Postitused: 4,791
Teemad: 71
Liitus: Aug 2009
Maine:
24
02-08-2025, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2025, 11:22 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
Mul kerghaagis 3m ja pidevalt mingi tonn peal olnud siiani ja see tonnine kivialus tõstetakse tagant peale.Taga haagise alla mingid toed puupakk või mina olen ka tellised ladunud,siis haagise tagaosa jääb kivihunnikuga pakkudele toetuma...Tõstuk tõstab kaubaaluse niikaugele kui kannatab ja siis läheb võtab teise aluse,aluse alt ulatuvad käpad suts välja ja selle sutsu peale jääb haagisel olev alus kandma,kergitab tagaotsa ja lükkab haagisel oleva aluse täpselt nii kaugele kui koorma raskuskese paigas.Ja tavaline 12mm vineer kannatab selle edukalt ära...Poes on kull "paberitega" tõsukijuhid kes tegelikult kahjuks kaupa tõsta ei oska...Bestoris tõstetakse rekkale eterniidialus tonn+ peale ja kolks lastakse kaup haagisele nii,et haagis rappub...Ja samamoodi tõstetakse pohuilt seesama alus sinu (kerg)haagisele...Haagise purustab siis miskkipärast tehakse klient süüdlaseks....
Postitused: 4,791
Teemad: 71
Liitus: Aug 2009
Maine:
24
Olen ka ise kasutanud seda trikki,et keset haagist 3 alust alla ja küljepealt peale,aga sellel on omad miinused.Kuna mul on kodukootud haagis mastikusuutlikum kiigega vedrud all siis on haagis tehase omadest oluliselt kõrgem ja raskuskese jääb liiga kõrgeks.Teiseks kui alus on otse kasti põrandal ja kuna mul kõrgem haagis ja tulede paneel eemaldatavad siis mina oma haagisega saan ka reaalajas päriselt koorma maha kallutada...Tuled küljest,haagise saba vastu maad ja alla tonni segukoti juba lükkad jalgadega ja libiseb maha või seod köiega puu külge koorma ja tõmbad haagise alt ära...Kallutusnurk selline,et raider naljalt peale iseseisvalt ei sõida...Enam pole reaalselt vajadust suuri koormaid vedada.Lappama lähvad need koormad kus raskuskese haagisel on paigast ära ja olen seda ka isiklikult tunda saanud ja polnud meeldiv.
Võtame nt kaubiku mis on pesukott expert kerega,neid igal automargil.Sellel on lubatud koormama mass 1200,kui sa nüüd lased poes tõstukil selle 1200 aluse tagant peale tõsta ja alus taga ukse juures siis kahjuks on selle pilliga sõitmine võimatu ja üliohtlik kuna juhitamatu...See alus tuleb jällegi lükata tõstukiga ette vastu kuudi seina,siis saad raskuskeskme paika ja ka sõita,aga paljud meist teavad seda?Mina sain teada siis kui kuut oli kaupa täis laetud maast laeni ja sõita polnud võimalik...Hiljem läksid kivid kuuti keset masinat ja segukotid salongi...
Postitused: 1,364
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
52
Ma sellise "kolm alust all ja tonnine kõige peal" torniga sõita ei julgeks tänavaliikluses. Eriti kerghaagisega. Eriti veel seetõttu, et kerghaagisel pole sellist asja võimalik normaalselt kinnitada - kinnituspunktid on vedelad ja annavad järgi. Hõõrdumist sel tornil pole ju s*ttagi. Seisab omal kohal ainult heast tahtest.
Aga kaalujaotuse teemale kirjutan alla. See ülekoormas alus või bigbag tuleb telje kohale saada ja selleks tõstuk peab teda lükkama. Kas pikkade kahvlitega või teise alusega, eriti vahet pole. Mul on küll üheteljeline piduriteGA, kui käru pidurid peale tõmbad, siis ei lõhi vedurit nii hullusti.
Postitused: 4,791
Teemad: 71
Liitus: Aug 2009
Maine:
24
Rahustuseks kõigile võin öelda,et nt tallinna tihedas liikluses pole kordagi selliste koormatega sõitnud,Keilas espakist või bauhofist koorem peale ja kilomeeter paar objektile,aga kuna enam ei tegele siis ka see on juba ajalugu...
Postitused: 214
Teemad: 12
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tere.
Ilmselt sobib see siia teemasse, kui ei sobi, pange mõistusevastastesse manöövritesse.
Sõitsin Iklast Tallinna poole, ja vastu tuli Renault clio, millel sabas treiler, ja sellel vist Fiat ducato kaubik, mis oli liiga ees. Üsna koomiline nägi välja, väike auto nina püsti tirib seda suurt haagist.
Postitused: 4,518
Teemad: 37
Liitus: Sep 2009
Maine:
55
Üks moodus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,602
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
29
Vektorite liitmist teavad penskarid ja pensioni eelikud, ehk ka inseneriharidusega nooremad inimesed. Põhikoolis vektoritest sellel sajandil ei ole räägitud.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!