Opel Ascona Irmscher 1988

Miskit ikka nokitsenud, nüüd on palju käimist doonorauto juures ka. Mälu järgi ei paneks isegi seda autot enam elus kokku, seega see vrakk oli tegelt hea mõte. Panen suht suvalisi pilte. 
Avastasin seal armatuurlaua all tuuseldades, et krt, kõlarid armatuurlaua aukude all, Irmscheril aga ju ei olnud. See asi nii küll ei jää, monteerisin kõik maha, kinnitused tõstsin ümber enda auto armatuurlaua külge ning ostsin mingid täitsa suvalised tolmuse karbiga väiksed ovaalid sinna kohalikust autopoest.
[Pilt: IMG_5816.jpeg]
Siis proovisin kogu seda nagisevat ja kolisevat moodustist vaiksemaks muuta, toppisin juba tuttavat poroloontihendit kuhu aga mahtus ja sobis. Näpuvahel tundus, et sai tummisem, mõnda kohta sai kahepoolset teipi ka. 
[Pilt: IMG_5818.jpeg]
[Pilt: IMG_5821.jpeg]
[Pilt: EF958CAB-422D-4E45-AA3A-2D0E6D7A0F43.jpeg]
Sõber panustas projekti omalt poolt käigukasti leotusega (T-puhtax Turbo) ja survepesuga. Sai palju parem ja puhtam, kuid mingi jama ikka jäi ning siin proovisin laseri puhastust. Peale seda keerasin poldid välja ja mõned poldid siis asendasin, et kast kokku jääks. Tuleb üks posu polte ja muid vidinaid veel tsinkida. Kastil kaks kaant ikka avan ja vahetan tihendi, samas proovin sisu natuke diisliga puhastada, et võimalik sisse sattunud vesi ja muu pask välja saada. Siis vaatan sinna sisse oma asjatundmatu pilguga, tõden, et ega ma siin mitte midagi ise näppida ei taha ja panen samatargalt kokku tagasi kunagi lootes, et ehk töötab.
[Pilt: IMG_5926.jpeg]
[Pilt: IMG_5945.jpeg]
Kuna käigukasti küljest tekib hulga polte mis vaja tsinkida, siis mõistlik üldse kõik veel üles leida mis tsinkimist vajab, peamiselt on need veel kapotialused vidinad. Seega otsin üles mis mul on, mis juba tsingitud ja lükkan aga külge. Muide, kas keegi teab C20NE sisse- ja väljalaskekollektori mutrite kinni väänamise njuutoneid?
[Pilt: IMG_5937.jpeg]
[Pilt: IMG_5938.jpeg]
[Pilt: IMG_5946.jpeg]
[Pilt: IMG_5954.jpeg]
Sellise nokitsemise tulemus mingil hetkel on aga valmis mootor, ning seda pole mul plaanis mitu aastat pukis enam hoida vaid kohe vahele ära tõsta, suva. Ennem seda aga oleks vaja ära vedada piduritorud, nende kinnitamisel tegin vähe omaloomingut ka. Võis olla ka, et avastasin puuduvad kinnitused peale värvimist ning läksin lihtsama vastupanu teed, ei mäleta enam. Kuna ma esimese paari õhtuga kohe pidurivoolikuid üles ei leidnud, siis nüüd on mul ühed esimesed veel varuks ka.
[Pilt: IMG_5951.jpeg]
[Pilt: IMG_5955.jpeg]
Radiaatoriga võib tekkida probleem, kohalik pood esialgu minu mõõtudega uut ei leidnud. Ise pole veel otsinud.
Vasta

(Eile, 00:24 AM)otipoiss Kirjutas:  [Pilt: IMG_5926.jpeg]

Selliste kaltsutroppide eemaldamise järel on vaja kontrollida kas simmerite vedrud ikka jäid oma kohale. Võib tunduda ebaoluline ja tõenäosus plehkupanekuks ongi väike, aga see 1% on äärmiselt tüütu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne