#21

Ja mis aastal tehti mudel H(N), minu meelest oli viimane mudel aastal 1970, või ma eksin?
Vasta
#22

Seni teatu põhjal lõhuti Vana Volga tsehh 1971. aastal maha, sest GAZ 24 tootmiseks oli ehitatud kõrvale uus ja moodsam tsehh. Kirjandust ja katalooge kirjastati muidugi ka veel 80-ndatel.
Ise kaldun arvama, et tegemist on ikka parempoolse rooliga Volga käigukasti hoovastikuga, millel oli ka topelt jõnks, või hakati tegema miskit remondikomplekti.
Niipalju kui mina olen näinud 70. aasta Vanu Volgasid, on neil kõigil käigukang olnud roolisambal. Juhul kui kang on põrandal, ei saa istet piisavalt ette nihutada, et istme seljatuge ilusasti alla lasta. Muidugi takso ja kiirabi esiistme seljatugi ei käinudki alla.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#23

Kas koos tehase lamutamisega läksid kaduma ka kõik mis seal sees oli( töövahendid ja igasugu eritehnika), või on need veel kuskil alles. Et kui on raha siis võiks teha praegu Uue vana Volga.
Vasta
#24

Siin üks pilt Inglismaal müüdud Volgast.
   

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#25

Martti küsimus tuleks saata seltsimees Puginile, kes on Avatud Aktsiaseltsi \"GAZ\" direktor.
Selle inglise Volga käigukangi hoovastik sarnaneb tavalise roolisamba hoovastikule, aga on lühem ja asub põrandal. Ilmselt oli siis põhjuseks väiksem vibratsiooni üle kandumine kastilt kangile. Tegemist ei ole GAZ 69 kaanega.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#26

Kui palju on Eestis arvel/alles 1957 Volgasid, teadupärast peaksid need olema automaat käigukastiga? On keegi näinud/sõitnud sellisega?
Vasta
#27

Kõik 1957 toodetud Volgad ei olnud automaatkastiga. Mõningatel andmetel toodeti neid vaid tuhatkond. Kindel info automaatkastiga 21 olemasolust Eestis hetkel mul puudub.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#28

Ma vaatasin järgi ja seal oli kirjas et olid ainult taksod automaat käigukastiga.
Vasta
#29

Tere kõigile!

Vaevalt need automaatkastid taksodele paigaldati. Vähemalt mina küll ei mäleta sellist taksot. Tolleaja kirjanduses võis see ju nii olla. Kuid tegelikult olid need nii öelda taksod\" KGB taksod\". Tean seda, et need automaatkastid olid väga mittetöökindlad ja nendest üldse loobuti. Vähemalt VOLGA-dele neid enam ei paigaldatud.

Lugupidamisega
Alar.
Vasta
#30

Neli aastat tagasi Tartus kaesin ühte sellist tumesinist hästi säilinut, millel automaatkäigukast oli vahetatud tavalise vastu. Auto oli käinud uuest peast välismaal näitusel ja tagasiteel Nõukogude Liitu ostis selle ära Tartu Telefonitehase direktor. Nelja aasta tagune teine omanik müütas seda 20.000 krooni eest soomlastele, kas ta sellega ka hakkama sai, pole teada. Automaatkasti kaasa anda ei olnud, aga muu oli väga heas originaalis.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#31

Kas 1957a. Volga ongi Viisnurk Volga?
Vasta
#32

\"Teeks Gaz 12 varuosade panka\" teemas olid sellised pildid ja kohe meenus Gaz 23 millel olid sammuti ees sellised udutuled. Tekkis küsimus kas need ongi Gaz 23 kuuluvad või olid need universaalsed?
[Pilt: Gaz23(1).jpg]
Pilt pärineb Volgaklubi kodulehelt.
Vasta
#33

Martti Kirjutas:Kas 1957a. Volga ongi Viisnurk Volga?
Viisnurgaga Volgasi toodeti 1957-1958 aastatel ´59 tuli 2 põlvkond, see laiahambaga. Kusjuures 60`ndate tänavapildis olid Viisnurgaga Volgad domineerivamad kui 2. ja 3. põlvkond.
Vasta
#34

Olen vist kuskil kirjutanud, et viisnurk ilmus \"Volgale\" vastavalt tollase Ülemnõukogu presiidiumi esimehe marssal sm Kliment Vorošilovi juhistele.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#35

Martti Kirjutas:\"Teeks Gaz 12 varuosade panka\" teemas olid sellised pildid ja kohe meenus Gaz 23 millel olid sammuti ees sellised udutuled. Tekkis küsimus kas need ongi Gaz 23 kuuluvad või olid need universaalsed?
Need on ikka universaalsed. Gaz 23-l võisid nad lihtsalt juba tehasest küljes olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne