4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Kolksvaagen T-4 -jal tuli proovisõitu tehes välja tobe featuur - iga pidurdamise või väiksemagi kurvi peale, kui küte ilmselgelt kuhugi paagi serva kokku veereb, kukub kütte seier imekiirelt nulli ja armatuuris süttib kütuse lõppemise tuluke. See tuluke ja kaasnev kaeblik piiksatus igal pidurdamisel on ülimalt tüütu pikemal sõidul.
Ettepanekud ja diagnoosid on teretulnud!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kuna tõstuk vaja tühjaks saada pidin täna sangadegajongiga tegelema. Paak sai valmis ja alla,aga enne alla panemist keevitasin raami seest ära,et hiljem enam sellega mitte tegeleda. Sama ka teisel poolel. Nüüd on raami sisemine osa tagasillast ette poole keevitatud. Aga lõppu veel ei paista. Sest jäänud on veel välimine osa ning tagumist otsa ei taha isegi vaadata,rääkimata selle keevitamisest. Homme vist laekub ports varuosasid ka. Aega võiks ka saabuda.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(19-03-2025, 12:21 PM)isandpauk Kirjutas:  Kolksvaagen T-4 -jal tuli proovisõitu tehes välja tobe featuur - iga pidurdamise või väiksemagi kurvi peale, kui küte ilmselgelt kuhugi paagi serva kokku veereb, kukub kütte seier imekiirelt nulli ja armatuuris süttib kütuse lõppemise tuluke. See tuluke ja kaasnev kaeblik piiksatus igal pidurdamisel on ülimalt tüütu pikemal sõidul.
Ettepanekud ja diagnoosid on teretulnud!
Eks tuleb uurida mis karul kõhus aga kui näidud muidu loogilised siis vahest andur paagis lahti ?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Parem külg kindlasti parem kui enne oli. Saabunud sumpsijupp tundub ka,et täitsa sobib. Aga VIN numbri järgi tulnud piduriklotsid olid valed. Kuju nagu õige,aga justkui number väiksemad. Linnast sai toodud ka natuke tulekustuteid.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Igast solgipangest hakkab lõpuks päike paistma.
Nii tundub minevat ka sorento "Wormsi" roolivõimetusega.

Garaaži laekus Rene, kes hakkas uurima roolivõimu torusid ja leidiski varjatud nurgatagusest kinni keeratud toru.
   

Torude ragamendi kättesaamisega nähtud vaev polnud pooltki sellest, mis asenduse mootoriruumist läbiajamine nõudis. Küljest läks esisilla kardaan ja roolikardaan ja kaalusime ka vasaku veovõlli eemaldamist.

Aga ainult 2,5h kolmekesi meestejoogat auto all ja peal ja võiski näha sellist pilti:
   
Vasta

Üks näide ksf. Telc ja Rene01 joogast
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mitte, et isandpauk ise ei oleks joogatanud.
   
Vasta

Küsimus targematele. Sangadegajongil on esimesed autohub-id omadega igatpidi otsas. Ehk kõik simmekad ja tihendid mis peaksid vaakumit hoidma,seda ei tee. Juppide saadavaus on nagu on ja hinnanumber kisub jaburaks. Simmekad on ka sellist mõõtu,et Kavial laiutas käsi ainult. 
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. Nii öelda püsivalt 4wd asendisse. 2WD asendis on esikardaan vahekastis lahutatud olekus ja ringi ei käi(lähipäevil täpsustan selle veel füüsilise katsega).
Omab keegi mingit analoogset kogemust? Infot? Teaks kelle käest uurida?
Oma lolli peaga mõeldes,et kui kardaan ei keerle,ehk on vaba ei tohiks ka kuidagi keerates kangutama hakata.

