skorpion3
Registreerimata
11-05-2005, 19:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2005, 10:30 AM ja muutjaks oli
valdo.)
Kas on olemas GAZ 53 DIFRILUKK ? nimelt aastaid endal veel liiga vähe, et teaks neid kolhoosi meeste trikke ja mõtteid. aga naabrimees küsis minult,et kas sul kah diferensiaali lukk peal, ma vastasin et pole( kuigi oleks hädasti vaja) ja minu teada sellele masinale polegi. Tema jutu järgi on olemas, ja täiesti saadaval igal pool. Aga nüüd siis küsin ikkagi targemate käest, kas on tõesti olemas see, KUIDAS sisse käib, ja kuidas töötab ( st kuidas tööle saab rakendada)
Postitused: 2,632
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
No Gaz 53-le on paigaldatud Gaz 66 tagareduktorit, see erineb oma tööpõhimõttelt kõvasti 53 omast ja väidetavalt toimib seal sees olev nukkmehhanism automaatse difrilukuna.Olen kuulnud ,et on võimalik sedasi neid difreid vahetada ,aga endal kogemus puudub.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Diffri vahetus endal järgi proovitud.Asi toimib.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
skorpion3
Registreerimata
Kas see käib nii ( vabandad vb lollide küsimuste pärast aga pole tõesti enne kuulnud sellest) et võtan gaz 53 difri lahti ja seest välja, ja panen sinna asemele gaz 66 difri? kui asi paigas kas ülekande kiirus jääb ikka samaks?
skorpion3
Registreerimata
kas on ka mingeid ohte, selle vahetamisel? Võib midagi puruks väänata vms ? eriti oleks oodatud eno1 vastused. Sest kogemused ikka loevad
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Õli välja,kardaan lahti,poolassid välja ja differ lahti.Täpselt ülekande arvu ei mäleta.Minumeelest ei muutunud midagi.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
skorpion3
Registreerimata
ja kas gaz 66 oma läheb sisse ilma et peab midagi ümberehitama?
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Midagi ei ole vaja ringi teha
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Juba aegunud värk, aga küsin kas 66 differ välimuse poolest ka erineb 53-st. Endal üks differ seisab ja öeldi et 66 oma, aga ei tea kas ikka on.
Postitused: 499
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Pane pilt üles siis on näha.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Äkki võid öelda mingid tundemärgid, siis saan ma ka targemaks.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Kuidas muidu selle diffriga asfaldil ja talvel libedaga sõitta on, et kas talvel kiskuma ei hakka?
Postitused: 499
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Pildi 117 järgi saad aru. GAZ-53-l on taldiku sisse jääv osa suurem ja kandilisem. ei leidnud ühtegi pilti kahjuks. Asfaldil sõiduga ei saa midagi aru eriti aga kui raske vedu taga siis hakkab pöördel pooma. Talvel pead natuke ettevaatlikumalt kohalt ära minema kui juhtub külgkallak olema, ma lõpetasin korra kraavis tagumise otsaga ja kohalt minema ei saanudki. Õnneks oli kraav madal ja sain põllult hoogu võttes uuesti teele.
Postitused: 1,294
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Küsiks selles vallas kogenenumate käest et kas 66 difri sisu 52 silda paigaldada on võimalik? Mõtlen konkreetselt difrikarpi,mitte reduktorit,mis on kindlasti võimatu... Garaazis seisab 66 oma,kas selline asi on mõeldav,või on mõttekam 53 sild paigaldada?
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
52-l on minu teada all kas 51 sild või 53 oma.
Kui muidu aru ei saa, siis 51 lehtvedrud on kiige otsas, 53 oma istub korpuses. Vastavalt kumb on, on ka vastus - saab ei saa.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
lisaks veel : gaz63 peaülekanne 7,6 ja mingi PAZ bussil oli 6,3 kanti (gaz53 tüüpi sillal siis). kuskilt nii meelde jäänud.