Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kõigepealt jõudu tööle restaureerimisel!
Samas on selle liikuri algseks ajamine paras töö. Seal näib olevat vahepealsetel aastakümnetel suuremahulisi ümberehitusi tehtud.
Kaks suuremat asja, mis fotodelt kohe silma hakkavad:
- M-400-l on käigukang põrandal, 401-l rooli küljes. Arvatavasti on Su isendil käigukast vahetatud.
- Armatuurlaud on \"kuldsete käte\" töö. Algsel isengil on kellad keskel, mõlemas servas aga laekad. Sul on kellad toodud vasakule äärde ja kõik nuppude, lülitite jm asukohad on muudetud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 47
Teemad: 15
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Tööd on palju asi seda väärt!!! edu alati vaja
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Lisaks Valdo kommentaarile arvan et tegemist on ka 401 mootoriga, kuna 400-l oli ju generaator mootori peal. Tundub juskui oleks tegu 400 ja 401 hübriidiga.
Igatahes edu, kui nõuandeid või osi vaja, anna teada!
0led õnnelik sell, et sellist autot omad.
Tööd on siin omajagu, aga kui kord valmis saad oled
õnnelik.
Edu tegemisel !
Postitused: 47
Teemad: 15
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
tänan pakkumast, kuid mul hetkel 3 autojagu klaase.