Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Plasti puhul peaks plastikukrunti kasutama.
Postitused: 352
Teemad: 37
Liitus: Dec 2003
Maine:
5
Ei tunne konkreetse Fordi plastosi, aga plastidega on üldiselt nii, et neid liigitatakse värvitavateks ja mittevärvitavateks. Mittevärvitavad ongi tavaliselt pealt sellise \"struktuuriga\", ehk krobelised.
Isiklikest kogemustest võin öelda, et nn. mittevärvitavat plasti saab värvida küll. Peaks ainult plasti pinna märjalt ära lihvima. Antud juhul oleks õigem lihvida maha kogu struktuuri osa. Nii, et pind jääks ühtlaselt sile ja matt. Kui pinna ära kuivatad, siis on hästi näha need osad, mis ei ole korralikult lihvitud, need on justkui läikega. See töö võtab natukene aega, aga mitte üle mõistuse. Võiks kasutada suht jämedateralist paberit, näit. 800. Jämedam jätab juba liiga suured kriimud sisse. Võivad hiljem peavalu valmistada.
Kui see tehtud, soovitan korralikult pesta: \"karukeel\" ja silikoonipesuaine.
Siis kuivale pinnale kiht plastikukrunti. Saadaval kõigis autovärvikauplustes. Hind samas suurusjärgus tavalise krundiga. Pealegi läheb seda vast 0,1 ... 0,15 ltr. per stange. Edasi juba nagu tavaline tehnoloogia.
Jõudu Tööle!
Postitused: 3,157
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
26-04-2005, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2005, 19:44 PM ja muutjaks oli
hulgus.)
värvitakse ka uste sisepolstreid, roole ja armatuuridetaile. Värvimüüja käest küsi täistehnoloogiat oma plastikutele ja kui miski valesti, siis trambi jalgu.
Hulgus/al, värvimine lemmikteemaks
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
27-04-2005, 07:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2005, 07:50 AM ja muutjaks oli
jurkman.)
Ma pole eriline Ka fänn, aga kui nimetetud isend oleks minu omanduses, siis mina lihviks plastosad võimalikult siledaks ja teeks sama tooni auto värvusega ning matiks. Siluda saab ka plastiku pahtliga.
Värvitakse tavalise värviga, millele tuleb plastifikaatorit sisse panna ja alla, nagu juba räägiti, plastikukrunt.
Värvimüüjad reeglina asja ei jaga, olen nende käest kuulnud igasugust jama. Kõige õigem on nõu küsida autumaalri käest, kel on suur kogemus.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
On kaks võimalust.Kui aluspind on hästi säilinud siis võb karestada peene karukeelega ja pesta silikoonipesuga korralikult ära (käsnaga e tohi pinda tugevalt ära kriimutada),plasti krunt peale,värv peale ja elastiklisandiga lakk selga.Lisandit umbes 20% laki kogusest.Selliselt tehtud pinnast jääb aluspinna struktuur läbi kumama(on paljudel vanematel autodel tehasest) Aga kui tahad siledat pinda siis võiks karestada 240 paberiga,plasti krunt,elastik lisandiga täitekrundi kiht sileda pinna saamiseks,see karestada 800-1000 vee paberiga võib ka pehmel alusel paberiga kuivalt ja edasi värvima.Nii tehes väiksemate toksude puhul ei tohi värv ei praguneda ega küljest pudeneda.