01-08-2025, 12:23 PM
(01-08-2025, 12:10 PM)v6sa Kirjutas:(01-08-2025, 08:53 AM)Vetu Kirjutas:(01-08-2025, 08:46 AM)alfredo Kirjutas: ...
Just vastupidi. Oleks seal teel sadakond meetrit enne veokit olnud diagonaalis paaritonnine auto oleks see tühi auto laksu saanud mitte 2 minu jaoks kolleegi meie seast lahkunud.
Olekš-šmoleks... Oleks ohukolmnurkki olnud väljas nii kaugel, oleks sellest ülesõitki ehk tähelepanu tõmmanud. Piltide järgi oli kolmnurk mõnekümne meetri pealKiirusel 120 km/h läbib auto sekundis 33,3 m ja lõdvestunult juhiistmel lösutav lihakeha ei reageeri alla sekundi ühelegi ärritajale isegi siis, kui ta ei ole parasjagu nutimaailma uppunud. Aga umbes pooled on
Ning ilmselt pidi ka seekord olema, kuidas ta muidu ei märganud kahte tee serva peatunud veoautot
Küsimus konkreetselt säärase haagise kasutajale: kas tõesti sellega ei kannata/tohi/ole võimalik ühe rehvi purunemisel longata mõnisada meetrit edasi põrkepiirdeta loomade ülekäigukohani? Kitsas vahes rasket veoautoratast vahetada ON tülikas, aga 120 km/h kiirusega kaherealise liikluse kõrval OLED OHT! Ja ise ohus, nagu inimkatse sedastas...
Üks (antud juhtumil suisa kaks) kogenud ja koolitatud juhti peaks seda mõistma, mitte auto nurga tagant pohhuilt ette astuma järjekordsele nutihoolikule.
Äkki peaks selle arenduse kuhugi mujale liigutama...
No võrrelda ohukolmnurka ja töötavate vilkuritega autot tee ääres on muidugi tase omaette.
Samuti on tase eesti maanteeameti otsus ehitada kiiremaid teid (kiirteid kui selliseid ju eestis ei ole) aga ei pöörata mingitki tähelepanu sellele kuidagi ja kes ohu korral seda minimiseerib. Pm peaks teemeister välja sõitma ja ohutuse tagama nagu paljudes arenenud riikides.
Autojuhtide otsus just nüüd ja seal ratast vahetada, eriti teepoolset, jääb ka minule saladuseks. Sellel teemal pole mõtet fantaseerida.
Ja muidugi ise ratast vahetada on jällegi ida-euroopa teema. Skandinaavias ja läänes üole varurattaid isegi kaasas autodel-haagistel. Midagi juhtub siis paned helkurvesti selga, võimalusel ohukolmnurga ka piisavalt kaugele ja ronid ise üle põrkepiirde ning helistad oma tehnika poole eest vastutavale isikule või otse lepingulisele partnerile. Selle aja peale on kohale ilmunud tõenäoliselt ka teeohutuse eest vastutav asjapulk. Vot sellist teenust saades võiks ju ka eestis automaksu maksta rahumeeli.