Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
DDRi autoehituse ilusam pool,sellele järgnes ju kuubikujuline W353.Mudeli 311 (mis ka pildil) baasil tehti 50.aastate lõpul muuhulgas ka päris ilusat kupeevarianti,mis aga osside jaoks liiga kallis ning wessidele oma 2-taktilise mootoriga liiga aeglane...
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
smolin Kirjutas:Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?
Nagu siit näha, pole kumbki originaal.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Kui ma ei eksi,siis seisis see sama auto Tartus Tammelinnas suvel natuke aega.
Postitused: 62
Teemad: 5
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
Kapoti alt avaneb vaade, nagu oleks keegi täis peaga mootorit ehitanud. Kolm süütebooli???
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Mul oleks sellele autole eraldada kaks korralikku DDR-i talvediagonaalrehvi \"Pneumant\" 5,60X15. Kuhu ma need postitada võiks?
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 3,630
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
kapotialune on tõesti huvitav. Huvitav on ka originaali ja \"kättesaadavatest vahenditest\" kokkuklopsitut võrrelda.
eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad
siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
See põlvkond on kõige ilusamad Warred! Eriti kupee ja kabriolett!
Oleks veel neid Eestis!
Just a man!
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
smolin Kirjutas:13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.
Vahepeal natuke pilte uurind ja paistab, et karbuss on lihtsalt pisut hilisema Wartburgi oma. Pildil on näha ka jäme voolik kahe õhupuhasti vahel, nii et mõlemad tõesti tegevuses.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.