[
Räägi sellest lahendusest lähemalt!
Ma ehitasin omale zili kompressorist midagi, kui asi jäigi selle taha, et, õhk mis sealt tuli oli nii õline ja niiske, et käe pritsi ette pannes, siis käsi tilkus

Lisapaagiks oli zili pidurisüsteemi paak ja plaan aretada vana propaaniballoon, mis nüüd kenast 2 aastat ilma ventiilita tuuldunud on
[/quote]
Mul oli ka alguses üks väike paak ainult vahel, siis kippus vett ja õli viskama värvimise ajal.
Momendil on kolmeastmeline õli-veeeraldussüsteem.
Kõigepealt on väike paak (pildil on selle otsas manomeeter), sinna tuleb sisse kuum õhk otse silindritest, seal on esmane õli ja vee eraldus, all on klapp, mis sulgub õhu survega, kui kompr. ei tööta, on klapp avatud ning õli ja vesi valguvad välja.
Siis tuleb kamazi piduriõhupaak, see on suuram ca 40 l, selle küljes on rõhu kuulregulaator -- laseb liigse õhu välja; all on samuti sodi väljavooluklapp
siis on tükkmaad voolikut ja moskvitsi tsentrõlifilter, millest muu välja kistud, sisemus on kaltse täis -- see püüab veel järelejäänud niiskuse ja õli kinni. Väljavoolav õhk on täiesti puhas.