01-05-2005, 06:59 AM
Tere oleks siis vaja head soovitust, nimelt karpa mis sobiks bruzbale. Kui kellelgi on pakkuda siis ostan ära.
-matu- Kirjutas:keera tüüsi kah nii palju, kui võimalik, kinnipoole( sis benakulu kh väheneb) aint seda tüüsi nära liiga palju keera, muidu ei sõida enam sul kuhugi see drusba
rnkx Kirjutas:-matu- Kirjutas:keera tüüsi kah nii palju, kui võimalik, kinnipoole( sis benakulu kh väheneb) aint seda tüüsi nära liiga palju keera, muidu ei sõida enam sul kuhugi see drusba
Minu teada düüsi keeramine ei anna midagi(ainult kui liiga lahti keerata, siis võib keerme vahelt bensiini läbi ajada), peaks keerama hoopis segukruvi(parandage mind kui ma eksin).
Ärge edastage infot milles te pole 100 % kindel, halvemal korral võib mõni tehnikaalal mitte väga palju teadja oma masina täielikult ära rikkuda, tänu valeinfole !
makuke Kirjutas:Esimese asjana vaata kas sädet yldse on ?Säde on, bensiin samuti, küünal ka korras. Selgituseks veel niipalju et mõnikord ta ka käivitub ja töötab täpselt nii nagu peab jahedalt. Kui mootor pole veel soe siis läheb uuesti käima ja puha. Kui korra on soojaks läinud, siis kohe kui välja suretada, pole mõtet mitu päeva proovida, lihtsalt ei käivitu ja kõik. Seni on temaga isegi nii tööd tehtud et bensiini lisatakse mootori töötades.
teisena kontroli kas see saab piisavalt bensiini peale?
Küünla võid siis ka yle vaadata.
Raimond Kirjutas:\'makuke Kirjutas:Esimese asjana vaata kas sädet yldse on ?Säde on, bensiin samuti, küünal ka korras. Selgituseks veel niipalju et mõnikord ta ka käivitub ja töötab täpselt nii nagu peab jahedalt. Kui mootor pole veel soe siis läheb uuesti käima ja puha. Kui korra on soojaks läinud, siis kohe kui välja suretada, pole mõtet mitu päeva proovida, lihtsalt ei käivitu ja kõik. Seni on temaga isegi nii tööd tehtud et bensiini lisatakse mootori töötades.
teisena kontroli kas see saab piisavalt bensiini peale?
Küünla võid siis ka yle vaadata.