Postitused: 1,346
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
49
Bauhausis oli soovitud hinnajärgus Scheppachi pealeistutav.
Aga selles hinnajärgus vist paremat plaani pole, kui kohapeal käia ja katsuda oma käega mis rohkem meeldib. Mis vähem läbi paindub ja võdiseb.
Postitused: 1,831
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ehituse abc Peterburi tee omas olid ka suht korraliku alega mingid Alpinad.
Postitused: 354
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Ei ole seal mingit sidurit. Mootorilt variaatorile ehk pikk veorihm rihm lühike! Orig. kood 754-0467 tollimõõdus 5L 91 754-0 754-0467 4
Postitused: 7,025
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
14-05-2025, 14:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2025, 14:24 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Kogenud mehed ajasid sind segadusse. Kas rihm on lõtv töötava mootoriga ilma gaasi andmata? Kataloogid ka valetavad aeg-ajalt, ei saa pimesi uskuda!
Parim oleks videojupp kus näha olukord nii seisva kui ka töötava mootoriga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,691
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
14-05-2025, 16:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2025, 16:20 PM ja muutjaks oli
Raudpats.)
Kuidas see viga tekkis? Kas töötamise/sõitmise ajal või seoses rihma vahetusega? Kui on kusagilt kontroll-mõõtusid võtta, siis mõõda ära, kas esimese variaatori seibid (veopinnad) lähevad piisavalt laiali. Just hiljuti oli mul remondis üks variaatoriga vigur täpselt samasuguse probleemiga. Selgus peale pikka pusimist, et väntvõlli otsas oleva variaatori seibid ei läinud nii laiali, kui oleks olnud vaja, rihm ei lähe vabaks ja veab edasi. Edasise lahkamise tulemusena selgus, et selle variaatori kattekilbi all oli peidus tsentrifugaalsidur, umbes nagu mootorsael. Siduri vedru oli katki ja oma pesast lahkunud, takistas seibide laialiminekut. Ei olnud enne sellist konstruktsiooni kohanud. Viga võib olla ka mujal, aga hea oleks alustada sellest, et teha kindlaks, kas vedav variaator läheb piisavalt laiali mootori tühikäigul.
Postitused: 354
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
14-05-2025, 20:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2025, 20:03 PM ja muutjaks oli
Kivipurustaja.)
Võimalik,et vedru mis pedaali tagasi tõmbab kadunud-väsinud. Varras mis pedaalivõlli ja rihmapinguti vahel on reguleeritav.Kui pedaal üleval siis peab rihm olema täiesti lõtv.
Võta niiduseade alt ära,pane traktor külili ja ma arvan,et saad aru mis tegema peab.Katsu see asi ära lahendada muidu lõhub tagasillas reeversivärgi ära.See suht nõrguke.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: Jul 2012
Maine:
1
Tänud kaasamõtlejatele.
Eile õhtul sai asjaga tegeletud. Sain traktori toimima, reguleerisin hooba ja panin hoova teise asendisse, mis pingutusrullikut liigutab, rihm sai piisava lõtku ja enam kaasa ei vea.
Võimalik, et eelmine omanik oli rihma vahetusel hoova valesse asendisse pannud.
Postitused: 332
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Kuidas elektriline lülitus otse toimima peab? Lihtsalt +ja- peale? Tahaks aru saada kas jälle mõni kaitse ahel jamab või lülitus ise
Postitused: 332
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Magnetsidur täitsa korras, jamab jälle mingi turvaahel. Eelmine aasta oli vigane tagasilla peal olev mikrolüliti see sai lihtsalt otse ühendatud....
Postitused: 354
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Mis traktorist jutt käib?