03-06-2004, 10:43 AM 
	
	
	pppp Kirjutas:Äkki wax muretses hoopis garaazhipõranda mökerdamise pärastMingi kärsakas oli jah seesMis õli seal sees oli? \"Meeldiva aroomiga\" TAD?
 Eks vahetan selle Valvoline vastu
 Eks vahetan selle Valvoline vastu  
	pppp Kirjutas:Äkki wax muretses hoopis garaazhipõranda mökerdamise pärastMingi kärsakas oli jah seesMis õli seal sees oli? \"Meeldiva aroomiga\" TAD?
 Eks vahetan selle Valvoline vastu
 Eks vahetan selle Valvoline vastu  
	 
  
  Üritan varsti pilte kah teha hetkeseisust.
 Üritan varsti pilte kah teha hetkeseisust. 
	 Kõik matid, tungraud, tööriistakomplekt, kõik on nii nagu ta 1974 aasta 28. novembril poest tuli. Mina olen nüüd siis teine omanik
 Kõik matid, tungraud, tööriistakomplekt, kõik on nii nagu ta 1974 aasta 28. novembril poest tuli. Mina olen nüüd siis teine omanik  Esimene oli naisterahvas kes ta uuena 5165.- rubla eest ostis
 Esimene oli naisterahvas kes ta uuena 5165.- rubla eest ostis  Eks roostet natuke ikka ole tiivaäärtel. Parem tagatiib on natu rohkem kannatada saanud, kuna garaazi lagi olevat tilkunud
 Eks roostet natuke ikka ole tiivaäärtel. Parem tagatiib on natu rohkem kannatada saanud, kuna garaazi lagi olevat tilkunud  Kõik talved olevat garaazis seisnud - seda kinnitab ka pilk põhja alla.
 Kõik talved olevat garaazis seisnud - seda kinnitab ka pilk põhja alla. 
 
 
![[Pilt: M412b.jpg]](http://www.valvoline.ee/wax/mos/M412b.jpg) 
	väike-tom Kirjutas:Oma lapsepõlvest mäletan millegi pärast et sõbra isal oli selline M 434 (ametiauto) ja tagumine luuk käis kahes osas lahti st. klaasiga osa käis eraldi üles ja alumisel osal olid hinged all servas ja luuk käis alla. Või mäletan tõesti valesti?

![[Pilt: M_427_Elite_10.sized.jpg]](http://www.automoto.ee/gallery/albums/moskvits427elite/M_427_Elite_10.sized.jpg) 
	
 
	mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.
 Nysasid küll lammutaks.
 Nysasid küll lammutaks.
	wax Kirjutas:Ja just vasak tagatiib
pppp Kirjutas:wax Kirjutas:Ja just vasak tagatiib
Kui hull see praegune on? Pildilt näha, et mehine pahtlikiht peal, aga mis seal all on? 433/434 tiiva leidmine on vist suht raske...
 Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb
 Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb  
	 Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb
 Annab muidugi uuesti pahtliga sirgeks ajada, aga kauaks ta sirgeks jääb 
agaa Kirjutas:Võibolla pole küll õige jutt aga ma olen lootusetult lömmis asju parandanud(kui ei ole asendusvarianti ) nii,et löön enamvähem asja õigesse konditsiooni
ja siis Dinitroli Alu pahtliga.Jääb nagu metall.
 Kuid seda pahtlit läheb sinna päris kõvasti, kuna nii sirgeks ei saa ikka peksta kui tahaks - lömmi sõites plekk ju venib.
 Kuid seda pahtlit läheb sinna päris kõvasti, kuna nii sirgeks ei saa ikka peksta kui tahaks - lömmi sõites plekk ju venib. 
wax Kirjutas:Kas sinna siis tavalise 408 tagatiib ei sobi? Või on see tagatiib kuni esiukseni?mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.
Ja just vasak tagatiib
Martti Kirjutas:See on jah esiukseni ,aga mul tekkis mõte ,et kas on väga õudne keevitada kokku tagatiib ja uks nagu Uglyant oma Oopli mitme koha peal tegi.wax Kirjutas:Kas sinna siis tavalise 408 tagatiib ei sobi? Või on see tagatiib kuni esiukseni?mossepower Kirjutas:hetkel tuleb emexis silme ette kohe 4-5 univ. mosset ja lisaks tosin 412/IE-d ja 3 nysat, üks veel täiesti sõidukõlblik aint tuled-aknad puru.
Ja just vasak tagatiib
mossepower Kirjutas:See on jah esiukseni ,aga mul tekkis mõte ,et kas on väga õudne keevitada kokku tagatiib ja uks nagu Uglyant oma Oopli mitme koha peal tegi.
 
	 
	