Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Anohhini järgi suurendati 1952 aasta lõpus Pobeda ploki sisselaskekanalite läbimõõtu mis andis võimsuse kasvuks 3 hj. S.o. Pobeda võimsus on 1952 aasta lõpust mitte 50 vaid 53 hj. Kas oskab keegi kommenteerida või on näinud-kõrvutanud \"uut\" ja vana Pobeda mootoriplokki. Kas tuli siis 1952 a lõpust uus valuvorm või kasutati mingeid muid vahendeid kanalite avardamiseks?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
15-03-2005, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2005, 10:08 AM ja muutjaks oli
pppp.)
valdo Kirjutas:Umbes samal ajal muudeti ju ka hülsside tehnoloogiat silindrite juures.
Kirjuta palun lähemalt mis seal tehnoloogias muutus? Väegagi huvitav! Äkki aitab mul mingisse ajastusse paigutada üht tehasetavotis seisvat Pobeda mootoriplokki.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Ise küsin ise vastan (aga võibolla on teistelgi huvitav): Šneideri raamatu \"Remont dvigatelei avtomobilei gaz\" järgi toodeti GAZ M-20 mootoreid kuni nr-ni 66900 hülssidega mille pikkus on 143,5 mm. S.t. võrreldes varasemaga hülsi pikkus lühenes.
Teine asi: silindridiameetriga 82,5 mm Gaz mootoriplokkidele löödi mootorinumbri järele vene tähestiku täht \"tsee\". GAZ mootoreid silindriläbimõõduga 82,5 mm ja 82 mm toodeti kuni 1951 a. Edasi tulid 81,88 mm ja väike osa 82,12 mm.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.