PS! Müüakse tegelt ka selliseid komplekte kus need autohub-id asendatakse manuaalsete hub-idega. 2WD/4WD keerataavad otstest siis.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(21-03-2025, 22:01 PM)wagoneer Kirjutas:  Küsimus targematele. Sangadegajongil on esimesed autohub-id omadega igatpidi otsas. Ehk kõik simmekad ja tihendid mis peaksid vaakumit hoidma,seda ei tee. Juppide saadavaus on nagu on ja hinnanumber kisub jaburaks. Simmekad on ka sellist mõõtu,et Kavial laiutas käsi ainult. 
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. Nii öelda püsivalt 4wd asendisse. 2WD asendis on esikardaan vahekastis lahutatud olekus ja ringi ei käi(lähipäevil täpsustan selle veel füüsilise katsega).
Omab keegi mingit analoogset kogemust? Infot? Teaks kelle käest uurida?
Oma lolli peaga mõeldes,et kui kardaan ei keerle,ehk on vaba ei tohiks ka kuidagi keerates kangutama hakata.

PS! Müüakse tegelt ka selliseid komplekte kus need autohub-id asendatakse manuaalsete hub-idega. 2WD/4WD keerataavad otstest siis.

Kardaan ei määra muud kui esi- ja tagasilla omavahelist nn kangutamist. Esisillas endas sõltub sellest, kas differ on lukus või ei ole või kas seal üldse differ ongi. Hakka sellest peale!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(21-03-2025, 22:01 PM)wagoneer Kirjutas:  Küsimus targematele. Sangadegajongil on esimesed autohub-id omadega igatpidi otsas. Ehk kõik simmekad ja tihendid mis peaksid vaakumit hoidma,seda ei tee. Juppide saadavaus on nagu on ja hinnanumber kisub jaburaks. Simmekad on ka sellist mõõtu,et Kavial laiutas käsi ainult. 
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. Nii öelda püsivalt 4wd asendisse. 2WD asendis on esikardaan vahekastis lahutatud olekus ja ringi ei käi(lähipäevil täpsustan selle veel füüsilise katsega).
Omab keegi mingit analoogset kogemust? Infot? Teaks kelle käest uurida?
Oma lolli peaga mõeldes,et kui kardaan ei keerle,ehk on vaba ei tohiks ka kuidagi keerates kangutama hakata.

PS! Müüakse tegelt ka selliseid komplekte kus need autohub-id asendatakse manuaalsete hub-idega. 2WD/4WD keerataavad otstest siis.

Rahulikult võid panna lukku.
Kunagi patrolil lasin keevitusega punktid peale, et need rõngad seal paigal püsiks.
Kardaani panevad rattad keerlema a las keerleb.
Vasta

Differ täitsa olemas seal. Kindlasti lahtine versioon mitte lukuga. Sest kui õnnestus hub-id lukku saada hakkas vahelduva eduga üks esiratas tõstukil ringi käima. Ja kui pöörlevat ratast pidurdada,hakkas teine pool käima.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siis pane lukku ja asi tehtud. Eks nad kaasaveetavaid asju on vähendanud nende automaatlukkudega. Võid muidugi üldiseid filosoofiaid uurida enne, aga sügavat mõtet sellel ei ole. Kütusekulus ilmselt väike kaotus tekib. Asfaltil neliveo sisseunustamisel võib mure olla natuke suurem kui lahtiste rummudega.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ja viimased lapid peal. Tibake mastiksit ka. isepuurivatega logariotsad tagasi. Tagumised klotsid ka uued.  Ehk aeg siirduda esimese osa poole. Kuna õlifilter oli vahetamata sai seda vahetama hakatud,aga no kurat eelmised on filtrikorgil olevat vihjet 25nm ilmselgelt valesti tõlgendanud ja lisanud sinna kinni keeramisel 0-i ka taha. Õnneks sobib sinna MB kuppel ka peale nii,et homme lõhun selle lihtsalt ära,et filter kätte saada. Hub-id punktin kinni lihtsalt ja esisilla vaakumi teen jaoturist pimedaks. Siis saab hakata ka mootori jõuetusega tegelema. Kütusefiltri andur sai ka uus külge.  Elu nagu lill  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(22-03-2025, 00:17 AM)wagoneer Kirjutas:  Kuna õlifilter oli vahetamata sai seda vahetama hakatud,aga no kurat eelmised on filtrikorgil olevat vihjet 25nm ilmselgelt valesti tõlgendanud ja lisanud sinna kinni keeramisel 0-i ka taha. ...

ilmselt viimane vahetus esinduses tehtud - mul oli 1 auto, millel pärast iga korralist hooldust esinduses ei saanud vahepeal (ise tihedamini) õli vahetades mingi riistaga filtrit lahti. Lisaks üleliigsele jõule tundus, et ka tihendi määrimiseks ettenähtud õli oli kokku hoitud.
Jõudu ja kajasta ikka edasi!
Vasta

(21-03-2025, 22:01 PM)wagoneer Kirjutas:  ...
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. ...

