Sellise suure töö peale oleks pidanud küll ikka originaali ajama masina. Eriti naljakas tundub mulle see ,et inimene ,kes on seda autot jupp-jupi haaval taastanud ,ei ole jõudnud teadmiseni ,et 1949 aastal toodeti M400-dat ju 401 tehti ju aint 54-56 aastatel. Lisaks veel 1949 oli viimane aasta kui käigukang oli esimesel generatsioonil põrandal, aga kuna see oli väga ebavastupidav siis see pea alati asendati roolihoovastikuga, eriti veél seepärast ,et need autod nii vanad ja tol ajal oli auto kallal nokitsemine väga moes. Oopli veljed ka naq eriti mosse alla ei sobi, 400 ajal olid veljed juba teises stiilis ei olnud nii suuri auke. Aga masinal on ka väga häid külgi nt. on eemaldatud suunatuled.
Astmelaudade kohapealt võiski originaalis nii olla, sest esimestel M400 olid väga omapärased, nt. esimesel M400 mootori generatsioonil ei olnud ju õlipumpa ja sellised kausikesed viskasid õli nukkvõllile nii ,et pool sellest jäi õlitamata
Neid mootoreid loomulikult küll säilinud pole. Minu vanaisa omas 50`ndate keskel sellist ja tema jutu järgi oli see õlipumbata mootor juba 30-40 tuhande kilomeetri pärast läbi, siis oli kuidagi tööle timminud ,et kähku maha müüa.