Postitused: 176
Teemad: 6
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Ka aeglusti on täiesti olemas, lülitatav käigukangilt: krae üles, kang vasakule-alla (tagurpidi käik: krae üles, kang vasakule-üles). Proovitud- roomab. See selline huvitav nüanss, mida isegi paljud staažikad kaitseväelased-piirivalvurid ei tea.
Kas kellegil on VW Iltis müügiks pakkuda ja mis ta hind võiks olla?
Nüüd ma tean , mis nende VW Iltiste hinnad võivad olla kuni 22 000! Arvan ehk enamgi!
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Kuressaares viis piirivalve sellise emksisse.Tahtsin ära osta aga riigi asi ja seda ei tohtivat ilma loata müüa.Istuks selle mootor luaz-ile ka peale?
Käisin oksjonil - alghinnaks küll oli 800 aga meeletu tõus - huvilisi oli palju ja kõik osteti ära!
Postitused: 2,664
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
küsimus ei ole mitte selles ,et kas saab paberite järgi registreerida seda ümberehitust, vaid selles, kuidas see praktiliselt välja näeb?Kas Iltise originaalkäigukast ikka istub suvalise volkari mootori otsa?Mis saab elektrisüsteemist? Kas on võimalik originaal genekat , starterit jm. kasutada või peab kogu süsteemi ümber ehitama?Kas mootori kinnitused sobivad?Kas radiaatoriga ühendamine õnnestub?Registreerimisega ei teki probleeme, see on selge.
Taastan ühte sellist isendit.Paraku piirivalve oksionilt sain ainult masina,mitte tema juurde kuuluvat ninni,nänni.Kas keegi teab, tuli nende autudega ka varustust kaasa (labidas,kirka,tööriistakomplekt jne),kui tuli siis kust seda võib hankida?
Tungraud ja tõkisking on mul juba hangitud.E oksionil on mul juba pikemat aega silm peal. Nende labidatega mida sakslane iltise omadeks peab, komplekteeritakse kõiki veermike sõjaväes. Iltisel on kapoti all spetsiaalne kinnitus, kuhu sobib ainult tema labidas.
Seda ma tean, et kapoti all on koht selle jaoks kuid pole siiani kedagi kohanud, kes seda oleks seal all üldse näinud. Kas seal e-oksjonil ka meie sugustel sõna sekka üldse ütelda on ja kuidas oleks sealt üldse võimalik osta- kui on?