Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Tegelt asi ikka siin vist suhtlelina st 120 jääb väheks. Siin soovitakse vanast planeta5 mootorist viimased jõuvarud väljapigistada. ÜHESÕNAGA jõudu on vähe kW on liiga vähe. Teine karpa on hea, kuid küsimus targematele: kas käigukasti ei anna kiiret hammakat toppida ning ette suurem veoketihammakas ja taha väiksem ka veel.
Veidi ka enda arvamust. kui omad head planetat siis ära lase teda sõelaks, krt küll Eestis neid kohvimasinaid isegi juba palju, ei taha neid hakata aastate pärast lappima. Oleme reaalsed punnvõrr on punnvõrr, tsikkel on tsikkel,----- planeta on planeta. Pole vaja teda muuta - head nahka sellest ei tule. Vaheta oma planeta välja.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
w6rrimeez666
Registreerimata
GAD Kirjutas:mingites teistes vanemates teemades räägiti et pandi planetale spordi karpa ja tõmbas 2 käiguga tagarattasse..
Inimene, kelle tehniliste teadmiste taset näitab see, et usub selliseid jutte nagu oleks olemas mingi müstiline karpa, ei ole mitte kuidgi võimeline ühtegi mootorit forsseerima tasemel, et see annaks peale forsseerimist välja vähemalt samapalju võimsust, kui enne forsseerima hakkamist oli...
Postitused: 2,767
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
see jutt on tõsi.
korralikule iz`i mootorile panime cz karpa peale, ees oli suurem hammasratas, 2 käiguga tõmmas nokka. tõmme paranes märgatavalt, eriti paagis. nüüdseks mootor katki, ei kannatanud seda ruunamist.
mingi romuga ei soovita üle 100 km/h kimada.
omast kogemusest võin öelda, et kui 100 pealt kokku jookseb, siis on tükk tööd, et seda teel hoida. õnneks olin mina kruusateel.
kuid mu sõber, kellel asfaldil 70 pealt kett purunes, lonkab juba teist aastat.
w6rrimeez666
Registreerimata
a) ei ole olemas sellist asja nagu \"cz karpa\"... cz tehase masinad kasutasid enamus Jikov karburaatoreid... aga neid on palju erinavid tüüpe ja erinevate segukoonuste ja düüside mõõtudega.
b) karburaatori ülesanne on teha võimalikult täpne ja ühtlaselt segunenud õhu ja kütuse segu. Pihustuse ja segunemise kvaliteet erinevatel tööreziimidel sõltub konkreetse kasutatava karburaatori ehitusest, kanalite ja düüside arvust jne jne. Karburaatori segukoonuse mõõt peab olema optimaalne antud mootori vajadustele - suurema segukoonusega karburaatori paigaldamisel kaotab mootor pöörete alumises otsas kuna õhu liikumine koonuses on aeglasem ja toimub halvem ja ebaühtlasem segunemine, väiksema koonusega aga kaob ära ülemine ots kuna lõõr ei lase piisavalt mootorile vajalikku õhku läbi.
Ei saa eitada, et Jikovid on IZi originaalkarburaatorist parema ehitusega ja täpsemalt reguleeritavad... aga see tagab lihtsalt mootori ühtlasema töö erinevates reziimides, mingit müstilist võimsuse kasvu lihtsalt karburaatori vahetusega aga ei saavuta.
Postitused: 2,767
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
miks ei saavauta?
proovi ära, oma silm on kuningas.
kas planetale saab panna tahhomeetrit?mille oma sobib?kuidas?
ja selle nitro värgi kohta-nitrot saab panna ainult sissepritsega
tsiklitele panna ju..