Järgmisena sai esisild ette võetud.
Ega seal suuremat tööd algselt ei paistnudki kui ainult reduktorid küljest, et saaks vedrustuse korda (vedrudel poldid puudu). Aga kui sai proovitud kas kutsikad rakenduvad siis nagu ei tahtnud vedada. Mis siis ikka, P.P esisilla varrukas maha ning inspekteerima.
Siis selgus miks ostes traktoril kardaani alla polnud. Ülekandel midagi läbi käinud. Lahti võttes ei tuvastanudki mis või kus kohast midagi pooldunud oli. Eks siis eelmise omanikul õli välja lastes tuli midagi välja. Vedas mul, et 1 uus ülekanne riiulis olemas oli. Sai ära vahetatud, seal juures siis üle vaadatud mis kutsikate olukord on, neid ei olnud vaja vahetada.
Mõlemal pool sai vahetatud ka kardaaniristid.
Ahjaa P.P reduktorist tuli välja huvitavaid metall osi nt. katkine vooliku klamber (kahjuks pilti sellest ei teinud)
Ega hetkel midagi huvitavat ei ole olnud. Tavapärane remont on edasi läinud.
Nt. uued mootori padjad sai paigaldatud (tulevikus peab need ka välja vahetama, ei teagi missugused ning kus kohast vaadata)
uue kütusepaagi sai välja valitud. Tule 20l webasto paak. Rohkemat pole vaja. Aga see tuleviku piltidest.
palju nokitsemist mis ei vääri pildistamist
PS. kui kellegil uut esisilla ülekannet on pakkuda, kirjuta mulle, saame kokkuleppele
Ja osaliselt kabiini klaasid üle kui kellegil vaja, muidu suvel läheb jäätmejaama (hetkel ei mäleta mis täpsemalt seal oli)