ,et T-40AMH kompenseeritakse niimoodi väiksemaid tagarattaid.Ei leidnud kohe kõiki katalooge,aga nii nagu tean ammu??

Hetkel üld kataloogist leidsin ainult üht hammaka koodi. Täpsustust seal ei olnud, et erineva hammaste arvuga.

Leidsin birka millel kirjas AP mudel. Manualis sellist mudelit pole.
Hetkel olen kursis AHM-le lisaaeglusti kasti aga vot, et taga rattad väiksema mõõduga, no vot ei osanud sellist asja kohe lugeda sealt manualist.
Vasta
#9

Aeglustiga kaste ka kahte moodi: tavaline aeglustiga ja aeglustiga ilma teokäiguta.Velje mõõt AMH-l    34 tolli.
Vasta
#10

https://static.agroinform.hu/data/forum/..._k_nyv.pdf 
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

Pigem minu enda viga. Peaks siis olema tavaline 40 millele on tellitud tehasest lisa käiguaeglusti.
Vasta
#12

(07-03-2025, 20:07 PM)aavu Kirjutas:  https://static.agroinform.hu/data/forum/..._k_nyv.pdf 

Kahjuks vene keelt ei oska. Minu teadmised põhinevad eesti keelsete raamatutega ning teise 40 peal remonti tehes.
Vasta
#13

(07-03-2025, 20:17 PM)estiko12 Kirjutas:  
(07-03-2025, 20:07 PM)aavu Kirjutas:  https://static.agroinform.hu/data/forum/..._k_nyv.pdf 

Kahjuks vene keelt ei oska. Minu teadmised põhinevad eesti keelsete raamatutega ning teise 40 peal remonti tehes.
noh googel ikka aitab     ehkki minu kui vene keelt praktiliselt emakeelena valdaja jaoks on natu imelik tõlge aga päästab ikka
ise tõlgin ingliskeelse teksti vene keelde, saab adekvaatse tõlke, eesti keelde tuleb arusaamatu jura.
Ehk kasutage tõlkimist SUURTE keelte vahel mida vabalt valdate, seal on kõik suht-koht normaalne.
Vasta
#14

(07-03-2025, 22:08 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-03-2025, 20:17 PM)estiko12 Kirjutas:  
(07-03-2025, 20:07 PM)aavu Kirjutas:  https://static.agroinform.hu/data/forum/..._k_nyv.pdf 

Kahjuks vene keelt ei oska. Minu teadmised põhinevad eesti keelsete raamatutega ning teise 40 peal remonti tehes.
noh googel ikka aitab ehkki minu kui vene keelt praktiliselt emakeelena valdaja jaoks on natu imelik tõlge aga päästab ikka
ise tõlgin ingliskeelse teksti vene keelde, saab adekvaatse tõlke, eesti keelde tuleb arusaamatu jura.
Ehk kasutage tõlkimist SUURTE keelte vahel mida vabalt valdate, seal on kõik suht-koht normaalne.

Suurema osa infost saan eesti keelsest raamatust või siis remonti tehes loogiline mõtlemine, vahel peab tegema vastupidist, noh ikkagi venelane Smile

Ei ole olnud vajadust tõlkida ega vaadata vene keelseid materjale. Kahjuks.
Vasta
#15

Huvitav teema. Ma olen aru saanud, et need käiguaeglustajaga käigud pidid olema ka jube aeglased. Sees pidi olema planetaarüleksnne, mis ka suht problemaatilise vastupidavusega.
Vasta
#16

Tänane töö ning tuleviku teema

Pidurid ning lõppülekande lekkete likvideerimine.

Oh seda kinni kittinud pläga detailidel. Puhastamist palju. Esialgu olen tuvastanud algse põhjuse. Eelmine omanik on teinud mingi hetk remondi ning ei ole paigaldanud käigukasti kaanele poldid või rohke silikooni kasutamist, eelnevalt detailide pindade puhastamist. Tulemus sellinne, peale aastate mitte korrektselt hooldatud masinal. Metall oksüdeerub ikka korralikult.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#17

(07-03-2025, 22:41 PM)Laurimetall Kirjutas:  Huvitav teema. Ma olen aru saanud, et need käiguaeglustajaga käigud pidid olema ka jube aeglased. Sees pidi olema planetaarüleksnne, mis ka suht problemaatilise vastupidavusega.

Kõik asjad mis liiguvad või kasutad on problemaatilised. Smile
Teeb käigud 2.75 korda aeglasemaks ning 5 ja 6 käiku ei tohiks kasutada.
Hetkel kasutan tavalist AM niitmisel. Käiguks tagurpidi käik, mis on 5.28 km/h. Mõne kohapeal oleks vaja aeglasemalt sõita, kuid kiiremini kui tigu käik mis on 1.62 km/h.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#18

Mul tõmbas ka suvel kuidagi pidurilindilt vist katte maha. Sarnane töö ootab ees.
Vasta
#19

(08-03-2025, 00:08 AM)Laurimetall Kirjutas:  Mul tõmbas ka suvel kuidagi pidurilindilt vist katte maha. 

Kuidas see endast märku andis? Ning kuhu see kate siis ümber paigutus kitsas käises?
Vasta
#20

(07-03-2025, 09:42 AM)estiko12 Kirjutas:  Mingil põhjusel oli väljavõte võll ära vahetatud.

Traktoriga kaasa tuli teine, millel oli õige võll küljes, kuid korpuses auk sees. Paar tundi nokitsemist ning sai ümber visatud.
Puht huvi pärast,et kuhu see käigukastil kinnitus?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne