4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Mis viga on seal? Volli remontimine võib üllatuslikult kulukaks osutuda. Bensiin või diisel?

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Lihtsalt auto külge vaadates kahjuks ei saa kindel olla, mis mudeliga on tegu. Küsimus ei ole luksuses vaid pigem töökindluses. Uuemad masinad on elektroonikat silmini täis. Piisab, kui tuleb üks juhe kuskil silla või käigukasti või veel üheksakümneüheksas teises "ajus" lahti või läheb kuhugi klotsi niiskus sisse....oledki kenasti teepervel ja ootad puksiiri (või vaenlase drooni).

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Jah, ma kartsingi et volvo on liiga "põhjamaine" nii robustseks ülesandeks nagu vanemad pikapid edukalt täidavad.
Register näitab et 2005 aasta diisel ja seisab juba üle kuu katkise aknaga Rakveres garaažide vahel. Ei tea küll kellele kuulub.
Vasta

Vedelikud said sisse ja Ranger käivitus peale raamivahetust nagu kellavärk. Esimene katse:


Natuke tegemist seal muidugi ikka veel on. Tagumine kast tuleb korda teha ja sinna elekter paigaldada. Pidurivedelik jooksis hetkel vasaku esiratta juurest välja, juhiaken sõitis ilusti alla ja jäigi alla. Ja eks vast selgub muudki aga igatahes auto töötab ja liigub täitsa iseseisvalt.
Vasta

On kellelgi kasutuskõlblikke jaapanlase 15 tolli plekkvelgi?
Auguvalem 5x114,3 , keskava 66,6 
Meie lowraider-2wd-hiluxil on all mõraste rehvidega 14 tolli veljed, kuid koormas pandi kaasa ka 15 tollised 6JJ15 veljed koos 195/70R15C naastrehvidega.
Ideaalis plaan osta samas mõõdus 15 tolli m+s nagu koormas, et purunemise korral saaks vahetada.
All siis sellised 14tollised
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

On aeg taas käivitada kobeda maasturi kampaania, mida me ei ole juba väga ammu korraldanud üheltpoolt ajapuuduse ja teisalt heade pakkumiste puudumise tõttu.

Seekord siis masinaks Toyota Hilux, mis lähenes teisele autole tagantpoolt liiga lähedale. 
   

Erinevalt täielikust tänavalegaalsusest on meie koopa mullakeevitajate ja Ukraina sõduri jaoks tegemist suhteliselt kosmeetiliste vigadega ja varuosi peale esitulede, paisupaagi ja võibolla ka radiaatorite ei tohiks kuluda. Masin on meie poolt üle vaadatud ja omanikuga kokkulepe saavutatud 6000EUR hinna osas, mille loodame Teie abil kokku koguda paari nädalaga. 

Meie abikontol on hetkel samuti vahendeid, kuid need hoiaks pigem varuosade tarbeks ja üks teine masin on veel ootel.
Hetkel ei ole veel teada, kuhu selle korjandusega hangitav masin teenima läheb aga noh, selle masina puhul on meil ilmselt järjekord uksetaga.

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ilus vaadata uusi ja kobedaid autosid. 
Ma tegin oma L200 le uued karbid ja taha ka stange laadse toote. Lasin raamile mastiksi peale ja plötserdasin keevituskohad karpidel keremastiksiga üle.  Siis kuna lihtsalt ei ole aega ja press läks ka katki.lasin kardaaniristid ja tugilaagri vahetada ühes töökojas. Viisin oma ristid ja asjad ja palusin kindlasti üle kontrollida ristide sobivuse jne. Tulemuseks on loksuvad ristid ja kirsiks tordil on kahel ristil nõel kaussi kukkunud ja siis pressiga kauss puruks vajutatud. Üks kauss on ka mingil põhjusel punktidega kinni lastud.
Kannan selle varuosade hinna 35.- ja tööraha 75.- euri oma õppepagasisse ning tellisin omadest vahenditest uue kardaani 276.- EUR eest. Uurisin ka kardaane parandavast butiigist ristide vahetuse maksumust. Pakuti suurusjärku 350...400.- +km. Hetkel vibrab kardaan rohkem kui vana puruks risti ja katkise tugilaagriga.
Hiace pidurisilndriga on ka kepp ja käpikud. Tellsin varuosanumbri järgi. Tuleb ikka mingi suvaline mis ei sobi. Küll on kinnituse poldid vale vahega ja siis on pumba sisend vale. Nüüd sain pumba mille eelnevalt loetletud asjad on õiged. Paigaldades selgus,et ühe kontuuri liitmik on mitte küljel vaid üleval. Iseenesest pole midagi hullu. Lihtsalt piduritoru tuleb põhja alt jaoturist uus vedada,et ulataks.  
Nüüd peab hakkama elektriga tegelema. Ehk saama tööle kojamehed,esi ja tagatuled,
Siis äkki saab jälle tõstukile ja kastile mingi raami ka alla teha mis seda s***a koos seal veel natuke hoiaks.
Kindlasti on see viimane L200 mida mina puudutan.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Neli autot veeres möödunud nädalal Ukrainasse.

T4 buss
Ford Tourneo
Sorento "Viljandi"

ja...
trummipõrin...
   

Mazda B2500  "Kalmistu"

Pikem reisikiri tuleb, seiklusi jagus.
Aga juba eile õhtul leidsin ennast koopas Sorento "Kohila" tagapidureid remontimas. Üks pool sai kenasti uueks - käsi- ja jalgpiduri klotsid, remondikomplektid sadulatele, kelkudele, kässarile.... Selle kinniroostetanud jama lahtikangutamine oligi terve õhtu töö.
Täna laekus garaaži hr Mux, kellega koos sai sama menetlus läbi viidud teise poolega. Kahekesi läks niipalju kiiremini, et vahetatud sai ka tagumiste piduritorude silla pealne osa.
Pilti ei teinudki, roostes sorondipidureid siin teemas jagub niigi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne