Kui päris täpselt seaduses järge ajada, siis ei või panna Volgale teise ehitusega rehve kui on tehas ette näinud. GAZ 21 väljus tehasest diagonaalrehvidega 6,70X15, tegemist on kitsaste ja kõrgete rehvidega, mis on mõeldud just Volga velje peale. Samale veljele õige laiusega radiaalrehvid jätavad Volgast Muhvi auto mulje, seega
ei sobi madalamaid rehve panna (Tegelikkuses ei keela ja kontrolli keegi). Kõrgemate radiaalrehvide peal hakkab aga auto ujuma ja rehvid käivad kurvides esisilla detailide vastu.
Kui on plaan lähtuda originaalsõidumõnust, siis on abiks
www.coker.com, mille lähim diiler asub Soomes. Kui aga on plaanis radiaalrehvidele üle minna, siis MANGELS toodab nüüdsest ka Volgale (UAZ-ile) velgesid. Enam ei pea Vitara velgesid viilima. Küsida poest! Üheaegselt pidada auto all diagonaal- ja radiaalrehve on ohtlik ja päädib kiiremas kurvis surmaga.
Kiirem tagasild ei ole ennast paraktikas ära tasunud, aeglasel sõidul kulub sidur rohkem ja paigaltvõtul on jõudu vähem. Kiirust maanteel saab kompenseerida umbes 100 lisapöördega, millest tulenev kütusekulu ei ole märgatav. Palju olulisem on omada õige diameetriga rehve.