mikulaine
Registreerimata
pealkiri peax kõik ytlema.
Oma pilguga vaadates ei saa vist silindri kaant lihvida sest kolb hakkax kohe vastu käima.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kas rahvas ei ole ikka aru saanud, et igasugune \"forssimine\" lühendab masina eluiga mitmeid kordi.
Loe kuni 125 foorumist \"delta/võrri forssimist\". Kui ikka masina p....e tahad keerata, siis kasuta samu nippe, mis need sellid seal.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
teah jah kas sel mõtet on. Kui edasi ei lähe ega ta siis ikka ei lähe ka. Kihutamiseks osta lääne ratas.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Loe hoolikalt läbi mu signatuur (kehtib ka mootorrataste puhul)!
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
ainus asi mis sääl teha on: uuem väntvõll(voshod), uuem karburaator (voshod või miskit võimsamat), korralik silinder koos kolviga(kui paned peale ainult ühe rõnga siis on kolvi liikumisel takistus väiksem, läheb paremini pöördesse), ülekannet võiks ka veidi näppida ja natuke kanaleid ka lihvida.
mikulaine
Registreerimata
kolvirõngad
Kui yx jätta mis siis surve astmega juhtub,
tglt on jõud mulle olulisem kui lõppkiirus.
Olen lugenud et mõned panevad just kolmanda juurde(treivad kolvi ja rõngas piale.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
no siis võiksid esimest hammasratast väiksemaks treida ja tagumise veidi suurema teha.
Postitused: 120
Teemad: 19
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
esiteks... kui üks kolvirõngas ära võtta, siis surveastmega ei juhtu midagi... surveaste on muutumatu suurus... mis aga muutub, on kopressioon, mis on mootori tööks väga vajalik... on olemas jah spets kolvid, millele ongi mõeldud üks rõngas (L-kujuline)... kuid neid kolbe on üsna raske leida...
teiseks... kolmanda kolvirõnga panek on kõige suurem idiootsus... sellega suureneb vaid hõõrdetakistus, mis vähendab mootori võimsust... võib-olla jah mõned idioodid on komanda rõnga juurde pannud ja ütlevad, et jõudu tuleb juude... vast ainult seetõttu, et esimesed kaks rõngast on juba väga kulund...
kolmandaks... uuem väntvõll (voshod)... k-175 on sama väntvõll mis voshodil... vahet pole
neljandaks... kui sa tõesti tahad ainult jõudu juurde, siis piisab jah, kui tagumise hammasratta suurema paned... esimest pole vaja üldse puutuda...
ikkagi olen ma su rattast huvitatud... äkki soovid parem maha müüa?
Postitused: 317
Teemad: 21
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Soovitan panna peale panoonia karbuss.
\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
mina teeks masina korda ja rohkem põhimõtteliselt ju vaja teha polekski