Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
03-06-2005, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2005, 18:35 PM ja muutjaks oli
ints.)
Kui keevitus käepärast siis saab ju muttri murdund poldile otsa keevitada ja peale maha jahtumist õnnestub tavaliselt polt välja keerata .Kui aga asi uuesti peaks murduma siis on kehvasti...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Keevitamine suht keeruline - polt tala seest välja ei ulata. Alumiiniumi seest saab murdunud polte küll välja puurida (ise korduvalt plokikaante seest neid välja võtnud), ehk saab magneesiumi seest ikka ka.
Hangin omale ühe korraliku \"porgandi\" ja proovin sellega, eks annan siis teada, kuidas läks.
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
04-06-2005, 10:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2005, 10:10 AM ja muutjaks oli
rainer.)
no see \"easy-out\" on kõva asi üldiselt (see vastupidi sammuga kooniline jurakas, mis puuritud auku sisse \"puuakse\"), väga levinud ka lennunduses, kus mõne hooldustaseme ja piisavalt suure lennuki juures poldi/kruvi kruttimist on oi oi kui palju. 12-sele peaks olema võimalik piisavalt tugev mutter (vahel on mõttekam ka mingi sanga moodi asjandus) keevitusega peale tsurada küll, seda muidugi juhul kui on seda ruumi teha. Kui proovid \"easy-oudiga\", siis see peab olema tõsiselt korralik toode, säästumarketi \"huvitavate kaupade keskriiuli\" omad ei mängi välja. Odav teras on kas pehme kusi või puhas rabe ise, kalli riista oma on õige vintskusega. puuri 6.5 ... 8 mm auk, mitte suurem. Lisaks VeeDeeSoorokitele soovitan pesuehtsat KokaKoolat (pole minu väljamõeldis, vana külaseppade nipp, toimib 60%), tõsijutt - sellel on võlujõud, peatingimus on, et saad luua mitmeks tunniks hermeetilise keskonna ja et kriisikolle istuks selle aja jooksul ninapidi kihiseva Coca sees (nt mingi kilepakett, mis otsast tihendatud käepäraste vahenditega ümber kriisikolde, paketis kihistavat cocat võib aegajalt ka uuendada). Peale seda kui minul õnnestus avada üks roosteklomp viimases hädas Cocaga juhenduste järgi proovides, ma seda enam eriti tihti ei joo - kõhukatlast hakkab kahju. Siis veel võib proovida jah mingit kuumutamise/jahutamise värki kui tulekahi ei ähvarda või muud lähedalasetsevate jublakate sulamise vms ohud, nt väikse gaasilambikesega. Kui õnnestub teha täpne sälk, ja on ruumi tegutseda, on ka korralik löökkruvikas tegija (paraku siiski ilmselt m12 on talle juba sutsu liiast)
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Stokker vist on natuke alt läinud nendega, igatahes minul läks ka Stokkeri oma lõpuks pooleks. Õnneks vähetähtsas kohas. Tööriistamarketi 95kr komplektis sisalduv samas tegi asja ära, olgugi et müüjad korrutasid umbes 50 korda et \"see pole profi, see pole profi\". Go figure.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Pakun,et tänapäeval firma nimi ei garanteeri enam! Mulgi mitu nimetut töörista funksivad paremini kui firma omad.Sageli on põhjus töörista materjalis, seega tasuks alati instrumenti hankides tutvuda toote materjali ja kaalu- jms. võrdlemisega.
Just a man!
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
See porgand on nii pisike vidin ju, mida sa seal võrdled. Kui puruks keerad, siis saad teada, kui tugev oli.
Postitused: 264
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
2
Isegi alumiin plokist on keevitusega teras polt kätte saadud.Mis asus sügavamal pinnast.Seda aitas mingi special elektrood.Nime ei mäleta.Kasvatati keevis august välja ja mutter otsa.
Väike soovitus proovi see \"porgand\" kuidagi kindlalt sisse keerata,et peaks.siis osta ice 410 see on aine mis külmetab aga lase seda ainult poldile.külmudes tõmbub polt kokku ja on kergem keerata.olen ise proovinud toimib ja ükski polt pole sisse jäänd.
Ise kasutan juba mõnda aega kõikvõimalike roostes poltide/mutrite lahti saamiseks gaasipõletit.
Siiani pole praktiliselt ükski polt ära murdunud pärast paarikümne sekundi kuni paariminutilist poldi/mutri kuumutamist gaasipõletiga.
Tulevad lahti nagu oleks tegemist uute detailidega.
Pika poldi korral on vahel tarvis mutrit mitu korda kuumutada, sest vahepeal jõuab keeramise käigus juba maha jahtuda...