Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Niih. käisin maal.
Sain küll sädeme tugevamaks vahetades madalpinge juhtme, puhastades kontakte, kuid ma suutsin võrri silindri kaane (plokikaas?) küünlavindi maha keerata.
Seega nüüd otsin uue plokikaane(?) ja eks siis näis, mis saab...
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2005
Maine:
1
ju sul tuli siis enne ka küünla vahelt õhku läbi, see teeb võrri eriti jõuetuks, kuid kindlasti on ka sädemel suur roll seal kõiges
Võrrimees
Registreerimata
Õli kohta lisaks: omast kogemusest ütlen, et kõigetavalisem mootori õli on võrrile sobilik aga see kahetaktilise sae õli ei kõlba kohe mitte, see nagu kõrgtehnoloogilisematele seadmetele kui venemootorid.
Sündmuste käik:
Sai kah ükskord heas usus ostetud seda sae õli:
Panin seda 1:50 nagu õeldud - hakkas juba paari kilomeetri järel tihkelt käima edasi ei julgend enam sõita
Panin siis 1:20 - ikka sama värk
- valasin siis seda tavalist vene autooli sisse mida kogu aeg kasutanud ja siis oi oi teine tera kohe!!!
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
ma kasutan žiguli õli ja pole probleemi
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Ei tahaks nagu uskuda, et viga oli saeõlis. Uutel välismaistel õlidel peaks ju hoopis paremad määrimisomadused olema, mis see tehnoloogia asi siia puutub. Maa ei saa aru miks arvatakse, et tänapäevastel mootoritel on kehvemat määrimist vaja, määrimine peaks ju paranema, sest miks ikka on vaja uusi ja halvemaid õlisid välja mõelda.
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Tänapäeva õlid võivad sel juhul halvasti mõjuda kui vale õli kasutada. Õige viskoossusega õli puhul on asi pigem parem kui halvem.