Nüüd on jama, ma surgitsesin mootoris ja nüüd enam ei käivitu, ma võtsin mootori kaane lahti ja siis voolas sealt mingit vedelikku maha kuskilt praost, vist õli sest see ei haisenud nagu bens.
Käivitades starter käib ja siis jääb laksuga seisma ja läheb edasi... jagaja käib imelikult ringi (siis kui ma seda pööran). Milles võib viga olla, ma tõesti ei teinud midagi muud kui mootor lahti ja mootor kinni (palun ärge küsige miks).
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Äkki täpsustaks mis autoga ja mis mootoriga jne on tegu?
Postitused: 3,257
Teemad: 71
Liitus: Sep 2002
Maine:
66
20-05-2005, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2005, 13:32 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Solenoid, esiteks soe soovitus, osta endale oma auto kohta käiv Haynes\'i manual, foorumi kaudu sa ei saa eluilmas seda jooksma. Selleks, et korralikku mootoriremonti teha, napib sul ilmselgelt aabitsateadmisi, keegi ei hakka sulle siin raamatutäit tarkust kirja panema. Ikka ise tuleb uurida ja siis foorumist täpsustavaid küsimusi küsida.
Kaanest võib voolata välja nii õli kui jahutusvedelik. Õli on must ja kleepuv, jahutusvedelik heledat värvi ja voolav. Mõlema väljajooksmine on normaalne kaane maha võtmisel.
Jagaja korpus käib ringi? Jagaja peab ikka olema ühes kindlas asendis. Kuidas seda leida, otsi siitsamast foorumist. Lihtsalt suvaliselt pööramisest pole kasu.
Kaane puhul on oluline ka klapiajami ajastus, kõlab täpselt sedamoodi, et see on täiesti metsas sul. Halvimal juhul oled juba mõnest klapist ka jagu saanud. Kas nukkvõll käib rihmaga? Kas rihmale tegid märgid ja panid TÄPSELT samasse asendisse tagasi nii ülevalt kui alt? (see kehtib muidugi ainult ülanukkvõlli korral, tõukurvarrastega mootori puhul on veidi teisiti).
Tegemist on Opel Corsa A \'87-ga. Ma ei oska mootori korha eriti midagi öelda, sellel polnud mitte mingit täpsustust.
Ma olin ka mures selle rihmaga kui ma selle maha võtsin, aga mitte ükski hammaratas ei pöörlenud (auto seisis ju) nii et rihma asend ei saanud muutuda, ja selle rihma sain päris suure vaevaga tagasi nii et ma ei usu et panin ta kuidagi valesti tagasi peale, ta oli täiesti pingul mõlemalt poolt.
Põhimõtteliselt ma ei puutunud mitte midagi õlist mootoris (nükkvõllid on täiesti puutumata) kartes et ma ajan asjad sassi, aga paistab et isegi seda polnud vaja.
Kui ma kaane kinni panin siis oli nagu midagi vahel (mis oli võimatu), mis seal ikka, muttrid kinni ja nii see oligi.
Sel jagajal on üks väike märk ja mootoriblokil ka mis läheksid nagu kokku, aga see ei aidanud, ega ta täispöördeid ka ei tee.
Postitused: 3,257
Teemad: 71
Liitus: Sep 2002
Maine:
66
Palun otsi endale mõni automootori õpik ja loe seda natuke. Konkreetseid nimetusi ei oska soovitada, aga ehk oskab keegi teine. Kui sellega oled lõpule jõudnud, siis osta see Haynes ja aja seal näpuga järge. 90% tõenäosusega ajasid sa lihtsalt klapid pähe ja kõik. Rihma ja rihmarataste peale tuleb teha enne mahavõtmist väga täpsed märgid, tagasi peab rihm minema hamba täpsusega, mitte umbes nii et \"mõlemalt poolt oleks pingul\".
Ma saan aru, et ilmad on soojad ja veri vemmeldab, aga oma praeguste teadmistega rikud sa selle mootori lõplikult ära. Mootoriehituses pole kohta kiirustamisel, igat sammu kohta tuleb enne tegemist mitte üheksa aga üheksateist korda mõõta ja mõttes läbi mängida. Teadmiste ja raamatutarkuse tähtsust on võimatu üle hinnata.
Postitused: 2,222
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
20-05-2005, 17:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2005, 17:45 PM ja muutjaks oli
pppp.)
Mis asi seal lõppeks selle ühe silindri mittetöötamist siis põhjustas?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kui sa võtsid rihma maha ja siis lasid \"mootori kaane\" lahti ja tõstsid maha ning omast arust MITTE MIDAGI ei liigutanud siis arvesta asjaoluga et nukkvõll hoidis ju mõningaid klappe lahti nüüd kui keerasid plokikaane poldid lahti muutis nukkvõll ise asendit seega muutus ka süüte asend ja autot ei saagi käima.See et sa rihma peale tagasi said ei tähenda veel seda et mootori \"märgid\" oleks õiges kohas!!!
Aga jah uuri ennem pisut kirjandust ja tee mootori tööpõhimõtted endal selgeks ning ka need \"vedelikud\" mis mootoris ringlevad...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: May 2005
Maine:
0
Süüde varane kui tagasi lööb. (jagaja lahti?)
Ma olen mega masendunud... klapi oleks nii või teisiti ära pidanud vahetama, aga nüüd on vaja klappe. See mootor päris pool tiiru ei tee, ta teeb kohe mitu ja alles siis jääb kolksuga seima. Keegi tubeb diagnoosima esmaspäeval ja ma arvan seesama peab ka klapid korda tegema.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
On pakkuda sellele mootorile komplektne
plokikaan kui peaks huvi olema.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Solenoid Kirjutas:ints Kirjutas:On pakkuda sellele mootorile komplektne
plokikaan kui peaks huvi olema.
Mis see on?
?????
Plokikaan on see osa mootorist mille
küljes on klapid koos vedrudega,küünlad .
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 2,222
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Komplektne antud kontekstis vist tähendas seda, et kaanel on klapid küljes (ja ehk veel üht-teist).
OT: Mis keeles sa seal Šveitsis põhiliselt suhtlesid?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Solenoid Kirjutas:Olgu peale kui nii ütled, aga mis hind tuleks, mul on tööhind teada klappide vahetuseks, klappide hinda ei tea, töö oleks 500 EEK. Ma ise oskan kruve lahti keerata küll... aga muud eriti ei oska 
Vaata enda sõnumeid!
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,