4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Kui kütus tagasi vajub võiks kaaluda kuulklapi paigaldamist?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

   
Esmaspäeva õhtuse seisuga on kobeda hiluxi sihtotstarbelise korjanduse seis 5263EUR ehk 87%. Natuke veel ja saab nurgas ootava laetud aku peale keerata ja alustada taastusraviga.

   


Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Pole päris asjassepuutuv küsimus üldse ja kui ei meeldi, siis kustutage ära...aga teie kui ilmselt eesti kõige rohkem odavaid soronte näinud garaaz - kas nad on kõik alt mädad või on kallimast otsast võimalik leida veel tugevaid isendeid? Küsin, sest soront on kõige odavam kättesaadav auto, millel 3500 konksu lubatud võtta on. Järgmine variant on inglise huumor juba...
Vasta

Siin mingi vimka sees, kus sa seda 3500 kilo nägid? Meie koopa 103kw sorontidele lubatud 2800kg.
Vastuseks küsimusele - kallima otsa variandid võivad olla pealtnäha head aga juba piisavalt mädad, et mina isiklikult sinna üle kerghaagise külge ei paneks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.

Kuna rung on siiski sama, on meie kogemustest ehk siiski kasu.

Lühidalt vastates - on küll võimalik leida mittemäda masin. Isegi odavast otsast. 700€ eest soetatud soront "Kohila" raamikeevitust ei vaja.

Põhiline on see, et paljudes kuulutustes välja toodud müügiargument "Ostetud uuena Eestist" tähendab kahtekümmet soolamarinaadis veedetud aastat.
Otsi masin, mis on vähemalt oma esimese elukümnendi veetnud soolavabas heaoluriigis.

Kohe autot vaatama tormata pole mõtet. Kui müüja ei ole nõus pildistama tagatiibu lahtise tagauksega nii, et "uksepiida" sisekülg näha siis pole mõtet aega raisata. Samuti on esimeseks indikaatoriks tagaluuk ja selle kojamehe ümbrus.
(Ukrainarontide kontekstis meid plekirooste muidugi ei häiri).

Raami roostetamise tüüpkohad on ka siin teemas põhjalikult kajastatud (ja keevitatud). On olnud, et pealtnäha viisakal raamil on pehmed kohad astmelaudade/küljeraudade kronsade all.
Vasta

(Eile, 11:08 AM)Telc Kirjutas:  Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.

Lisa: 125kw Sorentodel on osade kasutajate/remontijate hinnangul mootor õrnem ja neid olen ka päris palju nii kaanetihendi kui ka vända veaga müügis näinud. Seega taas mõttekoht, kas tasub 3,5 tonniga koormata.

Üks maasturispetsialist selgitas nende katelde kottiminekut järgmiselt:
õigeaegselt vahetamata pihustiseibid -> ummistuv õlivõttur -> kaput!

Ehk siis kui ostaks mingis meeltesegaduses selle masina endale, vahetaks profülaktiliselt need seibid, katkuks karteri alt ja puhastaks/vahetaks õlivõtturi.

Lihtsalt tähelepanekuna: 3,5t sarnases hinnaklassis veavad veel osad Mersu ML-id, Grand Cherokeed, 3,3t võtab sappa Pajero... aga ega needki rauamädaniku vastu immuunsed pole.
Vasta

(29-09-2025, 10:01 AM)isandpauk Kirjutas:  
(29-09-2025, 09:09 AM)Mahno Kirjutas:  Kütus saab siis ka alla, kui torus imepisike auk on. Diisel sealt välja ei tule, aga õhk vaikselt sisse läheb. Või kui auk on kuskil paagi peal vms kohas, kus väike niiske täpp toru peal silma ei torka.

Toru on vahetatud uue vooliku vastu eest taha välja, terves pikkuses.

