Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Vaja läheb vedrukammitsaid, mutrivõtmeid ja aega. Samaaegselt on kasulik ka ülemised tugilaagrid vahetada (kui kaks sõrme vahele läheb tugilaagri metall ja kummiosale, siis on läbi) ja hiljem uuesti esisilla jooks paika panna.
Kõige lihtsam on kogu püstik alt ära võtta. Kõigepealt keerad lahti veovõlli mutri, siis rooliotsa oma, siis oli seal veel midagi.
Samas kontrolli ka pealuu kummide ja rattalaagrite olukord ära, neid on lihtsam korraga vahetada.
Midagi keerulist pole, kui poldid lahti tulevad.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Ilma vedrukammitsateta võib halval juhul oma elugi töökotta jätta.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 101
Teemad: 20
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
See kammitsa asi...
Et kas need kammitsad on selleks, et vedru kokku suruda enne alla panekut? Kui jah siis üks variant veel. Ma ei tea, kas seal on mingid eripärad, eri autode amortide vahetamises, aga tuttav vahetas mersu vedrud/amordid nii ära, et vanad vedrud sai kätte, uued olid aga nii jäigad, et ei läinud alla. Vajutas siis traktori kühvliga vedru kokku ja sidus vedru nööriga kinni, siis mahtus alla panema...
Kas see jutt kuidagi amortide vahetusega seotud on, aga siiski....
Jõudu tööle!!!
Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Oleneb autost, aga tervislik on kammitsaid kasutada nii peale panekul kui maha võtmisel. Samas näiteks Escorti esipüstikutel ei saa amordi ülemist mutrit muidu lahti, kui vedrul peab väike pinge sees olema, tuleb lihtsalt hoolikas olla, kammitsaid nii palju peale keerata kui võimalik ja vedru endast eemale suunata.
Mis puudutab traktoriga vedru kokku surumist, siis idiootsemat viisi kuidas säästa 150kr kammitsate pealt, sealjuures enda elu ja tervist suurde ohtu seades, annab välja mõelda. Kui vedru peaks kas sidumise käigus või hilisemal paigaldusel traadi katkemise tõttu lahti pääsema, siis on tulemused ettearvamatud. See ei ole üldiselt mingi kellavedru, millega sellist pulli teha võib.