4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(Eile, 15:14 PM)wagoneer Kirjutas:  Fronteraga kerge sõit lenska maanteel kiiremas alas ei sujunud positiivselt. 4 ning 5 enda käiguga hakkab sidur libisema. Kusjuures ma üldiselt kunagi ei pane vana tundmatut ketast tagasi. Seekord aga vaatasin,et korraliku firma oma ja katet oli ikka päris palju seal peal.  E
Kellegil mingeid häid ideid/kokkupuuteid,siis on need teretulnud.

PS! vaakumvoolikud vahetasin kõik juba ära.

Kui sidurikorv automaatse reguleerimisega oli ja seda ''nulli'' ei pandud enne paigaldamist siis ongi selline tulemus.
Vasta

Hooratas koos ketta ja korviga tuli samalt autolt. Ehk üks komplekt. Seega ei tohiks sellist jama olla. Mis muidugi ei välista,et kui eelmine omanik uue ketta pani,jäi korv vahetamata/reguleerimata. Ausalt öeldes ei taibanud ka vaadata seda reguleerimise asja. Aga mis teha. seekord läks nii. Edaspidi hoolikam  Big Grin

Veel ei anna alla.
Vasta

(Eile, 11:34 AM)wagoneer Kirjutas:  Kui saladus ei ole,siis mis aerosool see on? Äkki oleks ka vaja soetada kui tõesti toimiv on.
Jutt sellest Zep aerosoolist: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=67149&pid=570351#pid570351
   
Paari nädala jooksul annan teada, kuidas tulemused on ja siis võid juba ise otsustada, kas on investeeringut väärt?
Vasta

(Täna, 01:28 AM)wagoneer Kirjutas:  Paar rida siis ka viimasest käigust UA-sse. 
Kas Transiti taga konn ja sellel olev auto paistsid sõidu ajal normaalselt või on näha ainult konna rattad?
Saan aru, et Leedu piirivalve ega politsei ei kimbutanud?
Vasta

Konn on transitist mõlemalt poolt vast 40cm laiem. Pole mõõtnud,aga peaks olema laiem kui autoveo treiler. 
Eks konna legaalsus on noateral kõndimine. Ja sellega pika maa sõitmine ei ole tegevus mida tihti teha tahaks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Veel ei anna alla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 peidetud kasutaja(t), 1 külali(st)ne