Juhtuvad kolm asja.

Esiteks jääb läbi rataste kaasaveetav esikardaan ja peaülekanne all jõrisema. Mis tekitab omakorda kaks järgmist esimese maailma probleemi: kütusekulu kasv (ilmselt on võimalik välja mõõta) ja tuntava läbivajumise suurtel kiirustel pidamise piiril kurve võttes.

Reaalses elus mõistusega sõites kulutab üks asjatu möödasõit oluliselt rohkem, kui esiveo kaasalohistamine. Ning säärane kõrge ja pehme maasturikolakas ei peaks üldse nii kiiresti liikuma, et jäigakskeevitet sillast hakkas tüli olemaSmile

Mina keevitaks kinni ja paneks selle kohta märkuse autoga kaasa. Püsivat kahju (peale rummulukkude pöördumatu lukustumise) sellest autole ei sünni.

Mis puudutav "kinniliimunud" plastist õlifiltrikaant: selle avamist hõlbustab oluliselt õige kantide arvuga äärest haarav filtrivõti. On suur vahe, kas üritada ilma kaant lõhkumata lahti saada kullinokkade/torutangide/ümbertpigistava filtrivõtmega või paned kaanele peale õige mõõduga kübara ja lased pärriga surtsu...
Vasta

(21-03-2025, 22:01 PM)wagoneer Kirjutas:  Küsimus targematele. Sangadegajongil on esimesed autohub-id omadega igatpidi otsas. Ehk kõik simmekad ja tihendid mis peaksid vaakumit hoidma,seda ei tee. Juppide saadavaus on nagu on ja hinnanumber kisub jaburaks. Simmekad on ka sellist mõõtu,et Kavial laiutas käsi ainult. 
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. Nii öelda püsivalt 4wd asendisse. 2WD asendis on esikardaan vahekastis lahutatud olekus ja ringi ei käi(lähipäevil täpsustan selle veel füüsilise katsega).
Omab keegi mingit analoogset kogemust? Infot? Teaks kelle käest uurida?
Oma lolli peaga mõeldes,et kui kardaan ei keerle,ehk on vaba ei tohiks ka kuidagi keerates kangutama hakata.

PS! Müüakse tegelt ka selliseid komplekte kus need autohub-id asendatakse manuaalsete hub-idega. 2WD/4WD keerataavad otstest siis.


Mis on nende manuaalsete hubide hinnad? Mul kahel hobiautol sellised küljes ja ma olen igati rahul. Tänu nendele saan ka näiteks murul sõites kasutada aeglustit ainult tagasillaga.
Kui on libe/fekaal ilm, siis panen rummulukud sisse ja valin salongist kas neli-või-kaksvedu. Ilusa ilmaga jätan rummulukud lahti ja on märksa mugavam sõita.
Kui automaatsed rummulukud pole taastatavad, ja manuaalsed kallid, siis paneks mina need samuti püsivalt kinni aga jah, testi enne see esikardaani lahtiühendamine 2WD asendis ära.Ega seal muud midagist pole, kui mingi liiter sajale lisakulu ja veidi rohkem müra. Vaata, et esikardaanil oleks ristid ka kobedad.

Muide, kas sinna sssangjongi mingi teise masina rummulukud ka sobivad?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Sangadegajongil sai vana õlifiltri kübar "splitteriga" pooleks ja riiulist ühe mersu mootori küljest teine asemele.  Rummud lasin keevitusega lukku ära. Testsõit mingeid anomaaliaid ei paljastanud.  Manuaalsed järelturu lukud on suurusjärk 300.- komplekt Aga ei hakka neid sinna soetama. 
Selgus ka üks kummaline asi. Nimelt tulid reg nr. järgi tellides valed klotsid. Täna avastasin,et kuigi antud jong on aastast 2007 ja peaks olema 5 poldiste velgedega,siis on see isend hoopis 6 poldiste velgedega ja sillad on erinevad selle tõttu. Tuttav natuke kaevas ja leidis,et antud isend on toodetud tiblade turule. Kuidas see siia jõudis(esindusest ostetud) ei tea enam ilmselt keegi. Kui 5 poldiste sildadega jongil on vedru pikkus ees 385 mm ja paksus keerul 14.1mm siis suurte sildadega vedru on 410mm ja 15.2mm. Ja sellist vedru ei tunnista isegi googel. tiblastani avarustest kaevati see info välja,sest see auto oli seal täitsa populaarne. Aga selgitab see olukorda kus on paigaldatud uued vedrud aga nina on jõhkralt maas. Mingi arusaam tekkis ka,et miks kataloogid näitavad sellele autole elektroonilist EGR klappi. Kuigi seal peal on padu mehaaniline EGR(mida ka väga ei leidu kui peaks riknema) Ehk kepp ja käpikud. Hoovis vedeleb 4wd hiace millele karteripõhja leidmine on nagu ükssarviku si*a leidmine ja nüüd selline kummaline sangadegajong ka veel. Homme üritan KSP-l rõhuregulaatori ära vahetada. Siis peaks laekuma ka uus siselaskerõhu andur. Ja eks siis vaatab ja leiutab edasi.  
Ei tahaks öelda,et kopp on ees natuke. Aga peab tõele kergelt näkku vaatama.
Aga homme jälle uus päev. Loodetavasti ka parem.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(22-03-2025, 19:24 PM)wagoneer Kirjutas:  ... Tuttav natuke kaevas ja leidis,et antud isend on toodetud tiblade turule. Kuidas see siia jõudis(esindusest ostetud) ei tea enam ilmselt keegi. ...

Umbes sel aal esindas sangadegajongi Autospiriti eelkäija, mis kuulus endiste kagebiitide maffiale, enne M. Märtini omandusse minekut. Ilmselt nende kaudu see tehing käiski. 
Mul oli samas firmas hooldusel Daewoo ja rääkisin mehhaanikutega, need kirusid sangadegajongi pideva remondivajaduse tõttu.
Vasta

Ma ladusin täna hommikul peale ja viisin ära koorma annetatud vanarauda ja teenisin Ukraina sõjavarustusse 58.- €. Raua hind on hetkel maas.
   
Tagaplaanil võib näha rauda jõudnud Ford Rangerit 740AVZ, millel pole isegi raam veel pooleks vajunud. Nii et vanarauda jõuab ka korralikumaid autosid kui meile Smile

Peale lõunat ladusin käru peale 8mm armatuurvõrgu. Seda on imelik rauda viia. Vaatasin, et Espakis maksab 8mm 1500x3000 võrk 47.- €. Koormas on 13 täissuuruses võrku ja lisaks hunnik poolikuid.
Kui keegi soovib neid näiteks 200.- € eest endale siis homme saan Tallinna ümbruskonnas ära tuua. Raha muidugi toetuskontosse
   

// Huviline leitud, võrk läinud
Vasta

##   Tuttav natuke kaevas ja leidis,et antud isend on toodetud tiblade turule. Kuidas see siia jõudis(esindusest ostetud) ei tea enam ilmselt keegi.

Tolajal olid välisfirmad nõus arenevatele turgudele tegema igasuguseid erisusi, ka selliseid, mis ei kattu tavapärase nö põhjamaade paketi teemaga. Pigem sinnakanti, et kohalikud metslased suudaksid harjumuspäraselt kuvaldaga remonti teha vajadusel. Ja pole ka eriline ime, et vene ja Eesti ühes pajas olid nende vaates, üks idaala nagunii. Seega "vene" sillad ja vedrud ei ole märkimisväärne uudis niikaua kui juppe pole vaja tellida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne