volga (gaz21): kollased esi ja taga suuna tule klaasid, esimesed stanke otsad, plokikaane tihend
muravei:kolb,sõrm,rõngad,ja sõrme splindid
isa ostis kah endale mingi 25 kroonise käepideme 15 krooniga
ja koos lõunaga läks kokku ligemale 600
oleks teadnud, et põhirahaühik on 25, oleks soovitanud sõbral kaubelda ostis teine ilusa suureformaadilise värviliste illustratsioonidega ZAZ968 raamatu 100 eeguga
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2004, 08:39 AM ja muutjaks oli Romka.)
Sai ka ise käidud ostmas-müümas. Võrreldes kevadise laadaga oli rahvast 3x vähem. Naljakas oli see et põhiostjad olid hommikul veidi peale kella 6 ning hiljem müüdi neid samu asju mujal edasi aga kirve hinnaga (tundub et müümata need jäidki). Pärast osteti vaid 5-25.- krooniseid asju. Aga päevaga võib rahule jääda sest sai isegi mõned väärt asjad leitud.
Lisan ka mõned suvalised pildid.
sai ka siis käidud müümas-ostmas, suurt miskit maha ei müünd, küll aga sain escordile kandiliste tuledega variandi iluvõre ja ühe põlenud JAwa 555 ostsin kah, sealt saan seisuhargi ja ülejäänu panen lae alla rippuma, kuna see on sigalahedalt säilinud... kes käis ja nägi teab isegi...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
tamar99 Kirjutas:To mosse mis 1500 euri maksis oli ikka eriti kohe sara isegi pahtlit ei olnud viitsitud panna vaid sprayga värviparandusi tehtud . . .
Mina oleksin sääraste kommentaaridega veidi ettevaatlik, sest kommenteeritava kraami müüjad võivad puhtjuhuslikult olla ka muide käesoleva foorumi kodanikud.
Lõplik hind on nagunii igal konkreetsel juhul ostja ja müüja kokkulepe, mitte lipik külje-/tuuleklaasil.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Muuseas kõige parem kraam ostuks-müügiks ei ole kunagi kellegi poolt juba \"hästi\" restaureeritud vaid ikka pigem projekt, kust kõik vead on juba tehingu ajal näha. Vigade esiletoomine müügi hetkel lisab minu silmis ka pisut usaldusväärsust kaubale.
unicman Kirjutas:ja ühe põlenud JAwa 555 ostsin kah, sealt saan seisuhargi ja ülejäänu panen lae alla rippuma, kuna see on sigalahedalt säilinud... kes käis ja nägi teab isegi...
Sellest küsis omanik miski 25 eeku või oli isegi vähem. Jätsin ostmata kuna olin kohal mootorrattaga - oleks pidanud selle riista kaassõitjale selga siduma...
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2004, 14:19 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Minu saak oli umbes 1000 krooni eest kirjandust.
Loetelu:
1.kaks Noorte Hääle erinumbrit 1949.aastal Pirital peetud N.Liidu ringrajasõidu meistrivõistluste puhuks, numbri 1. ja 9. (30.-)
2.K-125 tehaseinstruktsioon (teleskoophargiga variant)
3.K-175 tehaseinstruktsioon (sisuliselt K-175A oma, aga siiski ilma täheta veel).
4. Iz Planeta (1964) tehaseinstruktsioon (50.-)
5. STZ-Nati eestikeelne remondijuhis.
6. 75.aastat Steyri tehast (saksakeelne ülevaade piltidega 225.-)
7. Moskvitš-407 remondiraamat (vanapapist omanik küsis 15.-, andsin talle 25.-)
8. 1962.aasta Spordilehe aastakäik (100.-)
9. Raf-2203 varuosakataloog (150.-)
10. ZAZ-1102 Tauria tehaseinstruktsioon (50.-)
11. Tehnika Molodjozi aastakäik (1954, 50.-)
12. Gaz-51A varuosade kataloog (1963, 150.-)
13. ZAZ-966 varuosade kataloog (1972, 80.-)
Rohkem hetkel ei meenu. Lisaks pakuti mulle üht uuemat RAF-2203-e ja kutsuti vaatama restaureerimisel inglise sportautot MGB-GT.
Päeva parim ost oli tõenäoliselt tuntud veoautotaastaja muretsetud GAZ-51 vineerkabiin, mis reaalis küll suurt prügihunnikut meenutas. Tegelikult aga ülisuur haruldus.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Aspelund Kirjutas:2.K-125 tehaseinstruktsioon (teleskoophargiga variant)
3.K-175 tehaseinstruktsioon (sisuliselt K-175A oma, aga siiski ilma täheta veel).
Ega neis kummaski ei olnud midagi K-58 kohta? Vahel juhtub nii, et on mõni oluline lauseke vahele poetatud. Ise asi muidugi, et kas sa neid veel uurinud oled.
Kui leiaks K-58 tehaseinstruksiooni (joonised, kokkupanemis õpetus jne.) siis oleks valmis selle eest raha välja käima!
Aspelund Kirjutas:Päeva parim ost oli tõenäoliselt tuntud veoautotaastaja muretsetud GAZ-51 vineerkabiin, mis reaalis küll suurt prügihunnikut meenutas. Tegelikult aga ülisuur haruldus.
Usun. Peale vaadates oli kabiin küll armetus korras, kuid siiski taastatav.
Samas ei komista iga päev ka Põhjala kummitehase jalgrattarehvide otsa, mille valmistamisaastateks 1951 ja 1952, kuid mis on jahedas ja pimedas kuuris peaaegu uutena säilinud ja pole iial millegi all olnud. Mina sain laadal nende õnnlikuks omanikuks ja usun, et need rehvid hakkavad Eesti päritolu ETK Originaal marki jalgratta all õnnelikku elu elama
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Erik, tehaseinstruktsioon on üldjuhul konkreetse mudeli kohta. Seega ei käi K-125 ja K-175 instruktsioonid K-58-ga kaasa, vaid talle on eraldi spetsiifiline instruktsioon.
Samas, teatud tehnikaosa on neil ühine.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mõlemad raamatud olemas TTÜ raamatukogus ja Rahvusraamatukogus.
Mis rahasse puutub, siis seda ei taha ei mina ega kumbki mainitud avalikuks kasutamisest mõeldud raamatukogudest
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Muuseas, mõlemad raamatud, millele Valdo viitas, peaks sisaldama põhjalikku võrdlevat varuosakataloogi st. on näidatud, millised detailid on mudeliti sama ja millised tegelikult muutusid.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mõned pildid siis Gaz-51 kabiinijäänustest ja K-58-st.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Otsi mind homme tööl ülesse, annan Sulle 965A kataloogi koopia tegemiseks.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Küsisin selle K-58 müüa käest, et kas ta on originaal juppidest ja ta vastas, et jah. Mulle aga tundus, et rattad on valed. Muidugi ei tea mis rattad tal peaksid olema kuid sellel rattal olid peenikesed võllid aga kiigel on jämeda võlli avad... võin eksida ka igati.
Parem on ikka see raamat hankida ja sealt kõik vaadata. Kas sellest koopiaid lubatakse teha muidu? Ja kumb võta kas esimene või teine?