MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

Bauhausis oli soovitud hinnajärgus Scheppachi pealeistutav.

Aga selles hinnajärgus vist paremat plaani pole, kui kohapeal käia ja katsuda oma käega mis rohkem meeldib. Mis vähem läbi paindub ja võdiseb.
Vasta

Ehituse abc Peterburi tee omas olid ka suht korraliku alega mingid Alpinad.
Vasta

(02-04-2025, 11:08 AM)90Deville Kirjutas:  Mul selliste sümptomitega traktoril oli surnud yks turvalülititest, ei mäleta enam kas istme või vikati oma. Kohapeal käis kui kulda ja siduri päästmisel hakkas koolema, nagu jõudu poleks või just hakkaks bensiinipuudus.
Sain jupp aega menetleda….
Sõitma ta sain aga nüüd siis niiduki lülitusel sureb ära. Eks saa ka nüüd lülititega pusima hakata. 
Tänud tarkade klubile!!!
Niiduorgani kangi lüliti modifitseeritud soome nööriga ja niidetud.
Vasta

Mure Jardman AF6135 murutraktoriga. Trarktoril on variaatorsüsteemiga ülekanne, jama on see, et vedu jääb taha, seisma saab ainult siis kui käigu neutraali peale panna. Kogenud mehed ütlesid, et rihm kulunud või on vale rihm peale pandud. Sai kataloogi järgi uus rihm pandud, kuid see paremaks midagi ei muutunud.
Variaatorrihmaratas sai puhtaks tehtud, et keskmine rihmaratas paremini liiguks, tugirullikute laagrid korras. Ei oskagi midagi rohkemat teha... Sad
Vasta

(13-05-2025, 09:15 AM)pettäi Kirjutas:  Mure Jardman AF6135 murutraktoriga. Trarktoril on variaatorsüsteemiga ülekanne, jama on see, et vedu jääb taha, seisma saab ainult siis kui käigu neutraali peale panna. Kogenud mehed ütlesid, et rihm kulunud või on vale rihm peale pandud. Sai kataloogi järgi uus rihm pandud, kuid see paremaks midagi ei muutunud.
Variaatorrihmaratas sai puhtaks tehtud, et keskmine rihmaratas paremini liiguks, tugirullikute laagrid korras. Ei oskagi midagi rohkemat teha... Sad

Variaatori mootori poolses otsas peaks olema mingi tsentrifugaalsiduri moodi asi. Tõenäoliselt on üks  selle vedru katki. Võta lahti ja uuri
Vasta

Ei ole seal mingit sidurit. Mootorilt variaatorile ehk pikk veorihm rihm lühike! Orig. kood 754-0467 tollimõõdus 5L 91  754-0 754-0467 4
Vasta

(13-05-2025, 22:47 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Ei ole seal mingit sidurit. Mootorilt variaatorile ehk pikk veorihm rihm lühike! Orig. kood 754-0467 tollimõõdus 5L 91  754-0 754-0467 4

754-0467 koodiga rihm alla pandud  Kiilrihm 16,7x2310 5L 90,93, MTD | Stokker - tööriistad, masinad, hooldus
Vasta

(13-05-2025, 09:55 AM)Raudpats Kirjutas:  
(13-05-2025, 09:15 AM)pettäi Kirjutas:  Mure Jardman AF6135 murutraktoriga. Trarktoril on variaatorsüsteemiga ülekanne, jama on see, et vedu jääb taha, seisma saab ainult siis kui käigu neutraali peale panna. Kogenud mehed ütlesid, et rihm kulunud või on vale rihm peale pandud. Sai kataloogi järgi uus rihm pandud, kuid see paremaks midagi ei muutunud.
Variaatorrihmaratas sai puhtaks tehtud, et keskmine rihmaratas paremini liiguks, tugirullikute laagrid korras. Ei oskagi midagi rohkemat teha... Sad

Variaatori mootori poolses otsas peaks olema mingi tsentrifugaalsiduri moodi asi. Tõenäoliselt on üks  selle vedru katki. Võta lahti ja uuri

Eraldi sidurit seal pole.. abirullikute liikumisega reguleerid rihma pingsust
Vasta

Kogenud mehed ajasid sind segadusse. Kas rihm on lõtv töötava mootoriga ilma gaasi andmata? Kataloogid ka valetavad aeg-ajalt, ei saa pimesi uskuda!
Parim oleks videojupp kus näha olukord nii seisva kui ka töötava mootoriga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(Eile, 09:11 AM)pettäi Kirjutas:  Eraldi sidurit seal pole.. abirullikute liikumisega reguleerid rihma pingsust

Ei ole jah, on samatelgne variaator vahevõllil... Vat neist variaatori liikuvatest seibidest ja pingutusrullikutest otsidki põhjust, miks rihm ei vabane. Kiika kriitiliselt ka õlakute telgi ning vedrude kinnitusi.

Kas seal mõni väsimahakkav vedru midagi säärast korraldada suudaks, öelgu keegi kogenum.
Vasta

Kuidas see viga tekkis? Kas töötamise/sõitmise ajal või seoses rihma vahetusega? Kui on kusagilt kontroll-mõõtusid võtta, siis mõõda ära, kas esimese variaatori seibid (veopinnad) lähevad piisavalt laiali. Just hiljuti oli mul remondis üks variaatoriga vigur täpselt samasuguse probleemiga. Selgus peale pikka pusimist, et väntvõlli otsas oleva variaatori seibid ei läinud nii laiali, kui oleks olnud vaja, rihm ei lähe vabaks ja veab edasi. Edasise lahkamise tulemusena selgus, et selle variaatori kattekilbi all oli peidus tsentrifugaalsidur, umbes nagu mootorsael. Siduri vedru oli katki ja oma pesast lahkunud, takistas seibide laialiminekut. Ei olnud enne sellist konstruktsiooni kohanud. Viga võib olla ka mujal, aga hea oleks alustada sellest, et teha kindlaks, kas vedav variaator läheb piisavalt laiali mootori tühikäigul.
Vasta

(Eile, 16:10 PM)Raudpats Kirjutas:  Kuidas see viga tekkis? Kas töötamise/sõitmise ajal või seoses rihma vahetusega? Kui on kusagilt kontroll-mõõtusid võtta, siis mõõda ära, kas esimese variaatori seibid (veopinnad) lähevad piisavalt laiali. Just hiljuti oli mul remondis üks variaatoriga vigur täpselt samasuguse probleemiga. Selgus peale pikka pusimist, et väntvõlli otsas oleva variaatori seibid ei läinud nii laiali, kui oleks olnud vaja, rihm ei lähe vabaks ja veab edasi. Edasise lahkamise tulemusena selgus, et selle variaatori kattekilbi all oli peidus tsentrifugaalsidur, umbes nagu mootorsael. Siduri vedru oli katki ja oma pesast lahkunud, takistas seibide laialiminekut. Ei olnud enne sellist konstruktsiooni kohanud. Viga võib olla ka mujal, aga hea oleks alustada sellest, et teha kindlaks, kas vedav variaator läheb piisavalt laiali mootori tühikäigul.

Asi on nii: Panen traktori käima ja käigu sisse, siis kohe edasi kargama ei hakka, aga kui juba pedaali vajutan ja liikuma hakkan, siis enam seisma ei jää, kui jala pedaali pealt ära võtan.
Päris nii ei ole, et täiskiirus jääb peale kui pedaali põhja vajutan, võtab ikka hoo maha, aga seisma ei jää.
Vasta

Võimalik,et vedru mis pedaali tagasi tõmbab kadunud-väsinud. Varras mis pedaalivõlli ja rihmapinguti vahel on reguleeritav.Kui pedaal üleval siis peab rihm olema täiesti lõtv.
Võta niiduseade alt ära,pane traktor külili ja ma arvan,et saad aru mis tegema peab.Katsu see asi ära lahendada muidu lõhub tagasillas reeversivärgi ära.See suht nõrguke.
Vasta

Tänud kaasamõtlejatele.
Eile õhtul sai asjaga tegeletud. Sain traktori toimima, reguleerisin hooba ja panin hoova teise asendisse, mis pingutusrullikut liigutab, rihm sai piisava lõtku ja enam kaasa ei vea.
Võimalik, et eelmine omanik oli rihma vahetusel hoova valesse asendisse pannud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Kiluo, 4 külali(st)ne