Ma ei tea, mis voolik seal on, aga lihtsalt hiljutine vahetu kogemus, kus sai autol pidurisüsteemi värskendatud. Kasutasin korraliku tootja osi (mis tänapäeval ei tähenda enam eriti midagi). 4-5 päevaga tekkis piduritesse piisavalt õhku, et enam liiklusesse minna ei soovinud. Otsitud sai kaua ja lõpuks tuli välja, et tutikad voolikud lekkisid õhku niimoodi sisse (ilmselt siis otste liidete vahelt), et välja ei lekkinud tilkagi vedelikku.
Vasta

Minu paha, tõesti vaatasin 125kw soronte, ilma et oleks näotõstele tähelepanu osanud pöörata. Nii vanemad, kui uuemad on tõesti vähem. Mootori õrnus tegelikult ei tee muret, sest koormata on kavas lokaalse transpordina ja väikestel kiirustel. Küll aga võiks raam ühes tükis seista.

Aga jah, 3,5t on võimalik alternatiiv veel ML, inglise huumori variatsioonid (land rover), osad patrolid, touareg, gc - aga ega nad kõik on vanad tänaseks. Poeuute autode lubatud haagised on üldse vastu maad läinud seoses hübriidluse levikuga - ja ilmselt pole käru vedamise numbrid midagi, mis põhiturgudel massostjaid üldse kuidagi kotiks.
Vasta

125 kW Sorentol on sama mootori plokk, mis 103 kW. Pea on teine aga eks see on ka üldiselt üks probleemide ema kui samast mootorist pigistatakse rohkem välja. Üldiselt nende kered ja raamid on mulle tundub paremad. Midagi on seal ikka faceliftimise käigus muudetud.
Päris hea masina võiks saada nii kui 125 kW autole paigaldada 103 kW mootor. Seal veidi leiutamist pihustite elektri ja voolikutega on aga üldiselt pidi tehtav olema. Samas peab silmas pidama, et 103 kW on EURO4 ja 125 juba EURO5 saastenormiga.
Endale vist otsiks Soomest või Rootsist mõne vähem roostes 103 kW auto. Nad seal suudavad teid lahti lükata ja ei soola. Olen sellega raskeid koormaid vedanud ja jõuab tõmmata küll.
Vasta

L200 värv ja natuke tjuunimist ning T5 juhtmestiku ulme  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Headest uudistest nii palju, et Rangeril sai täna korda akende üles ja alla liigutamine. Kuna ostetud lüliti ei töötanud siis lasin olemasoleva lüliti elektroonikul korda teha. Siis võtsin küljest ära veel juhiakna mootori ja koputasin seda haamriga nagu kollase T4 annetanud ksf soovitas seisnud autode akende mittetöötavate mootoritega teha. Selle peale aknad käivad nüüd mõlemad probleemideta.

Kollase T4 eest saadeti veel just hiljuti tänusõnad ja kiideti, et hea auto on! Mõned pildid on ka sellest Ukrainas tehtud.
           

Rangeril käsipumba eemaldamine süsteemist kütuse alla vajumist kahjuks ei peatanud ja käima ta ikka ilma kütust üles tõmbamata ja õhutamata ei läinud. Paremate mõtete puudumisel tuleb siis kankuga katsetama hakata. Tagasivooluklapi paigaldamist pigem ei soovitatud, et võivat ikka probleeme tekitada.
Selle asja juures häirib mind kõige rohkem, et esimesel korral läks ilma õhutamata käima ja seisnud oli üle aasta ja selle aja sees oli mootor koos ksp-ga veel ühelt raamilt teisele tõstetud. Nüüd aga ei tee järgmisel päeval enam plärtsugi nagu kõrgsurvepumpa oleks vahepeal õhk sattunud. Müstiline lugu.
Vasta

Tagasivoolu klapi paigaldamine on jah natuke libedale teele minek. Probleem ju jääb ikkagi alles. Ehk jah.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Rangeril läks koos raamiga vahetusse ka paak. Eks nüüd tuleb järgmisena panna masin tilguti külge ja üle vaadata, mis toimub.
Hiljuti sai tellitud alist paar sellist mõneliitrist tilgutit nagu pildil
   

See tilguti toimis mootorratta puhul täitsa hästi, paagi kraani külge ühendades sai paagi tühjjaks ka lasta.

Paneme rangeri sinna luti otsa ja eks siis paistab Smile

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne