KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Tere
Mis vahe on rullpuksketil 12A-2 ja12B-2.Mis paigast (kesk eesti)saaks osta meetriga (vaja 230mm.) Poodides miinimum pikkus 3m,5m.
Vasta

(29-07-2025, 18:40 PM)tungla Kirjutas:  Tere
Mis vahe on rullpuksketil 12A-2 ja12B-2.Mis paigast (kesk eesti)saaks osta meetriga (vaja 230mm.) Poodides miinimum pikkus 3m,5m.

https://www.bulleadchain.com/news/the-di...12a-chain/
Vasta

Elu jooksul seda varandust kogutud oma jagu Toungue
Küsimus, kus seda säilitada? Merekonteiner? Furgoon, mis on mõeldud temperatuuri säilitama veose veol? Variandid?
Vasta

(30-07-2025, 20:06 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Elu jooksul seda varandust kogutud oma jagu Toungue
Küsimus, kus seda säilitada? Merekonteiner? Furgoon, mis on mõeldud temperatuuri säilitama veose veol? Variandid?

Merekonteineris praegu +40  Pidevalt töötava propelleriga saab +30 peale. Selleeest on korralikult kuiv.
Olin ka sama valiku ees ja merekondeiner tundus tugevam, suurus oli ka oluline. 12 m kongi vist ei leia. 
Kui otsida saab odavamalt ka.
Vasta

Mitte et ma neid osta tahaks, aga kuidas nendega küünlaid puhastatakse?
M: Kaks küünlapuhastuse stendi
Ühel nupul kiri "õhk" - kuivatamiseks? hermeetilisuse kontrolliks?
teisel  "liiv?" - sisse ehitatud liivaprits?
Vasta

Selgituseks.

Masinasse pannakse peenike liiv (eelistatud kvartsliiv või mõni muu sarnane). Nupule liiv vajutades pritsitakse seda vastu küünla elektroodi ja puhastatakse selle pind sinna ladestunud sodist.

Nupp õhk aitab päras tolmu eemaldada.

Sisuliselt väike liivaprits küünla jaoks.

A.

(Eile, 14:10 PM)maaks Kirjutas:  Mitte et ma neid osta tahaks, aga kuidas nendega küünlaid puhastatakse?
M: Kaks küünlapuhastuse stendi
Ühel nupul kiri "õhk" - kuivatamiseks? hermeetilisuse kontrolliks?
teisel  "liiv?" - sisse ehitatud liivaprits?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(Eile, 14:10 PM)maaks Kirjutas:  Mitte et ma neid osta tahaks, aga kuidas nendega küünlaid puhastatakse?
M: Kaks küünlapuhastuse stendi
Ühel nupul kiri "õhk" - kuivatamiseks? hermeetilisuse kontrolliks?
teisel  "liiv?" - sisse ehitatud liivaprits?

Konkreetsete karpidega kogemust ei ole, aga analoogne instrument, ainult vaateaknaga, võimaldas liivapritsiga küünla puhastada ja siis sujuvalt survet kasvatades andis sädet. Küünal mis norm rõhul toimis, lasi surve all kogu pinge läbi-üle isolatsiooni ja elektroodidel ei olnud mingit sädet.


Vasta

(30-07-2025, 20:06 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Elu jooksul seda varandust kogutud oma jagu Toungue
Küsimus, kus seda säilitada? ... Variandid?

Konteineri laius on 2,5 m...

Sõltuvalt esteetilisetest tõekspidamistest ja kasutada oleva krundi piirangutest tuleb autotelk ,  kilehall või servamata laudmaterjalist kokkuklopsitud kuur pinnaühikule odavam.

Kilehalli peamine miinus on olematu turvalisus. Seintele ka miskit ei riputa ilma täiendava kanderaamita. Tugevamad hallid on laiemad, neid paarimeetrisena ei saa. Autotelk on jälle õblukesevõitu ja eeldab korralikku ankurdamist.

Laudmaterjali peamine miinus on töömahukus koostamisel. Üksi sae ja haamriga tehes lööb <20 ruutmeetrist neli päeva minimaalselt. Naelapüssi ja mõõtusaetud materjaliga hoiab päeva kindlasti kokku. Samas on püstlaudis, erinevalt õhukesest plaatmaterjalist, isekandev lõpuks. Ning seinale saab päris palju üles riputadaSmile

Kui ehitada ei taha või planeering ajutist püstitada ei luba, siis konteinerit võib igale poole ladustada. Konteineri peamine miinus on eritranspordi vajadus.  Viitena: Tallinnast 40 km kaugusele hõlpsa juurdepääsuga kohta tuleb konteiner 1300 €. Ehk pool hinda juurde 12-meetrisele. Ning igale poole see ei tule - kandvat pinda ja manööverdamise ruumi peab olema. Või vaba taevapinda kraana jaoks .
Vasta

(Eile, 07:42 AM)klemm Kirjutas:  
(30-07-2025, 20:06 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Elu jooksul seda varandust kogutud oma jagu Toungue
Küsimus, kus seda säilitada? Merekonteiner? Furgoon, mis on mõeldud temperatuuri säilitama veose veol? Variandid?

Merekonteineris praegu +40  Pidevalt töötava propelleriga saab +30 peale. Selleeest on korralikult kuiv.
No saab ka nii.........Mul ka konteiner ja metsas ja praeguste palavate ilmadega kus õues kuumusest läheb pilt tasku on konteineris meeldivalt jahe....Mul puidupingid konteineris ja panen majale puitfasaadi ja käin konteineris laudu saagimas ja hööveldamas aknaümbrusi rätsepatööna ehitamisel.Kevadel panin mina oma konteinerile servi 5x10 pruss sarikatena+5x5 roov ja suur värvimata eterniit,katus ikka selleks et konteiner paremini säiliks,katus ka pea 3m laiem kui konteiner ja kõrval varikatuse all hea hetkel põkat hoiustada katuse all.Konteineri saab ka jahedaks pur vahuga soojustada...
Vasta

(Eile, 15:27 PM)v6sa Kirjutas:  
(30-07-2025, 20:06 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Elu jooksul seda varandust kogutud oma jagu Toungue
Küsimus, kus seda säilitada? ... Variandid?


Kui ehitada ei taha või planeering ajutist püstitada ei luba, siis konteinerit võib igale poole ladustada. Konteineri peamine miinus on eritranspordi vajadus.  Viitena: Tallinnast 40 km kaugusele hõlpsa juurdepääsuga kohta tuleb konteiner 1300 €. Ehk pool hinda juurde 12-meetrisele. Ning igale poole see ei tule - kandvat pinda ja manööverdamise ruumi peab olema. Või vaba taevapinda kraana jaoks .

12 meetrise ostsin kuu tagasi 1200.-  Transport 65km 250.-
Maha tõstab aint küljepeale ja kuni 70cm autost ja ega nad teepealt maha ei taha keerata.
A ega see 4 tonni nüüd niipalju ka pole, et lohistada ei saa Toungue
Vasta

Need 2 või 4 tonni liigutab suurem ekskavaator noka otsas ja laiema lindiga läheb ta ikka üsna pehme pealt läbi. Või siis ümarad palgiotsad alla ja väiksemat sorti traktor tõmbab paika, kui maa enam-vähem tasane on.

Kellel väga kitsad olud on (nagu minul näiteks), siis kõige kompaktsem veoauto, mis 20jalast liigutab ja ka ise maha tõstab, on kraanaga puksiir.
Vasta

[Pilt: 602.jpg?_t=1717436834]
Kui keegi 20ft konteineri (6m) järele läheb, siis tasub transport kohe sellise masinaga tellida. Kasti üks konteiner ning vajadusel järelkärusse teine juurde. Üsna virk ronija ka pisut kehvemal maastikul. Samas vajab kindlat tuge kui tõstmiseks läheb. 6m konteineri tõstab 20+ meetrit teljest. Juht pakkus, et valmis tõstma üle fotol oleva garaaži katuse - laiust koos räästaga 12m alla, kõrgust 6m. Arvestades, et masina tund on 75€ ja km 1,50€, siis polegi ju kokkuvõttes üldse paha. Palju tööd saab lühikese ajaga tehtud. 

Konteineri lohistamine pehmemal pinnasel isegi, kui masin seda võimaldab, pole aga kõige mõistlikum tegu arvestades põhjaalust konstruktsiooni. Kui konteiner paigas, siis peaks alus jääma tuulduv ning puhas igasugusest mustusest, mullast ja porist. See kõik on elukeskkond parasiitidele, niiskusele ning seentele (põhi on vineerist). Ideaalis tuleks konteiner enne seisma jätmist põhja alt ära pesta.
Vasta

Lauri_L jutt on jumala õige, KUI sellise veokaga ligi pääseb, siis ei tasu nikerdamise peale mõelda. Pealegi on tõstmise juures see suur pluss, et saad ta täpselt ettevalmistatud vundamendi (välja looditud plokkide) peale panna ilma igasuguse peavaluta.

Ma siiski ei pidanud päris robustselt mööda maad lohistamist silmas, vaid kas ümarpuit või jämedamad raudtorud alla, siis vast ei lõhu põrandat ära.

Mõned veidramad variandid on veel:

Miil pakub 20jalase jaoks dodge ramiga veetavat haagist, mis mõnda kohta võib lahendus olla, kuhu suur masin ei mahu. Aga tollel pole kraanat peal, sisuliselt kallutab konteineri maha.

Kui tühja konteinerit on vaja mööda siledat betoonplatsi liigutada, siis  on cramol või ramirendil (ei mäleta enam kummal) väikesed rattad rendis nelja nurga alla, peale mida liigub konteiner ka inimjõul.
Vasta

Vihased kraanad madelautol on sauel erato ja jüris sintravellal...Kui maapind kannab ja füüsiliselt ruumi on kraanaga vehkida siis tuleb suure kraanaga transatada.Palkidel veeretades vintsida-sikutada saab konteineri transatada kuhu hing ihkab.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne