BlackJack
Registreerimata
kas on võimalik säärekale kuidagi turbot teha :lol .Mul säärekaid 2 tykki ja varuosi ka palju.Üks asi veel,kui panna paaki shell v-power 99+ kas mootar lendab siis õhku?
BurnStreet
Registreerimata
Säärekat saab ju ilma turbotagi forsseerida. Säärekafännist tuttav treis kolvi ja pani 3. kovirõnga, viilis silindripead ka natuke maha ja sai asfaldi peal 70 km/h sisse (1 käiguga). Ketihammasrattaid vahetades saab ka kiirenduse ja tippkiirusega mängida. Isiklikult arvan, et 100 km/h on reaalne. Proovi enne seda saavutada.
V-poweriga tunneb vahet vast siis alles, kui surveaste 11+ on, et siis ei detoneeri nii kergesti. Tavalise mootoriga pigem võimsus kahaneb kui kasvab.
Jugoslaavias tehti GP 50 jaoks sellised ägedad 50 ccm mopeedid, mis kaalusid 40-50 kg ja 18hp@16 000 p/min mootoriga saavutasid kiirusi 200 km/h ligi, ilma et tubot vaja oleks olnud.
BurnStreet
Registreerimata
Selle \"1-käiguga\" panin, et keegi ei mõtleks et ma mopeedist räägin.
Võrri forsseerimisel on siis mõtet, kui motika lube pole, aga kahel rattal ringi liigelda ikka tahaks. Lisaks on hea lihtne ehitus sobiv algajale, et kahetaktilise hingeelu tundma õppida.
Originaalse raami ja kergelt ülekäidud mootoriga loomulikult 100 km/h sisse ei saa, säärekad ju nii madala kvaliteediga kaa.
Hakkajamad ehitavad selle uuele kergele raamile ja originaalse ebakindla süütemängu asemel on ka kindlasti miski parem süsteem. Asi siiski rohkem teoreetilisemat laadi, sest kes kõva ehitaja on, võtab ette juba tõsisemad masinad.
Sääreka peal juba 70 km/h juurea üsna kõhe olla, aga see sääreka võlu just ongi - rohkem adrenaliini
Postitused: 5,872
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Kui adrenaliini vaja, siis pane peale Druzba mootor, teadjamate sõnul saab sellega võrri kenasti jooksma. Üks selline oli kunagi ka osta.ee-s müügil.
Aspelund
Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Mul oleks hädasti ühte säärekat vaja, äkki keegi pakuks?
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Peale mõningase teadusliku huvi pole võrri forseerimises küll midagi huvitavat
*****
sellele vaidleks küll vastu, minu arust on võrri modimine küll igatviisi arendav tegevus, kardan et kui mul nimetet riistapuu poleks esimene sõiduriist olnud poleks praegu autode siseelu vastu mingit huvi. siis lihtsalt vahetaks mingeid eXX-se uute vastu ise eriti aru saamata mis sääl kapoti all toimub ja küsiks sr-st, mix kets ringi ei käi (vabandan kui kedagi solvasin)
omal ajal sai d-8-st ikka maksimum välja pigistatud, kolme rõngaline kolb, põlemiskamber väiksemaks freesitud, mopi karbuss, mis tegemata jäi oli süütemomendi automaatika - forsitud ühekäigulise põhiviga ongi see, et suuremate kiiruste peal tahab varasemat süüdet, kui paned alguses varasemaks, siis ei saa alguses minema
maru hea oli küll kui mingid ülbed delta ja karpati mehed pettunud nägudega tagant vahtisid
see masin vedeleb praegugi tykkidena suvila pööningul
turboga võrri tahaks küll oma silmaga näha, kui keegi sellise asja valmis teeb
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
On keegi 2-taktilisele bensumootorile üldse kunagi turbot peale aretanud? Sai netis väheke otsitud - ainsad kahetaktilised turbomootorid, mida leida õnnestus, olid suured laeva- ja veduridiislid :???
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Mootorsaage peaks vaatama, mõndadel on peal. Turbo.
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Teoreetiliselt natuke mõtlesin tavalise 2 - taktilise ülelaadimisse, sisuliselt peaks asi täitsa võimalik ja teostatav olema, esialgsel mõttevälgatusel tuleb lagedale 2 asja: väga madal surveaste peab olema, teiseks kütusekulu ikka matsakas, kuna rõhk jookseb väljalaskekanalist usinalt välja.
Ülelaadimisega Ural (4-takti) võib samas üsna raju välja kukkuda, ainult jahutuse probleemid - ilmselt vedeliku peale tuleks ümber teha.
BurnStreet
Registreerimata
Siin on Yamaha RD350-le Garretti turbo ehitatud (Kui RD on ikka 2-taktiline :??? )
http://www.mtek.chalmers.se/~expe/Link/rdeng.html
Siin on hoopis ägedam ratas:
http://www.kawasakitriplesworldwide.com/...rcycle.htm
BurnStreet
Registreerimata
Vene ratastel pole kuulda olnud, et oleks mõnele turbo ehitatud. Kuid igiammusel vene ajal olid 2-taktilistel sportstiklitel kompressorid:
Kolbkompressor nt. IZ-51-l karteris, mis lükkab koos mootorikolviga samaaegselt segu silindrisse.
Eksentrilise rootoriga kompressor, nagu ka M-35-l.
Järelikult peaks turbo või miski tsentrifugaalkompressor ka põhimõtteliselt üsna edukalt töötama. Ega suurt boosti ei kannataks, aga natuke ikka