T-40AM ning T-40AHM
#21

(08-03-2025, 09:10 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-03-2025, 00:08 AM)Laurimetall Kirjutas:  Mul tõmbas ka suvel kuidagi pidurilindilt vist katte maha. 

Kuidas see endast märku andis? Ning kuhu see kate siis ümber paigutus kitsas käises?
Vot veel ei teagi aga pedaal läks pärast lühiajalist seisupiduri peale  unustamist järsku poole pehmemaks. Natkuese aja pärast nagu läks jälle normaalseks ja hiljem jälle pehmeks. Võtsin tahant luugi lahti ja üheltpoolt linti kattematerjali ei olnud enam näha. Ega ei oska muud järeldada kui ,et pani kuhugi sinna allapoole minema see ots.
Vasta
#22

Esisilla väljavõte kinnitub käigukasti alla.
Vasta
#23

Täna sai siis veidi lammutatud
           
Vasta
#24

Kuskil seal p..a alla on auk kust vesi/kondents/õli peaks välja tulema
   
   

Sellises seisundis oli ka pidurilint.
   

Tänase seisuga krunt peal ning ratas all. Ratta spilkad sai ka uued

   
   
Vasta
#25

(15-03-2025, 18:39 PM)estiko12 Kirjutas:   Ratta spilkad sai ka uued
Mina enda omal kunagi ühe paadunud 40-mehe soovitusel lasin rattapoldid keevituspunktiga kinni.
Teist poolt polnd tarvis tookord lahti võtta ja jäi tegemata. Mitu aastat hiljem sain aru ka, miks see keevituse punkt hea võiks olla. Big Grin

Kiuslik kaabakas. Big Grin
Vasta
#26

(15-03-2025, 18:39 PM)estiko12 Kirjutas:  Kuskil seal p..a alla on auk kust vesi/kondents/õli peaks välja tulema
...Ratta spilkad sai ka uued

Sinu jaoks nüüd hilja, aga sealt august tasub panna läbi lõdva lõhissplint. See loksub ja laperdab ning takistab ava ummistumist. Kahtlus korral viskad alla selili ja näperdad. Tavaliselt sealt vett silma tilgub...

Kas nüüdisaegne chinesiumist tikkpoldilaadne toode, nõukaaegne originaal või õigest materjalist mõõtudekohane uustoodang? Pehmed poldid vajavad kindlasti keevituspunkti, see õnnetu astmeke ei pea miskit. Nüüdisajal pärridega asjatamisel on mure väiksem, endisaegselt piipude ja torudega murdmisel väänutati korralikult pessarooststanud polt pesas loksuma ja siis ei hoidnud seda enam miski kinni.

Ilus töö, see võiks nüüd kaua kesta.

Kust pidurilindid?
Vasta
#27

(16-03-2025, 10:15 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-03-2025, 18:39 PM)estiko12 Kirjutas:  Kuskil seal p..a alla on auk kust vesi/kondents/õli peaks välja tulema
...Ratta spilkad sai ka uued

Sinu jaoks nüüd hilja, aga sealt august tasub panna läbi lõdva lõhissplint. See loksub ja laperdab ning takistab ava ummistumist. Kahtlus korral viskad alla selili ja näperdad. Tavaliselt sealt vett silma tilgub...

Kas nüüdisaegne chinesiumist tikkpoldilaadne toode, nõukaaegne originaal või õigest materjalist mõõtudekohane uustoodang? Pehmed poldid vajavad kindlasti keevituspunkti, see õnnetu astmeke ei pea miskit. Nüüdisajal pärridega asjatamisel on mure väiksem, endisaegselt piipude ja torudega murdmisel väänutati korralikult pessarooststanud polt pesas loksuma ja siis ei hoidnud seda enam miski kinni.

Ilus töö, see võiks nüüd kaua kesta.

Kust pidurilindid?

Kuna teisel 40-l sama mure oli, siis peale seda olen aega-ajalt augu puhtust kontrollinud kruvikaga. Poritiiva kinnititusest jooksisk vesi sisse ning auk oli ummistunud.

Uued ratta spilkad võtsin veoautoringist.


Pidurilindid võtsin seekord Perikost. Minu kasutamise juures kestavad.
Vasta
#28

Järgmisena võtsin lahti lisaauglusti õlituse. Alates õlipüüdurist vahekastist kuni siis K.K küljes oleva kaaneni. süsteem umbes. Piltidel pole väga näha aga seis oli päris hull. Tuleviku mõistes, ei teagi mis õli võiks kasutada. Kindel on see, et TEP-15 ei kasuta.
Kui ühel hetkel sõitma saab siis tuleb vaadata kui palju vahekastis õli pillub kogujasse (vahekastil kaant peal ei ole või ajutiselt Plexi klaasiga pealt kinni katta).

   
   
   

Kabiin sai enne garaazi ajamist maha võetud ning peale remonti peale ei lähe, siis üle on jäänud kabiini klaasid. Kes tahab siis annan tasuta ära. Asuvad Tartu lähedal. Kirjuta mulle postkasti.
Vasta
#29

Pole küll siia tükk aega kirjutanud aga masina juures olen edukalt palju asju ära saanud teha.

Käigukasti juures sai kõik hetkel üle käidud ning sisse sai valatud TEP-15 kokku segatuna diisliga. Veidi sõtmist ning tuleb välja vahetada.
Uue õlina sai välja valitud seekord TSP-15K. Külmast peast vedelam kui TEP ning eks vaatab kuidas koormuse all on kui soojaks läheb.
Sai eenelevalt katsetatud erinevate õlidega, sügavkülmutatud ning toas leso peal hoitud (TEP-15, TSP-15K, TAD-17i). Ei lähe lääne õli peale.

Mõned pildid siis mis vahepeal tehtud.

Ämbliku võll kõver koma poolel. See siis sai välja vahetatud koos puksidega. Ülejäänud tükkid terved ning õnneks polnud ämbliku korpusesse mõra tekkinud.
   
   
   

Rohkem pilte sellest pole Sad Sad
Vasta
#30

Järgmisena sai esisild ette võetud.
Ega seal suuremat tööd algselt ei paistnudki kui ainult reduktorid küljest, et saaks vedrustuse korda (vedrudel poldid puudu). Aga kui sai proovitud kas kutsikad rakenduvad siis nagu ei tahtnud vedada. Mis siis ikka, P.P esisilla varrukas maha ning inspekteerima. Sad Sad
Siis selgus miks ostes traktoril kardaani alla polnud. Ülekandel midagi läbi käinud. Lahti võttes ei tuvastanudki mis või kus kohast midagi pooldunud oli. Eks siis eelmise omanikul õli välja lastes tuli midagi välja. Vedas mul, et 1 uus ülekanne riiulis olemas oli. Sai ära vahetatud, seal juures siis üle vaadatud mis kutsikate olukord on, neid ei olnud vaja vahetada.

Mõlemal pool sai vahetatud ka kardaaniristid.

   
   
   

Ahjaa P.P reduktorist tuli välja huvitavaid metall osi nt. katkine vooliku klamber (kahjuks pilti sellest ei teinud) Smile

Ega hetkel midagi huvitavat ei ole olnud. Tavapärane remont on edasi läinud.

Nt. uued mootori padjad sai paigaldatud (tulevikus peab need ka välja vahetama, ei teagi missugused ning kus kohast vaadata)
uue kütusepaagi sai välja valitud. Tule 20l webasto paak. Rohkemat pole vaja. Aga see tuleviku piltidest.
palju nokitsemist mis ei vääri pildistamist

PS. kui kellegil uut esisilla ülekannet on pakkuda, kirjuta mulle, saame kokkuleppele
Ja osaliselt kabiini klaasid üle kui kellegil vaja, muidu suvel läheb jäätmejaama (hetkel ei mäleta mis täpsemalt seal oli)
Vasta
#31

Hea näha mõistusepärast toimetamist väärkoheldud tehnika kallalSmile

Miks püsivate omadustega õlile üle ei lähe?
Vasta
#32

(07-05-2025, 07:21 AM)v6sa Kirjutas:  Hea näha mõistusepärast toimetamist väärkoheldud tehnika kallalSmile

Miks püsivate omadustega õlile üle ei lähe?

Paar-kolm aastat tagasi kohtusin ühe isikuga, kes tegeleb hammakate ja muu metall asjade projekteerimisega . Rääkis, et tänapäeva õlides sisaldab mingisugust ainet (täpselt ei mäleta mis) mis rikkub hammaka pinna ära, nii öelda söövitab, pikka peale.
Seega lähtun hetkel sellest ning nagunii teistel taktoritel kasutan ka mitte lääne õli, siis lihtsam õlide majandus kodus, pole sadat erinevat kantkut kuskil nurgas.
Vasta
#33

(08-05-2025, 20:10 PM)estiko12 Kirjutas:  Paar-kolm aastat tagasi kohtusin ühe isikuga, kes tegeleb hammakate ja muu metall asjade projekteerimisega . Rääkis, et tänapäeva õlides sisaldab mingisugust ainet (täpselt ei mäleta mis) mis rikkub hammaka pinna ära, nii öelda söövitab, pikka peale.
....

Ahsoo.... Ma väga palun  selle kahjuliku aine nimetust, mida on muude maailmajagude tootjate õlides aga ei ole enneolematult stabiilse kvaliteediga TEP/TSP õlilaadsetes toodetes.

Samas on meil vaba maa ja igaüks võib oma tehnikas kasutada endale meelepärast õliSmile

Teemakangelase kasti primitiivsust arvestades on üsna ükskõik, mis seal loksub, kuniks see pole otseselt korrosiivne Big Grin
Vasta
#34

Lääne õlid otse loomulikult koosnevadki ainult ja eranditult kahjulikest ainetest. 
Isegi ei ole lubatud hoiustada vene traktorit lääne õlidega samas hoones, ruumist rääkimata.

Aga nüüd üks vajalik dokument, lugege ikka sisselülitatud mõtlemisorganiga. Seda venekeelset oli lihtsam siia kopida
aga kui väga vaja siis saab ka riigikeelse ümberjutustuse broshüürist "Naftasaadused ja tehnilised vedelikud"

Dokument

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne