Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kuidas Sa üldse tead/näed, et karterisse bensiinisegu jõuab?
Kui jõuab, siis on kuidagi karvane tunne siiski, et karter laseb selle tomu kusagile välja ja põlev-ollus on kolvi peale viiva kanali avanedes juba oma rõhu minetanud ja seetõttu ei liigugi enam kusagile.
Vahetasid ära karteri tihendi - st Sul oli mootor pooleks ja panid uue poolte vahelise tihendi? Kui nii, siis ei tohiks sealt vahelt läbi tulla.
Siis jäävad üle mõlemad simmerid (peaülekande poolne ja elektrimängu poolne) on korras? St kas elektrimäng (võlli ümbrus) on kuiv ja kas siduri/käigukasti õli hulgas bensu ei ole?
Või äärmisel juhul mootoripoole kahjustus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
algul mul oli silikon karteri poolte vahel ja mõtlesin,et see on otsad andnud aga siis panin tihendi aga ikka sama jama.elektri poolne simmer oli norm aga teine kummist värk peaks ka norm olema kuna ta mul samal päeval alles käis normilt igasugustel pööretel aga pensu läks väga palju.mul peal jikkov mis funksioneerib hästi eelmine suvi panin ja töötas normilt läks kohe paremini pöördesse.ja kaeteri imeb ta kohe kindlasti täis kui tagurbidi keerata siis jookseb bens välja ja mujalt ei tule mul ajalehed all.kui bensu karter täis siis tagudes juba leegika otsast tuleb paar tilka ja kui käima läheb kuidagi siis lööb algul kohe vähe bena välja karterist.ja töötab seni kui täitsa otsas siis jääb seisma.vat ei saa aru miks kohe esimese laksuga bens küünlani ei lenda ja isegi kui karteris bensu siis ta ei taha küünlani jõuda
VEllou KAsk
Registreerimata
Kui bensiini leegikast tuleb, siis põhimõtteliselt on see bensiin sul küünla juures juba ära käinud ja suundub välja...
Üks asi on arusaamatu, et sa ütlesid: \"kui käima läheb kuidagi siis lööb algul kohe vähe bena välja karterist.\" Küsimus selles, et kus ta sul välja lööb, äkki selles ongi su probleem, et pole küllalt tihedalt koos need asjad ja kõõga.
VEllou KAsk
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
asjad on kõik tihedalt kinni ja küünlani bens ei jõua kuigi karteris on.olen vaadanud kogu aeg küünalt ja täitsa kuiv ja ilus küünal ja särtsub nii nagu vaja.seline asi veel,et hommikul külmalt läheb käima kohe ilusti ja töötab väga vähe ja siis tõmbab küünla märjaks kuna karteris ujub bena aga soojalt bens küünlani ei jõua ja kuidagi kohe ei saa siis käima.peaks karteri diislit täis valama ja siis vaatama kas simerlingid peavad ikka täitsa ilusti aga nad peaks ju korras olema kuna külmalt ju käivitub.ma nägin sellist lauset siin foorumis-planetal oli rõnga lukuvahe liiga väike,kuumalt jäi jube mannetuks ja samuti ei tahtnud käima minna,külmalt aga küll-mida see lause täpsemalt tähendab
Postitused: 3,091
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Ma pakun välja, et su aparaat saab hoopis liiga palju kütust. Sellel mootoril ei lähe küünal naljalt märjaks kui lihtsalt vänta lööd. Seda näitab ka see, et külmalt läheb hästi käima, aga niipea kui mootor töötades soojeneb, märgab küünla ja jääb seisma.
Reguleeri kütust vähemaks ja süüde paremini paika (kui vändast käima ei lähe).
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
aitäh abi eest karbuss andis jah palju peale